ik dacht dat die man homo was....quote:Op zondag 24 december 2023 20:31 schreef hollandia02 het volgende:
Oh hebben ook wat voor Rob geregeld die op de boot werkt,
Rob Goossensgod? @Zipportalquote:Op zondag 24 december 2023 20:31 schreef hollandia02 het volgende:
Oh hebben ook wat voor Rob geregeld die op de boot werkt,
Zit er hier niet ver vanafquote:Op zondag 24 december 2023 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn traanbuizen zijn al getraind... dus het is nog niet raak
de hele week allemaal ALS gezinnenquote:
Bijna, werkt bij de Lidl.quote:
bijna hetzelfde iddquote:
Ja ik ook.quote:
ja dat is ook wel om t janken iddquote:Op zondag 24 december 2023 20:34 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Toen ik zwanger van de oudste was heb ik zo ontzettend moeten janken om de dansende stewardessen. Echt niet normaal.
De wat?quote:Op zondag 24 december 2023 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
de hele week allemaal ALS gezinnen
dus kan hier nog even vol houden![]()
ALS gezinnen, 3FM serious requestquote:
quote:Op zondag 24 december 2023 20:34 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Toen ik zwanger van de oudste was heb ik zo ontzettend moeten janken om de dansende stewardessen. Echt niet normaal.
Mijn man appte al '💃🏼✈️😭'... de lul. Oudste is bijna 7 jaar en hij kliert me er elk jaar weer mee.
ALS spierziekte (Serious request)quote:
blijkbaar ik vond het ook bijzonderquote:Op zondag 24 december 2023 20:44 schreef Donna het volgende:
Heeft deze vrouw nou in 7 jaar al zo'n Amerikaans accent of begrijp ik alles verkeerd?
Aanstelleritus heeft ze.quote:Op zondag 24 december 2023 20:44 schreef Donna het volgende:
Heeft deze vrouw nou in 7 jaar al zo'n Amerikaans accent of begrijp ik alles verkeerd?
Ik vind sommige van die verhalen ook erg vreemd.quote:Op zondag 24 december 2023 20:45 schreef hollandia02 het volgende:
Vader doodziek en dan in 7 jaar niet ff keer terug gaan
Het klonk meer als een Duits accentquote:Op zondag 24 december 2023 20:44 schreef Donna het volgende:
Ik vind dit wel chill eigenlijk. Lekker tempootje.quote:Op zondag 24 december 2023 20:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Aanstelleritus heeft ze.
Vonden jullie het met studio leuker?
Ik mis de studio wel echt inderdaad. Het gaat nu allemaal zo snel.quote:Op zondag 24 december 2023 20:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Aanstelleritus heeft ze.
Vonden jullie het met studio leuker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |