beetje last minute wel voor een kerstboomquote:Op zondag 24 december 2023 08:38 schreef kwiwi het volgende:
Er kwam net een porsche met een kerstboom op het dak gebonden langsrijden.
Just in time, zou ik zeggenquote:Op zondag 24 december 2023 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje last minute wel voor een kerstboom
Gaat US stiekem daar kerst vieren?quote:Op zondag 24 december 2023 08:38 schreef kwiwi het volgende:
Er kwam net een porsche met een kerstboom op het dak gebonden langsrijden.
Zou liever -10 hebben met strakblauwe lucht dan dit matige herfstweerquote:Op zondag 24 december 2023 08:45 schreef bitterbal het volgende:
Landinwaarts valt aan het begin van de ochtend van tijd tot tijd lichte regen of motregen. Later gaat het van het westen uit op steeds meer plaatsen regenen. Gedurende de middag nemen de droge momenten toe. Er waait nog steeds een stevige zuidwestenwind, tijdens de ochtend neemt de wind toe naar vrij krachtig tot hard aan zee. Het wordt 12 of 13 graden. Eerste kerstdag verloopt zacht en het blijft de hele dag bewolkt en regenachtig. Het kwik stijgt naar 11 tot 13 graden.
Gelukkig niet te koud vandaag
Eensquote:Op zondag 24 december 2023 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou liever 25 hebben met strakblauwe lucht dan dit matige herfstweer
gister gedaanquote:Op zondag 24 december 2023 08:44 schreef gianni61 het volgende:
zo, het beddengoed ligt er af. No turning back now
oude en nieuwe sushi?quote:Op zondag 24 december 2023 08:44 schreef bitterbal het volgende:
ga voor oud en nieuw sushi bestellen denk ik
quote:Op zondag 24 december 2023 08:44 schreef bitterbal het volgende:
ga voor oud en nieuw sushi bestellen denk ik
Nog 2 weekjes hoor ...quote:
Alstu.quote:Op zondag 24 december 2023 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik neem het wel voor ons mee als ik O&N bij je kom vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |