Niks mis met de oude U2, maar daar zou ik iig nooit willen wonenquote:Op maandag 25 december 2023 09:54 schreef Gretzl het volgende:
Wat zijn de gemeentes met het hoogste % percentage U2-stemmers? Dan verhuis ik daar in ieder geval nooit heen
[ afbeelding ]
Nooit naar Almere verhuizen. Nou, dat is te overzien.quote:Op maandag 25 december 2023 09:54 schreef Gretzl het volgende:
Wat zijn de gemeentes met het hoogste % percentage U2-stemmers? Dan verhuis ik daar in ieder geval nooit heen
[ afbeelding ]
De enige megastijger die in alle opzichten compleet terecht is (t/m 2022 zou ik hebben geroepen dat Taylor behoorlijk werd ondergewaardeerd in de top, gezien haar nu al indrukwekkende oeuvre)quote:
Ik heb een hele lijst extra stemmen uitgebracht op alleen maar Taylor nummersquote:Op maandag 25 december 2023 09:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De enige megastijger die in alle opzichten compleet terecht is (t/m 2022 zou ik hebben geroepen dat Taylor behoorlijk werd ondergewaardeerd in de top, gezien haar nu al indrukwekkende oeuvre)
Andere grote bonus die ik wel toejuich is die van Sinéad, maar dat zal normaal eenmalig zijn
Kan, maar dodenbonussen hebben soms de neiging nog een paar jaar na te ijlen. En soms zijn ze permanent. Linkin Park staat bijvoorbeeld nog steeds heel hoog.quote:Op maandag 25 december 2023 09:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De enige megastijger die in alle opzichten compleet terecht is (t/m 2022 zou ik hebben geroepen dat Taylor behoorlijk werd ondergewaardeerd in de top, gezien haar nu al indrukwekkende oeuvre)
Andere grote bonus die ik wel toejuich is die van Sinéad, maar dat zal normaal eenmalig zijn
Huehuehue…quote:Op maandag 25 december 2023 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst extra stemmen uitgebracht op alleen maar Taylor nummers
Vooral die laatste 2,5 minuut hequote:
Hoeveel eieren per dag?quote:Op maandag 25 december 2023 10:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bij geen kind meer heb ik vorig jaar hardop gehuild. Ik kende dat nummer nog niet, maar het kwam echt binnen (en dan legt mijn moeder nog)
Legt ze eieren?quote:Op maandag 25 december 2023 10:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bij geen kind meer heb ik vorig jaar hardop gehuild. Ik kende dat nummer nog niet, maar het kwam echt binnen (en dan legt mijn moeder nog)
Dat vind ik wat overdreven, maar haar grote winst van dit jaar is op zich wel terecht ja.quote:Op maandag 25 december 2023 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst extra stemmen uitgebracht op alleen maar Taylor nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |