En duur.quote:
Dat zag ik iddquote:Op maandag 25 december 2023 03:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, een nieuwe ZOOM-trend. Blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door hole1988 op 25-12-2023 03:30:39 ]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Eentje,laatst een operatie aan haar staart.400 euro.quote:
Sinds vorig jaar niet meer.quote:Op maandag 25 december 2023 03:15 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens ik dacht dat het cafe altijd van twaalf tot zes dicht ging
Ai .. ja dat is niet goedkoopquote:Op maandag 25 december 2023 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eentje,laatst een operatie aan haar staart.400 euro.
Meh. Als ik naar een muziek evenement ga ben ik toch wat levendiger.quote:Op maandag 25 december 2023 03:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Da's vrij normaal toch?
quote:Op maandag 25 december 2023 03:20 schreef hole1988 het volgende:
Ik zie een vrouw die ook bij VI in het publiek heeft gezeten.Maar gaan we jou nog zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow dan.Wel gelukt mag ik hopen?quote:Op maandag 25 december 2023 03:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Noh. Vorige week 900 ekken betaald voor een operatie voor mijn kat.
Da's geen kattenpis.quote:Op maandag 25 december 2023 03:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hopelijk wel met het gewenste resultaatquote:Op maandag 25 december 2023 03:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zit op barkruk 14 in zoom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |