4 uurtjes maar.quote:Op maandag 25 december 2023 05:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kanonnen, IK BEN ER WEER
[..]
Ik heb de telefoon aangehouden en in mijn slaap wat nummers gehoord. Toen even uit, en toen weer een paar. En verdomd, heb in ieder geval The Thrill is Gone en Love Shack net gehoord
En dan vooral passief verderluisteren hèquote:
Ik moet echt zwaar moe zijn wil ik in slaap vallen met muziek aan.quote:Op maandag 25 december 2023 05:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dan vooral passief verderluisteren hèIk heb dit vorig jaar ook echt gedaan, volgens mij toen oprecht 90%/95% van de Top 2000 gehoord. Misschien ook net iets teveel
![]()
Goeiemoarn.quote:Op maandag 25 december 2023 06:25 schreef Dwersdriever het volgende:
Goedemorgen!
Ik lees ook dit jaar mee en post af en toe.
Jij slaapt ook nooit he?quote:
Dat zou niet best zijn.quote:
Weinig dan.quote:
Als ik weinig doe heb ik niet zoveel slaap nodig. Woensdag moet ik weer aan de bak.quote:
Genietsje dan maar.quote:Op maandag 25 december 2023 06:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als ik weinig doe heb ik niet zoveel slaap nodig. Woensdag moet ik weer aan de bak.
Dit is geen rook.quote:
Chaufferen. Kranten en folders afleveren bij bezorgers.quote:Op maandag 25 december 2023 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genietsje dan maar.
Wat doe je?
Vroeg opstaan dus?quote:Op maandag 25 december 2023 06:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Chaufferen. Kranten en folders afleveren bij bezorgers.
Staat KLF in de lijst?quote:Op maandag 25 december 2023 06:41 schreef Dwersdriever het volgende:
Peter Frampton. Verse koffie. Lekkere ochtend zo.
Zeker. 2:30 van huis. 4:45 terug qua ochtendkranten (6 dagen in de week). Folders afleveren gebeurd overdag (3 dagen in de week)quote:
Respect.quote:Op maandag 25 december 2023 06:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zeker. 2:30 van huis. 4:45 terug qua ochtendkranten (6 dagen in de week). Folders afleveren gebeurd overdag (3 dagen in de week)
Helaas. Dat is een beetje veel gevraagd van het publiek. Maar goed herkend :-)quote:
En dan hebben we er alweer 100 gehad aan het einde van het uurquote:Op maandag 25 december 2023 06:57 schreef Dwersdriever het volgende:
07:00 - 08:00 uur
1908 The Devil Made Me Do It Golden Earring 1982
1907 Ms. Jackson OutKast 2001
1906 Budapest George Ezra 2014
1905 Ik Heb Je Lief Stef Bos 1992
1904 Merry Christmas Ed Sheeran & Elton John 2021
1903 Blackstar David Bowie 2015
1902 Royals Lorde 2013
1901 Domino Clouseau 1990
1900 Two Tribes Frankie Goes To Hollywood
Domino...of zo. En Frankie in het jaar van hun reünie.
5% gehad nog 95% te gaan...quote:Op maandag 25 december 2023 07:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En dan hebben we er alweer 100 gehad aan het einde van het uur
Daar waren we het over eens vannacht jaquote:Op maandag 25 december 2023 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Into Temptation op 1985? Nederland is een SMAKELOOS land.
Tsja. Men kijkt liever Into Temptation Islandquote:Op maandag 25 december 2023 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Into Temptation op 1985? Nederland is een SMAKELOOS land.
Heel leuk. Ik zing altijd als ik dat nummer hoor: mag ik je lineaaaaaaal zijn? Tot grote ergenis van mijn vrouw.😁quote:
Waarom zeg je dat dubbelop?quote:
Even extra benadrukken?quote:Op maandag 25 december 2023 07:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dubbelop?
Klinkt eerder als erectiestoornisquote:Op maandag 25 december 2023 07:54 schreef Isorden het volgende:
"Het zat er wel in maar het wilde niet komen"
Last van constipatie Pascal?
Dat zeg ik dus het hele jaar door in mn hoofd inmiddelsquote:
Hopen dat ze nooit (meer) een fatsoenlijke zangert vindenquote:Op maandag 25 december 2023 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Home Again er bijna uit ligt is wel een fijne verrassing. Die stond nog ooit op 180, ik had niet verwacht dat die zo hard zou zakken. Maar als Kensington weer een hit scoort met een nieuwe zanger pakt die zo 500 plaatsen
Idemquote:Op maandag 25 december 2023 07:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus het hele jaar door in mn hoofd inmiddels
Zal em voor Mex even in de spoilertag zettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op maandag 25 december 2023 07:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal em voor Mex even in de spoilertag zettenOeh. Ella en Louis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
[..]
Zal em voor Mex even in de spoilertag zettenIk zie een relevant themaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
quote:
[..]
Zal em voor Mex even in de spoilertag zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |