Ver-schrik-ke-lijkquote:Op maandag 25 december 2023 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HeldDaar ga ik elke nacht even voor proberen in te schakelen
Ruud de Wild is weer single. Die zuipt en spuit zichzelf rond half 7 s ochtends in slaapquote:Op maandag 25 december 2023 15:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ruud de Wild komt binnen alsof ie net uit bed komt joh
Vroeger vond ik mezelf soms best een beetje een rare. Dat gevoel heb ik al jaren niet meer.quote:Op maandag 25 december 2023 15:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, echt. Kreeg van een etterbakje foto's toegezonden van mijn socials, mijn moeder werd vanalles aan nare ziektes verwenst (met een foto erbij - doe nor-maal) een lijstje van mijn werkplekken en letterlijk de tekst "Also: wat gaan de mensen ervan vinden als we dit allemaal eventjes bellen en zeggen dat je een pedo bent?".
Ik ben niet gewelddadig maar ik wilde deze anonieme toetsenbordheld even richting Avicii brengen. En de reden was écht omdat ik zei dat ik De Bankhangers niet in de Top 2000 vond horen.
Volgens mij gaat dat altijd zo bij hem. Vermoeiende cynische vent.quote:Op maandag 25 december 2023 15:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ruud de Wild komt binnen alsof ie net uit bed komt joh
En tevens naakt.quote:Op maandag 25 december 2023 15:50 schreef -XOR- het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat Tikaram 18/19 was toen ze dit inzong
Na al die jaren op FOK! al niet meer neem ik aan.quote:Op maandag 25 december 2023 15:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vroeger vond ik mezelf soms best een beetje een rare. Dat gevoel heb ik al jaren niet meer.
Wat zijn er toch een hoop echt rare mensen in de wereld.
Andreaquote:Op maandag 25 december 2023 15:51 schreef tufkac het volgende:
[..]
Nikita kan ook voor een man, dus waarom niet?
Dat hoeft niet per sé als je single bent hoorquote:Op maandag 25 december 2023 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ruud de Wild is weer single. Die zuipt en spuit zichzelf rond half 7 s ochtends in slaap
Maar opdat we nooit vergeten dat hij, omdat hij een relatie met Olcay Gülsen kreeg, HÉÉL zijn radiocrew de deur wees en hij diens zus de sidekick-plek gaf. Dat was de reden dat het exit Cielke Sijben was.quote:Op maandag 25 december 2023 15:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat altijd zo bij hem. Vermoeiende cynische vent.
Ik had al een hele discussies met die kinderen. Bankzitters hadden ook nummer opgestuurd voor songfestival, kunnen natuurlijk helemaal niet live optreden zonder autotune/bandje en nummer was ook eerder voor junior songfestival. Ik ben anoniem op insta maar ik had ook een hele bait gelegd voor allerlei 14-jarigen die mij gingen vertellen dat Cupido het beste ooit was. En het was niet voor kinderen want zijn 21-jarige broer vond de Bankzitters ook leuk.quote:Op maandag 25 december 2023 15:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, echt. Kreeg van een etterbakje foto's toegezonden van mijn socials, mijn moeder werd vanalles aan nare ziektes verwenst (met een foto erbij - doe nor-maal) een lijstje van mijn werkplekken en letterlijk de tekst "Also: wat gaan de mensen ervan vinden als we dit allemaal eventjes bellen en zeggen dat je een pedo bent?".
Ik ben niet gewelddadig maar ik wilde deze anonieme toetsenbordheld even richting Avicii brengen. En de reden was écht omdat ik zei dat ik De Bankhangers niet in de Top 2000 vond horen.
Met types als Fylax een klaasweetalles val je al snel positief opquote:Op maandag 25 december 2023 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na al die jaren op FOK! al niet meer neem ik aan.
Oh jawel hoorquote:Op maandag 25 december 2023 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na al die jaren op FOK! al niet meer neem ik aan.
Het is echt idioot. Ik heb ooit eens een reactie gescreenshot op een Studio 100-fansite van iemand die leip, LEIP, werd, over het feit dat Josje stopte bij K3. Op z'n vlaams: "GIJ ZIJT NEN STOM ZWIJN, Ze moeten uw keel oversnijden!!!!!". Not even kidding.quote:Op maandag 25 december 2023 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had al een hele discussies met die kinderen. Bankzitters hadden ook nummer opgestuurd voor songfestival, kunnen natuurlijk helemaal niet live optreden zonder autotune/bandje en nummer was ook eerder voor junior songfestival. Ik ben anoniem op insta maar ik had ook een hele bait gelegd voor allerlei 14-jarigen die mij gingen vertellen dat Cupido het beste ooit was. En het was niet voor kinderen want zijn 21-jarige broer vond de Bankzitters ook leuk.
Hebben die Bankzitters eigenlijk ergens talent voor?quote:Op maandag 25 december 2023 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had al een hele discussies met die kinderen. Bankzitters hadden ook nummer opgestuurd voor songfestival, kunnen natuurlijk helemaal niet live optreden zonder autotune/bandje en nummer was ook eerder voor junior songfestival. Ik ben anoniem op insta maar ik had ook een hele bait gelegd voor allerlei 14-jarigen die mij gingen vertellen dat Cupido het beste ooit was. En het was niet voor kinderen want zijn 21-jarige broer vond de Bankzitters ook leuk.
Die ken ik niet, ik kom sowieso alleen met de top 2000 hier. En nu pas na 4 jaar te zijn weggeweest.quote:Op maandag 25 december 2023 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met types als Fylax een klaasweetalles val je al snel positief op
Ja, mobiliseren van enge kuthuftertjes die achter hun toetsenbord alles en iedereen kapotmaken.quote:Op maandag 25 december 2023 15:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hebben die Bankzitters eigenlijk ergens talent voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |