quote:
Ik zelfs van de nummers die Clapton van zichzelf gecoverd heeft het origineel beterquote:Op maandag 25 december 2023 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind alle originelen van J.J. Cale beter.
Oh echt? Ik voel me een beetje stuck in een moment waar ik niet uitkan, zeg maarquote:Op maandag 25 december 2023 14:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eén van de weinige U2-nummers die ik wel kan aanhoren.
quote:Bobbi Eden eet frikandel speciaal met kerst: ‘Dat is gewoon lekker’
Haha, ik hebw einig met U2, laat staan met U2 van de laatste 30 jaar. Maar deze is nog wel een uitzondering voor mijquote:Op maandag 25 december 2023 14:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh echt? Ik voel me een beetje stuck in een moment waar ik niet uitkan, zeg maar
Schuift hem er in een keer in.quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 14:56 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon een Top2000 premium abo nemen, dan kun je een U2 filter aanzetten. Ik hoor nu oceaangeluiden terwijl ik kijk naar provincialen op het mediapark.
Ik weet, afgezaagd, maar dat stuk tekst van Black blijft toch magistraal. Hoe kun je die niet voelen?quote:
Zie piemelgifje in de OP.quote:Op maandag 25 december 2023 14:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
HAHAHA HEBBES. Ik moest écht even zoeken, maar vorig jaar heeft dít pareltje dus de censuur van Radio 2 omzeild:
[ link | afbeelding ]
Terechte klacht ook wel van Matthijs.quote:Op maandag 25 december 2023 14:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
HAHAHA HEBBES. Ik moest écht even zoeken, maar vorig jaar heeft dít pareltje dus de censuur van Radio 2 omzeild:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |