Met die lelijke drumster.quote:
Wij snappen elkaar.quote:
Ja het hakt er allemaal heel erg in, eerder vandaag ook die jonge vrouw die op de posters staat in de studio, door merg en been.quote:
Daarom is dit ook een mooie actie.quote:Op zondag 24 december 2023 15:14 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
ja, ik wist niet dat zoveel Mensen aan die ziekte lijden. Nu wel
Is goed ook anders zouden we geen gevoel hebben.quote:Op zondag 24 december 2023 15:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het hakt er allemaal heel erg in, eerder vandaag ook die jonge vrouw die op de posters staat in de studio, door merg en been.
Heel goede actie, ik hoop het geld wat ze ophalen wat kan betekenen voor Mensen met ALS.quote:Op zondag 24 december 2023 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom is dit ook een mooie actie.
Ik had het gister met een verhaal.gewoon janken.quote:Op zondag 24 december 2023 15:18 schreef PjotterFRL het volgende:
Die man met zijn kinderen van 14, 12 en 8 brak mij. Die maken dat allemaal zo bewust mee..
je kunt haar appenquote:Op zondag 24 december 2023 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat een mooi trio is dit, vooral een beetje verliefd op Sophie
Ik uit blauwe druivenquote:Op zondag 24 december 2023 15:23 schreef Hangbeest het volgende:
ik drink ook nog ff een sapje mee, bestaande uit water, mout en hop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |