Snap ikquote:Op maandag 25 december 2023 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik moet nog terugkijken. Is nog een beetje te intens denk ik qua beelden om goed te kunnen zien
Nee erger. Ed.quote:
Ienie is vaak een beetje vreemd.quote:
Ja ik heb het origineel wel eens gezien hoe ze dat makenquote:Op maandag 25 december 2023 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gemaakt door een vrouwZal daardoor niet in de top2000 komen
Dat is gewoon een standaard basisrechtquote:Op maandag 25 december 2023 12:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het enige wat je als vader écht moet kunnen is je pielemuis snuiten in een foef, wat is daar elitair aan?
Sommige mensen hebben ook altijd geluk.quote:Op maandag 25 december 2023 12:38 schreef Berkery het volgende:
Ramones, Stereophonics en The Verve gemist, maar net op tijd voor Ed
Ik heb nog nooit iemand seks zo ranzig weten te omschrijven.quote:Op maandag 25 december 2023 12:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het enige wat je als vader écht moet kunnen is je pielemuis snuiten in een foef, wat is daar elitair aan?
Op tijd zijn voor Ed lukt dan ook wat gemakkelijker tegenwoordig.quote:Op maandag 25 december 2023 12:38 schreef Berkery het volgende:
Ramones, Stereophonics en The Verve gemist, maar net op tijd voor Ed
Ben cognitief nog niet zo scherpquote:
Belgen hebben daar een talent voor anders.quote:Op maandag 25 december 2023 12:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand seks zo ranzig weten te omschrijven.
Inmiddels wel een beetje over de long covid heen?quote:Op maandag 25 december 2023 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben cognitief nog niet zo scherp
Dat is nog maar een woord, niet echt een omschrijving.quote:Op maandag 25 december 2023 12:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belgen hebben daar een talent voor anders.
Poepen, hoe verzin je het.
Het is een gavequote:Op maandag 25 december 2023 12:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand seks zo ranzig weten te omschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |