Luister dan eens naar wat ik zeg en kom niet telkens met dezelfde vraag.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]wat een vervelende langspeelplaat is dit zeg.
Omdat daar de meeste herrie wordt gemaakt lijkt me.quote:
Dit hele topicquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]wat een vervelende langspeelplaat is dit zeg.
Wel knap zonder echt linkse partijen in een kabinetquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:25 schreef Bimmer88 het volgende:
[..]
Onderhandelen? Dat hebben we gezien bij het vorige kabinet waarin links al haar standpunten door heeft gedrukt, omdat "ze" anders het kabinet zouden laten klappen. Noem je dat ook onderhandelen?
je praat onzin en verdedigd poep. Waar moet ik in godsnaam naar luisteren als je perse ergens blind tegenin gaat met een kutargument en dat 20x bijft herhalen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Luister dan eens naar wat ik zeg en kom niet telkens met dezelfde vraag.
Zijn we het er dan over eens dat het in elk geval niet te maken heeft met een goed doorgerekend verkiezingsprogramma?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Omdat daar de meeste herrie wordt gemaakt lijkt me.
Haha. Ik hoop voor jou en mij dat wij later als we bejaard zijn ook zo in de watten worden gelegd als de kansloze asielzoeker van nu. Vergeet het maar. Tegen die tijd is de sociale verzorgingsstaat compleet afgebroken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Mensen in een verzorgingshuis worden 1x in de 2 weken gedoucht
Fantaseer lekker verder in je eentje, een gesprek heeft zo weinig zin
Als je ouders dagelijks niet zelfstandig naar de wc kunnen, komen ze wel in aanmerking voor een verzorgingshuis. Daarbij was het voor onze ouders vast ook geen pretje onze reet af te vegen dus ondanks dat dat niet nodig is op dagelijkse basis, kunnen we ons best wat ongemakken veroorloven om die besjes een goeie ouwe dag te geven.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moet je wel in een verzorgingstehuis terecht komen. Dan ben je al ver heen. Het bejaardentehuis moet terug komen.
Ik gun mijn ouders een gezellige goede oude dag na een leven lang hard werken en dat zouden zij graag doen in een bejaardentehuis.
En ik gun mijzelf ook een leven waarbij ik niet dagelijks de reet van mijn ouders hoef af te vegen en te wassen.
Je kunt het gewoon niet hebben dat dat hele "een doorgerekend verkiezingsprogramma is goed"-argument volledig onderuit gaat.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je praat onzin en verdedigd poep. Waar moet ik in godsnaam naar luisteren als je perse ergens blind tegenin gaat met een kutargument en dat 20x bijft herhalen?
Als linkse partijen meer herrie maken dan stemt iedereen links?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Omdat daar de meeste herrie wordt gemaakt lijkt me.
Je weet dat die hotelkamers niet met happy end zijn he? Daar worden ze niet gedoucht, dat moeten ze zelf doen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:45 schreef Bimmer88 het volgende:
[..]
Haha. Ik hoop voor jou en mij dat wij later als we bejaard zijn ook zo in de watten worden gelegd als de kansloze asielzoeker van nu. Vergeet het maar. Tegen die tijd is de sociale verzorgingsstaat compleet afgebroken.
En wat als blijkt dat economische migranten maar een klein onderdeel van het probleem waren?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:37 schreef Bimmer88 het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet eens met alle standpunten van Wilders, maar wat betreft instroom van migranten heeft hik gewoon een punt. De kraan die links open wilt laten staan is onhoudbaar. De kosten daarvan lopen de spuigaten uit.
Een klein voorbeeld. Nu moeten we koste wat kost kansloze asielzoekers in hotels gaan plaatsen. Elke dag gratis douchen. De oudere Nederlander in het verzorgingshuis of thuiswondende mag blij zijn als hij of zij 1x per twee weken gedouched wordt. En dit is slechts één voorbeeld van de vele. En precies dít is een groot gedeelte van Nederland zat.
Ik ook maar tot nu toe is dat het enige argument.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het graag eens horen van iemand die er zo van overtuigd is dat Wilders ns land gaat repareren.
Zijn we te beschaafd voor en ik ben PVV-stemmers liever kwijt dan rijk. Mij boeit het niet dat PVV de grootste is geworden. Ze krijgen toch niks voor elkaar.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:47 schreef oblo het volgende:
[..]
Als linkse partijen meer herrie maken dan stemt iedereen links?
Ik ervaar het van dichtbij mee met familie. Zit soms 2 dagen in een volle luier. Maar wat jij wilt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet dat die hotelkamers niet met happy end zijn he? Daar worden ze niet gedoucht, dat moeten ze zelf doen.
In tegenstelling tot het verzorgingshuis, want je kan wel over je zielige leugen heenpraten, maar iedereen met meer verstand dan een walnootje is beter op de hoogte dan dat onze ouderen 1x in de 2 weken gedoucht worden
Daar ben ik het dus niet mee eens en totaal onnodig.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je ouders dagelijks niet zelfstandig naar de wc kunnen, komen ze wel in aanmerking voor een verzorgingshuis. Daarbij was het voor onze ouders vast ook geen pretje onze reet af te vegen dus ondanks dat dat niet nodig is op dagelijkse basis, kunnen we ons best wat ongemakken veroorloven om die besjes een goeie ouwe dag te geven.
Hoe dan? Een zak geld lost niks opquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens en totaal onnodig.
Wat minder geld naar de linkse hobbies en de oude besjes kunnen prima leven. En wij ook.
Zelfredzaamheid is toch echt rechts jargon.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens en totaal onnodig.
Wat minder geld naar de linkse hobbies en de oude besjes kunnen prima leven. En wij ook.
Zoals een bejaardentehuis die Rutte de nek om heeft gedraaid.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe dan? Een zak geld lost niks op
Is het niet belangrijk om ze te begrijpen ipv te zeggen dat het je niks boeit, vooral omdat jij en een pvv stemmer zo tegenover elkaar staan?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zijn we te beschaafd voor en ik ben PVV-stemmers liever kwijt dan rijk. Mij boeit het niet dat PVV de grootste is geworden. Ze krijgen toch niks voor elkaar.
Zo beschaafd dat je een groot deel van de bevolking liever kwijt dan rijk bent. Mijn god hoe spreek ik mezelf tegen in een zin.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zijn we te beschaafd voor en ik ben PVV-stemmers liever kwijt dan rijk. Mij boeit het niet dat PVV de grootste is geworden. Ze krijgen toch niks voor elkaar.
Kwijt uit beschaafde partijen. Ik moet PVV-ers niet. Ik veracht mensen die bevolkingsgroepen buitensluiten dus sluit ik ze zelf ook maar buiten. Mensen met dergelijk gedachtengoed zijn bij mij thuis ook niet welkom.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zo beschaafd dat je een groot deel van de bevolking liever kwijt dan rijk bent. Mijn god hoe spreek ik mezelf tegen in een zin.
Laat de sleutel even op tafel liggen en trek de deur goed achter je in het slot als je jezelf buitensluit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Kwijt uit beschaafde partijen. Ik moet PVV-ers niet. Ik veracht mensen die bevolkingsgroepen buitensluiten dus sluit ik ze zelf ook maar buiten. Mensen met dergelijk gedachtengoed zijn bij mij thuis ook niet welkom.
Wat men wil is een spreidingswet waardoor lokale sobere en doelmatige opvang gerealiseerd kan worden. Dat blijkt echter heel ingewikkeld (vooral boosrechts is hier woedend over) en dan komt men uit bij peperdure alternatieven zoals noodopvang in hotels. Dit onderwerp is dus een rechtstreeks gevolg van de asielcrisis niet serieus aan willen pakken omdat rechts dan bang is dat er structurele oplossingen komen en het onderwerp uit de media verdwijnt…quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:37 schreef Bimmer88 het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet eens met alle standpunten van Wilders, maar wat betreft instroom van migranten heeft hij gewoon een punt. De kraan die links open wilt laten staan is onhoudbaar. De kosten daarvan lopen de spuigaten uit.
Een klein voorbeeld. Nu moeten we koste wat kost kansloze asielzoekers in hotels gaan plaatsen. Elke dag gratis douchen. De oudere Nederlander in het verzorgingshuis of thuiswondende mag blij zijn als hij of zij 1x per twee weken gedouched wordt. En dit is slechts één voorbeeld van de vele. En precies dít is een groot gedeelte van Nederland zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |