Klinkt als een top jaar qua concertenquote:Op maandag 25 december 2023 01:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age @:houdjemond
Maar, ik ben ook met mijn ouders naar een uitvoering van Beethovens negende geweest.
En ben na een optreden van the Prodigy in het ziekenhuis beland.
Sigur Rós in het concertgebouw. Ik ging in mijn eentje, had veel aansprak van toffe mensen en had me nog netjes gekleedquote:Op maandag 25 december 2023 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat was het beste concert wat jullie bezocht hebben dit jaar?
Ja, raar dat dat niet is eigenlijk ookquote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef TheVulture het volgende:
Het zou ook wel eens leuk zijn als ze de lijst geheim houden tot moment van uitzenden
Kamervragen. Ophef, paniek en kamervragen.quote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef TheVulture het volgende:
Het zou ook wel eens leuk zijn als ze de lijst geheim houden tot moment van uitzenden
Coverzanger. Het "concert" was voor 150 man.quote:
Nicequote:Op maandag 25 december 2023 01:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
John Coffey op de zwarte cross, kende die band eerst niet maar wat was dat gaaf zeg.
Dat was wel een topconcert iddquote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Het beste concert van dit jaar?
ieniminimuis live @ home
Ah gaafquote:Op maandag 25 december 2023 01:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De FM coverband Rumours Of Fleetwood Mac:)
Ik gebruikte normaliter dezequote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is eigenlijk de neutrale smiley?
quote:Op maandag 25 december 2023 01:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is eigenlijk de neutrale smiley?
Ik vind deze nooit heel neutraal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |