Pfff je bent gewoon een nultiener hoorquote:Op zondag 24 december 2023 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou huilen als ik geen hagenees meer zou zijn
nah ik ga ook maar met frisse tegenzinquote:Op zondag 24 december 2023 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou huilen als ik geen hagenees meer zou zijn
Ik ga Mr. Bean kijken.quote:Op zondag 24 december 2023 15:58 schreef Karzai het volgende:
the sound of music begint net, ik was ook liever thuis gebleven
quote:Op zondag 24 december 2023 16:03 schreef Modus het volgende:
Kan geen toeval meer zijn, Bal ruikt gewoon zelf naar natte hond![]()
Oh... boek.quote:
Dit jaar?quote:Op zondag 24 december 2023 16:17 schreef CherryLips het volgende:
555 boeken gelezen op goodreads. Rookie numbers.
Als je veel op Tik Tok zit dan kun je na verloop van tijd geen boek meer uitlezen omdat je hersenen voorlopig geconditioneerd zijn om je aandacht maar kort ergens bij te houden.quote:Op zondag 24 december 2023 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Dit jaar zit ik op de 33. Maar niet echt uitschieters, wel teleurstellingen.
Ongeveer wat de gemiddelde Nederlander in een heel leven leestquote:Op zondag 24 december 2023 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Dit jaar zit ik op de 33. Maar niet echt uitschieters, wel teleurstellingen.
Dit klopt welquote:Op zondag 24 december 2023 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je veel op Tik Tok zit dan kun je na verloop van tijd geen boek meer uitlezen omdat je hersenen voorlopig geconditioneerd zijn om je aandacht maar kort ergens bij te houden.
Ik ken iemand die dit jaar 150 boeken heeft gelezen.quote:Op zondag 24 december 2023 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ongeveer wat de gemiddelde Nederlander in een heel leven leest
Uitstraling telt nietquote:Op zondag 24 december 2023 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dit jaar 150 boeken heeft gelezen.
Ik heb het veel te druk met half Nederland aan de vreet houden om zelf veel te kunnen lezen, ik koop wel maandelijks voor een fortuin aan boeken want ik wil de mooiste bibliotheek ter wereld creëren.quote:
niet alleen tiktok hoor, heel internetquote:Op zondag 24 december 2023 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je veel op Tik Tok zit dan kun je na verloop van tijd geen boek meer uitlezen omdat je hersenen voorlopig geconditioneerd zijn om je aandacht maar kort ergens bij te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |