Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op zondag 24 december 2023 23:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
2000 New York Minute Don Henley![]()
1999 A Night Like This Caro Emerald![]()
1998 High And Dry Radiohead![]()
1997 Harvest Neil Young
1996 Master Blaster (Jammin') Stevie Wonder![]()
1995 Woman Wolfmother![]()
1994 Wat Wil Je Van Mij Metejoor & Hannah Mae
1993 Rosalyn Vitesse![]()
1992 Do It Again Steely Dan![]()
1991 Lover Of The Light Mumford & Sons![]()
1990 Single Ladies (Put A Ring On It) Beyoncé
Staan er blijkbaar 7 keer in, is 9 keer te veel.quote:Op zondag 24 december 2023 23:47 schreef hollandia02 het volgende:
Wat een zelfingenomen vent die chef special.
Blijf nou nog gewoon wat hangen.quote:Op zondag 24 december 2023 23:47 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
ik luister denk het begin ook wat mee en dan ga ik ook naar bed. ben al wakker vanaf gisternacht uurtje of 4.
ah ok, wist ik nietquote:Op zondag 24 december 2023 23:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Extra 500 ja, vanwege de jubileumeditie, een week geleden afgelopen.
Lijkt er inderdaad op dat die naar de KKD gaan.quote:Op zondag 24 december 2023 23:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden.
Volgend jaar Vitesse eruit
Allang niet meer. Die zette ekdom er eigenhandig in. Sinds ie weg is bij radio 2 is dat nr meteen uit de lijst verdwenen. T was n hype die vooral Gary Fomdeck zelf leuk vondquote:
Dat is toch al snel acht keer teveel.quote:Op zondag 24 december 2023 23:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
7x Chef Special in de Top 2000 [ afbeelding ]
En failliet.quote:Op zondag 24 december 2023 23:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op dat die naar de KKD gaan.
Opgeteld door de jaren heenquote:Op zondag 24 december 2023 23:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
7x Chef Special in de Top 2000 [ afbeelding ]
Ik heb die al meerdere keren gehoord de afgelopen dagen.quote:Op zondag 24 december 2023 23:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoop eigenlijk vooral dat ik niet af ga met whamageddon nu door de radio. Weet namelijk niet of ik het nummer tot nu gehoord heb, dus ik doe maar alsof ik nog niet verloren heb.
GODVERDETYFUSquote:Op zondag 24 december 2023 23:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoop eigenlijk vooral dat ik niet af ga met whamageddon nu door de radio. Weet namelijk niet of ik het nummer tot nu gehoord heb, dus ik doe maar alsof ik nog niet verloren heb.
Ik heb mezelf op 1 Decemeber per ongeluk al omzeep geholpen dit jaarquote:Op zondag 24 december 2023 23:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar je hebt t toch tot kerst gered? Veel verder kan nietquote:
godver zeg, hopelijk zijn die allemaal 's nachts zodat ik die niemendalletjes niet hoef te horen.quote:Op zondag 24 december 2023 23:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staan er blijkbaar 7 keer in, is 9 keer te veel.
Wrijf het er maar in.quote:Op zondag 24 december 2023 23:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op dat die naar de KKD gaan.
Tegenwoordig doen ze overal een mosh pit, dat gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op zondag 24 december 2023 23:50 schreef Felagund het volgende:
Mosh pit bij Chef’special kan ik mij moeilijk voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |