Waar deuren sluiten, openen andere deuren zich weer.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankjewel.
Het is wel een tragisch iets dat je zoiets voorbij ziet komen en dan tot de conclusie moet komen dat je kans voor zoiets toch echt verkeken is nu.
Je wordt ouder en ouder, je lichaam takelt af, je gaat meer en meer hunkeren naar je studententijd en de vrijheid die je toen had, en voor je het weet lig je in een kist.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar deuren sluiten, openen andere deuren zich weer.
Of zo..
Voor meer motivational quotes, volg Nattekatquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wordt ouder en ouder, je lichaam takelt af, je gaat meer en meer hunkeren naar je studententijd en de vrijheid die je toen had, en voor je het weet lig je in een kist.
Liever niet.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor meer motivational quotes, volg Nattekat
Ik ben meer motiverend op dagen dat PostNL niet mijn pakketjes kwijt heeft gemaakt.quote:
Jij wil geen motivational quotes?quote:
Ben je er zo eentje. Laat maar.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
8 minuten per 400
4 per 200
2 per 100
1 per 50
Ik geef kinderen van 10 training die dat tempo al bijna halen joh
Ik heb even geprobeerd een zin te zeggen. Dat lukte. En nu zit ik op m'n laptop met m'n NAS te spelen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt alsof je de tijd van je leven hebt.
Wat voor eentje?quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je er zo eentje. Laat maar.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je er zo eentje. Laat maar.
Ik heb pennywafels \o/quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij wil geen motivational quotes?
Zo'n fokker die zichzelf geweldig vindt en anderen afkraakt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor eentje?
Een beetje wedstrijdzwemmer haalt dat makkelijk wil ik ermee zeggen, dus ook jij.
misschien is hij familie van losquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n fokker die zichzelf geweldig vindt en anderen afkraakt.
Nee die heeft toch weer een andere stijl.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is hij familie van los
Ik ben trots op jequote:Op zaterdag 23 december 2023 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb even geprobeerd een zin te zeggen. Dat lukte. En nu zit ik op m'n laptop met m'n NAS te spelen.
Oddly specific but okquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb pennywafels \o/
#wateenfeest
Op je hoofd!quote:
quote:
Akkoord.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Eerst nog even de caviakooi schoonmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |