Schilderij wilde hij zeggen.quote:Op maandag 25 december 2023 22:03 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht er is een dick-pic aangespoeld.
Maar het was een dik.. kop schildpad
waarschijnlijk hele toegewijde fans, maar dan heb je wel hele verkeerde keuzes in je leven gemaakt.quote:Op maandag 25 december 2023 22:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ook wel weer, maar toch heel raar. Niet echt iets wat gedraaid werd op de radio, dus welke groep zit hier dan achter
Doe dan iets van Alter Bridge
Schimmelpennick bedoel je die?quote:
Brrrrr haal die enge naam weg.quote:
Jep...quote:
Hoogstens iets te vaak gehoord, maar ik vind het een aardige melodie en lekker sfeertje meenemen. Ik vind het een ander verhaal wanneer je het gezongen hoort worden in bijvoorbeeld, Onderweg Naar Morgen (ja, this happenedquote:Op maandag 25 december 2023 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vreemd hoe dat werkt, ik vind het oprecht een van de walgelijkste nummers in de lijst
Teleteksttruien blijven toch wel de ultieme kersttruienquote:Op maandag 25 december 2023 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toch leuk dat die nieuwslezers allemaal leuk meedoen met die trui-acties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Tjaa, ik weet ook niet. Jeugdsentiment of zoquote:Op maandag 25 december 2023 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vreemd hoe dat werkt, ik vind het oprecht een van de walgelijkste nummers in de lijst
Schimmelpenisquote:
quote:Op maandag 25 december 2023 22:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Brrrrr haal die enge naam weg.
quote:Op maandag 25 december 2023 22:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Teleteksttruien blijven toch wel de ultieme kersttruienIk wou dat ik er ook één had
Hahhahahaha die vind ik wel leuk, al is het leuker dat Feyenoord nu 2de staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
Broer van Dinandquote:Op maandag 25 december 2023 22:05 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ah de meneer die moet poepen is nu
The Office-bonusquote:Op maandag 25 december 2023 22:01 schreef Evenstar het volgende:
Hoe komt Creed eigenlijk in de lijst? Nooit gesnapt.
Doet mij meer aan een bolus denken dan aan een bonusquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |