Nee niet diequote:Op zaterdag 23 december 2023 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
max 1x per jaar? of heb je het over vrouwenkrampen?
Modus, de Banksy van Fok!quote:
Heb je er weer veel last van? Volgende maand crispy pork-dieet proberen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:41 schreef bitterbal het volgende:
Hoe vaak zitten jullie met pijnlijke krampen en gerrie derrie op het toilet per week?
waarom niet? je draait niet op voor het onderhoud toch? Plus je hebt het gemak dat je de huur kan opzeggen en weer kan vertrekkenquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel.
Maar ik bedoel dat een huurwoning nooit duurder zou moeten zijn dan koop in een normale economie.
Niet in gaan liggen, dan blijft ie schoon.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Bedje ook weer schoon. Zolang dat duurt.
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:30 schreef bitterbal het volgende:
ik had met mijn kerstcadeau een bol.com cadeau kaart besteld. Zou donderdag worden bezorgd per post maar heb niets ontvangen. Hoop dat het nog komt
Gepoept?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:55 schreef bitterbal het volgende:
ben echt 3 kilo lichter lijkt het wel
Jep.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van de mensen die geen post ontvangen?
Ik wacht nog steeds op mijn enige kerstkaartquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van de mensen die geen post ontvangen?
oh en nu?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep.
PostNL is mijn pakketje met kerstcadeaus kwijtgeraakt.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn enige kerstkaart
Nee dat snap ik. Wat kan je daar nu aan doen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik op z'n zachtst gezegd niet blij.
Niets. Onder normale omstandigheden moet je het weekend afwachten, maar dan is het al te laat. En het lijkt me héél sterk dat ze morgen nog bezorgen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Wat kan je daar nu aan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |