quote:3FM Serious Request komt dit jaar in actie voor Stichting ALS Nederland. In de week voor Kerst van 17 t/m 24 december betreden 3FM-dj's Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen. Hier zetten ze zich samen met heel Nederland dag en nacht in om zoveel mogelijk geld in te zamelen door 24 uur per dag live radio te maken en platen te draaien tegen donaties.
Tijdens het Glazen Huis treden er meer dan dertig artiesten op. Zoals Tom Odell, S10, Chef'Special, Kraantje Pappie, De Staat en Only The Poets.
SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DraaischemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag een plaat aan
https://vraageenplaataan.npo3fm.nl/
Doneer nu
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok/doneren
Kom in Actie
https://www.npo3fm.nl/kominactie
Of doe mee met de actie van FOK!kers!
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
By @GeraldvZanten
neequote:
Dat klinkt wel lekker wat voor iets moet ik me hier bij voorstellen?quote:Op zondag 24 december 2023 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb net de carpacciobommetjes gemaakt en in de koelkast gezet.
Was veul te veel werk
folie in kommetje, carpaccio op t folie in t kommetje, tomaten uithollen en het drogere in stukjes, komkommer in stukjes, wat sla bij de tomaten en komkommer en dan wat mayo met pesto en truffelmayo roeren. en dat in het carpacciofoliekommetje scheppen, folie dicht vouwen en dan vanavond op een bedje van sla omgekeerd neerleggen zodat de eventuele klein stukje opening onderin ligt en lekker van etenquote:Op zondag 24 december 2023 14:38 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
needie leeft nog
maar hoe lang weet ik niet
[..]
Dat klinkt wel lekker wat voor iets moet ik me hier bij voorstellen?
Kwam er net achter dat er ook water bij de azijn moet
oeh dat lijkt me wel heel lekker, al die dingen vind ik jammiequote:Op zondag 24 december 2023 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
folie in kommetje, carpaccio op t folie in t kommetje, tomaten uithollen en het drogere in stukjes, komkommer in stukjes, wat sla bij de tomaten en komkommer en dan wat mayo met pesto en truffelmayo roeren. en dat in het carpacciofoliekommetje scheppen, folie dicht vouwen en dan vanavond op een bedje van sla omgekeerd neerleggen zodat de eventuele klein stukje opening onderin ligt en lekker van eten
''Ja opa.. ik vind het ook niet leuk maar het is voor een goed doel! Misschien zie ik je nog ééns. Ajuu!''quote:Op zondag 24 december 2023 14:44 schreef Nizno het volgende:
koekjes verkocht. en opa's en oma's (verkocht?)
Robert Miles.quote:
heb hem van insta gejat..quote:Op zondag 24 december 2023 14:45 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
oeh dat lijkt me wel heel lekker, al die dingen vind ik jammie![]()
Ik ga dat recept opslaan.
pijnboompitjes ookquote:Op zondag 24 december 2023 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb hem van insta gejat..
https://www.instagram.com/p/C04TLH4o-Yc/
dat prutje dat je door het groen(enrood)voer doet kun je zelf wat aanpassen natuurlijk. ik gebruik gewoon het zakje dat jumbo mee levert en doe er wat extra mayo en pesto bij
ow ja en kaas ookquote:Op zondag 24 december 2023 14:50 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
pijnboompitjes ook![]()
bedankt voor de link. Dat ziet heel smakelijk uit.
ja die kaas en rucolaquote:Op zondag 24 december 2023 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja en kaas ook
dat zit allemaal in die pakken van de sarpassio van de jumbo dus vergeet ik totaal
lamaquote:Op zondag 24 december 2023 14:52 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ja die kaas en rucola![]()
allemaal dingen die ik jammie vind
sarpassio? ff kijken wat dat is
rucola vervang ik door ijsbergsla want ik vind rucola jakquote:Op zondag 24 december 2023 14:52 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ja die kaas en rucola![]()
allemaal dingen die ik jammie vind
sarpassio? ff kijken wat dat is
spuugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hmmm dat scherpe beetje nootachtig spul jamsiequote:Op zondag 24 december 2023 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
rucola vervang ik door ijsbergsla want ik vind rucola jak
quote:Op zondag 24 december 2023 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
spuugspuugt terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
Het is een natte middag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |