sterk spul he die fishermans friendquote:
Of complete shockquote:Op zondag 24 december 2023 22:01 schreef Nizno het volgende:
IQ is lager dan van een bevroren visstick
ik hoop voor hem dat dat het was iddquote:
Hoezo?quote:Op zondag 24 december 2023 22:01 schreef Nizno het volgende:
IQ is lager dan van een bevroren visstick
Robert had hem bijna uitgespeld op een Ouija bordquote:Op zondag 24 december 2023 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Die jongen wist gewoon even niet waar hij het zoeken moest
quote:Op zondag 24 december 2023 22:03 schreef heywoodu het volgende:
"Wat fijn dat je een vriend hebt, want je hebt ook een ex-man."
quote:Op zondag 24 december 2023 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Robert had hem bijna uitgespeld op een Ouija bord
zou niet klagen als ik 52.631 euro krijg hoorquote:Op zondag 24 december 2023 22:04 schreef RipCity het volgende:
Dat is balen dat je zo'n lange straat hebt
ja het zal waarschijnlijk idd shock zijn.quote:Op zondag 24 december 2023 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk, maar hoewel hij het ongetwijfeld stiekem dacht, durfde hij het denk ik niet écht te hopen
Martijn kan wel leuk uit de hoek komen, komt alleen zo weinig voorquote:Op zondag 24 december 2023 22:03 schreef heywoodu het volgende:
"Wat fijn dat je een vriend hebt, want je hebt ook een ex-man."
In dat ene klus programma gaat die toch altijd Lullen voor spullen. Doet die ook altijd wel geinig. Maar het is altijd beetje overacting en nep. Je ziet nooit de echte martijn. Ach ja het is nog altijd beter dan welke Lama dan ook.quote:Op zondag 24 december 2023 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Martijn kan wel leuk uit de hoek komen, komt alleen zo weinig voor
hmm hmm ja het neppe is bij hem een groot nadeel.quote:Op zondag 24 december 2023 22:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
In dat ene klus programma gaat die toch altijd Lullen voor spullen. Doet die ook altijd wel geinig. Maar het is altijd beetje overacting en nep. Je ziet nooit de echte martijn. Ach ja het is nog altijd beter dan welke Lama dan ook.
voorgaande jaren kon je een eenmalig lot kopen bij primera. Maar dat hebben ze dit jaar niet ds ik sla overquote:Op zondag 24 december 2023 22:07 schreef Donna het volgende:
He gets, krijg altijd de neiging om mee te doen.
Jij bent niet de meest romantische en optimistische thuis, he?quote:Op zondag 24 december 2023 22:09 schreef hollandia02 het volgende:
Staat ineens Robbert op de stoep met ene Achmed die je dochter een leuk avontuurtje heeft gebracht en als klap op de vuurpijl heeft die d’r ook nog een kind gegeven.
Oh jawel hoor haha. Kans groter dat het ware liefde is natuurlijk maar dat die gewoon 4 jaar het kind niet heeft gezien omdat zij echt niet naar Egypte kon komen.quote:Op zondag 24 december 2023 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij bent niet de meest romantische en optimistische thuis, he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |