En ook gevuld?quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
Voor ze begonnen met stoken in oktober zijn alle radiatoren ontlucht.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En ook gevuld?
Er kan iets lekken natuurlijk maar ik zou eerst bijvullen, ontluchten, eventueel nog een keer bijvullen en het even aanzien.
Zoveel water zou wel ergens moeten blijven als het lekt.
Zou alsnog even die cv bijvullen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen.
Maar aangezien de installatie in juni geïnstalleerd is, neem ik aan dat het toen gebruiksklaar, dus ook bijgevuld, is opgeleverd.
En van juni tot oktober is er niet gestookt.
Ter vergelijking, mijn CV ketel wordt om de 2 jaar bij de service bijgevuld en vaker niet.
En voor ik in het stook seizoen de verwarming aan zet, ontlucht ik eerst alle radiatoren.
Meer doe ik er zelf niet aan.
Dat hebben ze idd gedaan na het telefoontje van de storingsdienst, en mijn ouders houden het in de gaten voorlopig.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:02 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Zou alsnog even die cv bijvullen.
Waarschijnlijk gewoon een luchtbel ergens.. of toch stiekem een lekkage/lekke wisselaar of expansievat kapot.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat hebben ze idd gedaan na het telefoontje van de storingsdienst, en mijn ouders houden het in de gaten voorlopig.
Meer kunnen ze niet doen.
Ik vond het alleen apart dat een hagelnieuwe installatie zo snel al bijgevuld moet worden.
De laatste restjes lucht gaan er pas via het automatische ontluchtingsventiel uit als het water in het systeem langdurig wordt rondgepompt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
Voor ze begonnen met stoken in oktober zijn alle radiatoren ontlucht.
We willen graag weten hoe het afloopt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
Duidelijke antwoorden
Dan mag er wat mij betreft een slotje op![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:34 schreef Viezig het volgende:
[..]
We willen graag weten hoe het afloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |