quote:Op zondag 24 december 2023 10:30 schreef bitterbal het volgende:
die komt. En er komen wappies dus ik neem de popcorn mee
Moet je ver reizen?quote:Op zondag 24 december 2023 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Fleur is niet van deze kant van de familie. dit is de zus van stiefmonster waar ik heen ga dus de stiefkant
nou zou mij niets verbazen als ze die kant beetje opgaan, ze zijn de cliche covid wappies met uitspraken als je moet zelf onderzoek doen en claus schwabb , en vaccinaties veroorzaken autisme en whateverquote:
Binnenkort wordt dat de dominante cultuur in Nederland.quote:Op zondag 24 december 2023 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zou mij niets verbazen als ze die kant beetje opgaan, ze zijn de cliche covid wappies met uitspraken als je moet zelf onderzoek doen en claus schwabb , en vaccinaties veroorzaken autisme en whatever
Ik las net zo'n pushbericht dat er een arrestatiegolf gaande is in de autonomen beweging in nederland maar heb het artikel niet gelezenquote:Op zondag 24 december 2023 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Binnenkort wordt dat de dominante cultuur in Nederland.
Ja, dat was ik net aan het lezen. Ze hebben een paar van die opperwappies opgepakt.quote:Op zondag 24 december 2023 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik las net zo'n pushbericht dat er een arrestatiegolf gaande is in de autonomen beweging in nederland maar heb het artikel niet gelezen
Jij zocht nog spelletjes om te spelen toch? Deze is nu gratis https://store.epicgames.c(...)-of-the-year-editionquote:Op zondag 24 december 2023 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was ik net aan het lezen. Ze hebben een paar van die opperwappies opgepakt.
quote:Op zondag 24 december 2023 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was ik net aan het lezen. Ze hebben een paar van die opperwappies opgepakt.
Hmm, dan moet ik die Epic-launcher installeren zeker.quote:Op zondag 24 december 2023 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zocht nog spelletjes om te spelen toch? Deze is nu gratis https://store.epicgames.c(...)-of-the-year-edition
Ja, hun grote voorbeelden zitten nu in de bak. Misschien gaan ze wel fluisteren omdat ze bang zijn ook opgepakt te worden.quote:Op zondag 24 december 2023 10:39 schreef bitterbal het volgende:
nou misschien gaat het daar straks ook over
Ik heb geen idee, ik speel nooit op pc. Wel een geweldig spelquote:Op zondag 24 december 2023 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik die Epic-launcher installeren zeker.
ja nou alle grappen daargelaten. Ik vind het echt een heel vreemd fenomeenquote:Op zondag 24 december 2023 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hun grote voorbeelden zitten nu in de bak. Misschien gaan ze wel fluisteren omdat ze bang zijn ook opgepakt te worden.
PlayStation aan.quote:Op zondag 24 december 2023 10:42 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik eindelijk genoeg motivatie bij elkaar geraapt om te gaan lopen, komt er weer zo'n teringbui aanGa wel eerst schoonmaken dan
Zitten ze daar allemaal met aluminiumfolie over de kop en anti-hagedissenpoeder bij de hand.quote:Op zondag 24 december 2023 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hun grote voorbeelden zitten nu in de bak. Misschien gaan ze wel fluisteren omdat ze bang zijn ook opgepakt te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |