Ja, kan dit niet echt doorsnee noemenquote:Op maandag 25 december 2023 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind deze juist wel apart eigenlijk
quote:Op maandag 25 december 2023 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Dan ga ik nu ook even de familie vervelenFijne namiddag en vooravond
Vind ook dat hij nog te vaak onderschat wordt. Vooral zijn eerste 4 albums waren stuk voor stuk prima.quote:Op maandag 25 december 2023 15:31 schreef Isorden het volgende:
Kan Robbie eigenlijk best goed waarderen
Lief! Ben een beetje afgehaakt na hun rare censuur in voorgaande jaren. Geband na 'Dochters van zijn vaak ook slachtoffers' in beeld te houden toen Dochters van Marco B. werd gespeeld. Jaar erop zag ik 3 uur een randhalfie interessant staan doen, die vervolgens in een wachtroom interessant liep te doen dat hij 'iemand kende' die zorgde dat hij er de hele avond in kon blijven.quote:Op maandag 25 december 2023 15:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk volgen @:arniealberts en @:hole1988 je voorbeeld
Ik ook wel eigenlijkquote:Op maandag 25 december 2023 15:31 schreef Isorden het volgende:
Kan Robbie eigenlijk best goed waarderen
Was gezellig, tot laterquote:Op maandag 25 december 2023 15:32 schreef Isorden het volgende:
Ja, ik ga ook langzaam verdwijnen voor de familie verplichtingen.
Waarschijnlijk tot later vanavond
quote:Op maandag 25 december 2023 15:32 schreef Isorden het volgende:
Waarom willen al die dj's zo graag hun eigen items er ook tijdens 'de lijst der lijsten' doorheen drukken? Verneuk gewoon die nummers niet man, eikel.quote:Op maandag 25 december 2023 15:32 schreef Gretzl het volgende:
Zometeen Stavermans sing-along met I Need My Girl, ik ben benieuwd hoeveel cafébezoekers de tekst kennen
Dattie er lekker in blijftquote:Op maandag 25 december 2023 15:33 schreef Zorro het volgende:
Die zangert is wel uit de kast gekomen toch?
Te veel koffie.quote:Op maandag 25 december 2023 15:33 schreef Szura het volgende:
Ik pak de eerste krant
ik blader er doorheen
en als ik koffie wil gaan zetten
zet ik teveel voor mij alleen
ik moet wennen aan de leegte
die jij hier achterliet
ik had zoveel idealen
maar zonder jou heb ik ze nie
Blofesque
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |