quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk eerder die 10kg varkensvlees per week.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk eerder die 10kg varkensvlees per week.
Vooral omdat een hypotheek een verplichting voor 30 jaar is. Een huurder ken je er zo uit flikkerequote:Op zaterdag 23 december 2023 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat het risico voor de bank is als de persoon zijn hypotheek niet meer kan betalen?
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral omdat een hypotheek een verplichting voor 30 jaar is. Een huurder ken je er zo uit flikkere
Relatief dan.
Nee geloof dat je na 3 maanden wanbetaling naar de rechter kanquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mja, dat wel, maar huurdersbescherming is ook niet mis.
Ja, maar als je gewoon normale huurders hebt (die wel betalen), kan je ze er niet zomaar uit zetten, toch ?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geloof dat je na 3 maanden wanbetaling naar de rechter kan
ja maar met een jaar ben je er dan wel vanaf uiterlijk.quote:
nee maar dan is er ook geen probleem.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als je gewoon normale huurders hebt (die wel betalen), kan je ze er niet zomaar uit zetten, toch ?
Ja, maar als je ze er wel uit wil hebben ?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee maar dan is er ook geen probleem.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee maar dan is er ook geen probleem.
Dan moet je ze doden.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als je ze er wel uit wil hebben ?
Oh oke.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik tikte ergens op op TikTok en zat ineens in een live uitzending ofzo? iPad gillend van me afgegooid.
Ik tikte ergens op op TikTok en zat ineens in een live uitzending ofzo? iPad gillend van me afgegooid.
nou hoop toch snellerquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar met een jaar ben je er dan wel vanaf uiterlijk.
kan nietquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als je ze er wel uit wil hebben ?
Oehhh..quote:
misschien als de eigenaar de woning moet verkopen vanwege wat voor reden dan ook maar zal die eerst naar de rechter moetenquote:
Ja dat snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat het risico voor de bank is als de persoon zijn hypotheek niet meer kan betalen?
Ze moeten ergens risicogeld vandaan trekken hequote:Op zaterdag 23 december 2023 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel.
Maar ik bedoel dat een huurwoning nooit duurder zou moeten zijn dan koop in een normale economie.
dat was een cadeaukaart voor bol,niet 1 van bolquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:30 schreef bitterbal het volgende:
ik had met mijn kerstcadeau een bol.com cadeau kaart besteld. Zou donderdag worden bezorgd per post maar heb niets ontvangen. Hoop dat het nog komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |