Dat kun je dus doorrekenen hè. Je hebt dan al een basis.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en wat blijft er dan nog over van je doorgerekende plannen als je onderhandeld en compromissen sluit?
Onderhandelen? Dat hebben we gezien bij het vorige kabinet waarin links al haar standpunten door heeft gedrukt, omdat "ze" anders het kabinet zouden laten klappen. Noem je dat ook onderhandelen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, wat men doet is in gesprek gaan, onderhandelen en compromissen sluiten.
Wilders zei de avond van de verkiezingen al dat alles wat rechtstatelijk of ongrondwettelijk een probleem zou kunnen zijn in de ijskast te zetten. En dat is zo’n groot deel van wat in zijn programma staat, dat hij eigenlijk dus zegt alles op te geven als ie maar in het torentje komt.
Na 20 jaar pluche-kleven wil hij even ergens anders zitten.
Grappig? Het is vooral denigrerend. Ik trek het me niet persoonlijk aan hoor, maar ik krijg dan wel een bepaald beeld van jou als gesprekspartner. Dat wordt niet positief beïnvloed, zoals je begrijpt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja sorry @:miss_sly. ik wilde het nog aanpassen maar vond het wel grappig eigenlijk. Excuses als je het zo aantrekt.
Op het moment dat je een compromis sluit dan heb je toch al helemaal niets meer aan je doorrekening.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kun je dus doorrekenen hè. Je hebt dan al een basis.
Hoe dan ook zul je altijd opnieuw moeten berekenen, daar zijn die doorrekeningen dan ook niet voor. Het gaat er vooral om dat er een duidelijk beeld geschetst wordt hoe men bepaalde plannen wil financieren. Welke geldstromen men wil gebruiken.
Een programma dat structurele (dat is jaarlijks terugkerende) kosten wil optuigen, maar geen structurele plannen heeft om dat te bekostigen is niet onderbouwd.
Ja.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:25 schreef Bimmer88 het volgende:
[..]
Onderhandelen? Dat hebben we gezien bij het vorige kabinet waarin links al haar standpunten door heeft gedrukt, omdat "ze" anders het kabinet zouden laten klappen. Noem je dat ook onderhandelen?
Oke prima. Ik heb mijn excuses aangeboden. Doe er mee wat je wilt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Grappig? Het is vooral denigrerend. Ik trek het me niet persoonlijk aan hoor, maar ik krijg dan wel een bepaald beeld van jou als gesprekspartner. Dat wordt niet positief beïnvloed, zoals je begrijpt.
Klopt, Wilders doet daar niet aan mee. Die heeft een op vrijwel alle fronten onhaalbaar programma.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Op het moment dat je een compromis sluit dan heb je toch al helemaal niets meer aan je doorrekening.
Het is gewoon een farce. Net doen alsof je het allemaal zo goed voor elkaar hebt en alles haalbaar is.
Nou daar doet Wilders niet aan mee. En volgens mij is een groot deel van Nederland het daar helemaal mee eens.
Het kabinet was al geklapt en zo links is het beleid al jaren niet meer en wat doen veel stemmers? Nog rechtser stemmen lol. Zit totaal geen logica in.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:25 schreef Bimmer88 het volgende:
[..]
Onderhandelen? Dat hebben we gezien bij het vorige kabinet waarin links al haar standpunten door heeft gedrukt, omdat "ze" anders het kabinet zouden laten klappen. Noem je dat ook onderhandelen?
Klopt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, Wilders doet daar niet aan mee. Die heeft een op vrijwel alle fronten onhaalbaar programma.
Moet het je nageven. Knap dat jij dat ziet zonder die doorrekening waar je kennelijk veel waarde aan hecht.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, Wilders doet daar niet aan mee. Die heeft een op vrijwel alle fronten onhaalbaar programma.
Als jij werkzaam bent in het bedrijfsleven, hoor ik graag waar. Dan kom ik daar ook wel een paar jaar CEO spelen zonder concrete plannen maar met een vlaggetje met 'Repareren!' erop.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt.
De PVV stemmer stemt dan ook helemaal niet op dat complete programma. Dus Wilders doet niet alsof hij een haalbaar programma heeft. Zet dat programma op behoorlijk wat punten de ijskast in en gaat het land repareren.
We hebben nu iemand nodig die dat ook eens daadwerkelijk gaat doen in plaats van nog eens 4 jaar afbraakbeleid.
Wat gaat Wilders volgens jou dan doen om het land te repareren?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt.
De PVV stemmer stemt dan ook helemaal niet op dat complete programma. Dus Wilders doet niet alsof hij een haalbaar programma heeft. Zet dat programma op behoorlijk wat punten de ijskast in en gaat het land repareren.
We hebben nu iemand nodig die dat ook eens daadwerkelijk gaat doen in plaats van nog eens 4 jaar afbraakbeleid.
Alle Marokkanen het land uit, snap je dat nu nog niet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat gaat Wilders volgens jou dan doen om het land te repareren?
Daar is geen door berekening voor nodig, beetje gezond verstand en kunnen optellen en aftrekken doet al veel. Heel veel uit willen geven en bijna geen inkomen hebben of genereren en plannen hebben die tegen (grond)wetten en verdragen ingaan maakt het vrij snel duidelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:29 schreef Bimmer88 het volgende:
[..]
Moet het je nageven. Knap dat jij dat ziet zonder die doorrekening waar je kennelijk veel waarde aan hecht.
20 miljard bij migratie wegtrekkenquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het graag eens horen van iemand die er zo van overtuigd is dat Wilders ns land gaat repareren.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alle Marokkanen het land uit, snap je dat nu nog niet.
Ik denk dat links/rechts deze verkiezingen bij veel mensen niet eens heel relevant was. De gemiddelde PVV kiezer (zelfs de kiezer in het algemeen) wil voornamelijk dat er iets gedaan word aan immigratie. Als de SP of een GL daar meer op had ingezet hadden die ook best wat extra stemmen gekregen. Het is een thema dat belangrijk is voor veel mensen (of je het er nou mee eens bent of niet), dus dan is het niet heel gek dat een PVV vrij veel stemmen krijgt; gezien het toch de voornaamste partij was/is die echt inzette op immigratie. De gemiddelde PVV kiezer weet ook wel dat de grenzen niet opeens dicht gaan, want dat kan helemaal niet (en moet je ook niet willen), maar ze stralen in ieder geval uit dat ze er iets mee willen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het kabinet was al geklapt en zo links is het beleid al jaren niet meer en wat doen veel stemmers? Nog rechtser stemmen lol. Zit totaal geen logica in.
Oude Haagse politiek.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar is geen door berekening voor nodig, beetje gezond verstand en kunnen optellen en aftrekken doet al veel. Heel veel uit willen geven en bijna geen inkomen hebben of genereren en plannen hebben die tegen (grond)wetten en verdragen ingaan maakt het vrij snel duidelijk.
lees jezelf anders ff in...quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:29 schreef Bimmer88 het volgende:
[..]
Moet het je nageven. Knap dat jij dat ziet zonder die doorrekening waar je kennelijk veel waarde aan hecht.
Ik ben het ook niet eens met alle standpunten van Wilders, maar wat betreft instroom van migranten heeft hij gewoon een punt. De kraan die links open wilt laten staan is onhoudbaar. De kosten daarvan lopen de spuigaten uit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een doorgerekend plan in het bedrijfsleven heeft nog nut.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:32 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als jij werkzaam bent in het bedrijfsleven, hoor ik graag waar. Dan kom ik daar ook wel een paar jaar CEO spelen zonder concrete plannen maar met een vlaggetje met 'Repareren!' erop.
Moet je wel in een verzorgingstehuis terecht komen. Dan ben je al ver heen. Het bejaardentehuis moet terug komen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Mensen in een verzorgingshuis worden 1x in de 2 weken gedoucht
Fantaseer lekker verder in je eentje, een gesprek heeft zo weinig zin
Waarom stemmen ze dan nog rechtser?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het kabinet was al geklapt en zo links is het beleid al jaren niet meer en wat doen veel stemmers? Nog rechtser stemmen lol. Zit totaal geen logica in.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een doorgerekend plan in het bedrijfsleven heeft nog nut.
In de politiek kan het de dag na de verkiezingen de prullenbak in.
Je zult maar bij het CPB werken en die nutteloze onzin moeten doorrekenen om vervolgens een dag na de verkiezingen je harde werk in de prullenbak te zien gaan.
Dat is nog eens denigrerend @:miss_sly .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |