In 2021 was dat nog wel logisch, maar vorig jaar was dat echt heel dom.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nu je toch dit ziet he, wat een blunder in 2021(?) op dat industrieterrein in Amersfoort qua locatie
Succesquote:
Heel dit gedoe levert kortsluiting in mijn hoofd op. Wat staat hij nou te doen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel eigenlijk allemaal kutmuziek he
zo te horen wel, hij is a en toe net te laatquote:
Na 5 biertjes heb je nog een prachtige avond met Suzan en Freek.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:45 schreef Remco het volgende:
[..]
Na 5 biertjes heb ik een prachtige avond met deze muziek.
Ik was vorig jaar al helemaal vergeten. Was toch ook Amerafoort omdat 2021 last-minute zonder publiek was?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2021 was dat nog wel logisch, maar vorig jaar was dat echt heel dom.
Eens, Ik zie Maastricht en/of Den Bosch wel zitten volgend jaarquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:46 schreef Evenstar het volgende:
Ze moeten vooral concept vasthouden van podium op zelfde plein als huis. Niet ergens km verderop. Als een stad dat niet kan halen dan gewoon ergens anders naar toe.
Zo groot is Grote Markt niet eens, dus bijna iedere grote stad kan dit ook doen.
Leeuwarden ook wel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, Ik zie Maastricht en/of Den Bosch wel zitten volgend jaar
Dit, en een studentenstad.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, Ik zie Maastricht en/of Den Bosch wel zitten volgend jaar
Er moet geld verdiend worden aan plaatjes draaienquote:
Is er morgen wel een plein overquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:58 schreef PjotterFRL het volgende:
Dat plein gaat wild en wij zitten naar reclame te luisteren.
Ja, dat is overduidelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |