Ik ook, die ken ik inderdaad wel. maar ik dacht dat van iets veel ouders was dan van wolfmother.quote:Op maandag 25 december 2023 00:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh fuck, ff snel op youtube opgezet... tuurlijk ken ik die....
Maar ja, dat is dus 2000 x 10 = 20.000 seconden = een filmpje van 5,55 uurquote:Op maandag 25 december 2023 00:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zou best een moord doen voor een filmpje op YouTube waarin van elk jaar alle tweeduizend liednes 10 seconden van een liedje achter elkaar gezet staan, als opfrisser. Zoveel namen die ik niet ken en als ik ze hoor "ooooh ja die".
quote:Op maandag 25 december 2023 00:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Haar ego zal we naar de klote zijn nu Joost het is geworden.
Heb nog steeds geen flauw idee wie die hele Joost is.quote:
Ben je nog wel lang bezig met luisteren.quote:Op maandag 25 december 2023 00:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zou best een moord doen voor een filmpje op YouTube waarin van elk jaar alle tweeduizend liednes 10 seconden van een liedje achter elkaar gezet staan, als opfrisser. Zoveel namen die ik niet ken en als ik ze hoor "ooooh ja die".
Noem dat maar fun, Momo. Het waren angstige tijden.quote:Op maandag 25 december 2023 00:19 schreef Momo het volgende:
Fun fact: Caro had dit jaar een nummer opgestuurd voor songfestival.
Neequote:Op maandag 25 december 2023 00:20 schreef hollandia02 het volgende:
Staat Joost eigenlijk in de top 2000?
quote:Op maandag 25 december 2023 00:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg het vast: ik luister te weinig Radiohed
Dat geldt voor iedereen, ieneminimuisquote:Op maandag 25 december 2023 00:20 schreef ieniminimuis het volgende:
ja, ik ook. Zo'n band waarvan ik vergeet dat die bestaat. Ik stem dan wel vaak erop in de lijst (nee, geen Creep)quote:Op maandag 25 december 2023 00:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand die, in tegenstelling tot 99 procent van talentloos muzikaal Nederland, de experimentele kant opzoekt.quote:Op maandag 25 december 2023 00:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Heb nog steeds geen flauw idee wie die hele Joost is.
hij is wel grappig maar ik was meer kamp Numidiaquote:Op maandag 25 december 2023 00:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Heb nog steeds geen flauw idee wie die hele Joost is.
Maar we hebben nu wel een act met fun erinquote:Op maandag 25 december 2023 00:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Noem dat maar fun, Momo. Het waren angstige tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |