SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1783 (1603) - Editors - The Racing Rats
1807 (1818) - Ten Years After - I'm Going Home
1808 (1763) - Chicago - 25 Or 6 To 4
1809 (1842) - The Monkees - I'm A Believer
1819 (1909) - Jefferson Airplane - Somebody To LoveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ach, hij staat er in ieder geval nog in.quote:Op maandag 25 december 2023 15:26 schreef Zorro het volgende:
Ja hoor, studio versie. Dan heb je ook niks aan je stem.
19 van mijn nummers staan er niet in, heb vanmiddag de eerste langs horen komenquote:Op maandag 25 december 2023 15:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zes van mijn nummers staan er niet in, drie zijn vannacht geweest toen ik lekker lag te slapen
Wachtend op die 'vlotte' oude Gerda's die dan een beetje stom gaan shooby-dooby'en.quote:Op maandag 25 december 2023 15:26 schreef Szura het volgende:
Altijd mooi, figuren in het café die niets met dit soort muziek kunnen.
Daar is niks tegen in te brengenquote:Op maandag 25 december 2023 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, hij staat er in ieder geval nog in.
Live versie is wel beter, jaquote:Op maandag 25 december 2023 15:26 schreef Zorro het volgende:
Ja hoor, studio versie. Dan heb je ook niks aan je stem.
Is er ook nog een zoom?quote:Op maandag 25 december 2023 15:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Camera filmt nu vooral ruggen. Wat een schitterende ruggen.
Zucht.
quote:
Doe mij maar n paar ruggen. Weet wel wat leuke uitgavenquote:Op maandag 25 december 2023 15:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zucht.
Misschien zijn die echt wel beter dan de voorkantquote:Op maandag 25 december 2023 15:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zucht.
Lekker hè.quote:
Uiteraard. Vannacht hebben we zelfs met Inkelen 4x het woord 'wals/walsje' horen langskomen.quote:
Op zich wel lekkere ouwe bluesrock toch? Een keer wat anders dan de 26e Queen of de 20e Ed Kroket.quote:
Sommige kinderen hebben smaak. Vast een goede opvoeding gehadquote:Op maandag 25 december 2023 15:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Héééé, een kind dat ik WEL leuk vind! Kind bij papa op de schouders gaat helemaal los![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |