Ja vooralsnog welquote:Op maandag 25 december 2023 03:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sow dan.Wel gelukt mag ik hopen?
Wat was het voor operatie?quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 03:34 schreef hole1988 het volgende:
Ja ja ik was in beeld.
[ afbeelding ]
Huldequote:Op maandag 25 december 2023 03:34 schreef hole1988 het volgende:
Ja ja ik was in beeld.
[ afbeelding ]
Klinkt zeker lekker.quote:
Ik vind de lijst al een aantal jaren behoorlijk tegenvallenquote:Op maandag 25 december 2023 03:40 schreef Fred_B het volgende:
In het immer smakeloze Nederland valt dit pareltje bijna uit de lijst
Te veel van dezelfde artiesten, stemacties en tijdelijke hypes, waardoor echte klassiekers eruit vallen. Dat is jammer inderdaad.quote:Op maandag 25 december 2023 03:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind de lijst al een aantal jaren behoorlijk tegenvallen
Precies dat iddquote:Op maandag 25 december 2023 03:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Te veel van dezelfde artiesten, stemacties en tijdelijke hypes, waardoor echte klassiekers eruit vallen. Dat is jammer inderdaad.
Zoals ik jou een beetje ken past de lijst van Kink iets beter bij jou.Net zoiets dat de House top 1000 meer mijn ding is.quote:Op maandag 25 december 2023 03:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind de lijst al een aantal jaren behoorlijk tegenvallen
Ik luister eigenlijk nooit naar de radio , het is meer voor de sfeer , en zo nu en dan is er wel een nummer waar ik blij van word. Maar vaker is het dat ik me erger aan de muziekquote:Op maandag 25 december 2023 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals ik jou een beetje ken past de lijst van Kink iets beter bij jou.Net zoiets dat de House top 1000 meer mijn ding is.
Correct me if i'm wrong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |