Dat is het ook. Ik kocht hem alleen omdat het konquote:Op maandag 10 juni 2024 09:51 schreef Tink89 het volgende:
Ik snap wel waarom, dit vind ik ook een matige opbrengst voor 3 euro...
Ga je dan wel naar de goeie bakker?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:01 schreef Sorella het volgende:
Ik haal alleen bij de bakker een keer in de zoveel weken maar nu heb ik al twee keer gehad dat die afhaalcode bij hun niet in het systeem/blaadje stond. Heeft 1 van jullie dit ook weleens gehad ?
Dat is niet veelquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:56 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gister Flink pakket, voor 5 euro weten te scoren ipv 7euro
paar smoothies
vitamine shots
watermeloen
vanille toetje
Ik denk dat ik een tijdje stop met Flink Too good to goes. Heb er voorgaande weken ook een paar gehaald maar niks over gepost omdat het gewoon niks bijzonders was.
Je kan er geen maaltijd van maken, of het is allemaal niet zo lekker.. vorige week had ik dingen die al over de datum waren gekregen.
Ja klopt. Ik doe het ook al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:37 schreef Knipoogje het volgende:
Topic is niet zo popi meer...zijn mensen er een beetje klaar mee of hebben we de pakketten ondertussen wel gezien ?
Bakker vandaag. Nog nipt dynamische prijsstelling (dus 5.99 ipv 4.99)
[ afbeelding ]
Klaar mee, tgtg is een verdienmodel geworden om nog te verdienen aan zooi die al in de prullenbak had moeten liggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:37 schreef Knipoogje het volgende:
Topic is niet zo popi meer...zijn mensen er een beetje klaar mee of hebben we de pakketten ondertussen wel gezien ?
Bakker vandaag. Nog nipt dynamische prijsstelling (dus 5.99 ipv 4.99)
[ afbeelding ]
Daarom ging ik de discussie ook aan. Dat 1/3e prijs prima is omdat het gok is wat je krijgt. Bij 50% Korting (soms 7.50 dynamisch) kun je net zo goed kiezen bij een supermarkt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:52 schreef capricia het volgende:
Ja klopt. Ik doe het ook al een tijdje niet meer.
De bakker was best aan het geld voor wat je kreeg. En veel supermarkten hebben het brood van gisteren voor 25 tot 50 cent. Kun je kiezen welk brood je wil.
En dan nog zo'n gigantische bak bij de Jumbo XL hier. Met alles voor minstens 50% korting, wat vandaag op moet.
Het gaat me ook niet perse over de waarde, die zit vaak wel goed. Maar ik hoef geen saucijzenbroodjes en tompoucen thuis. Helemaal prima bij het EK voetbal, maar normaal eten we hier gewoon normaal..zeg maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daarom ging ik de discussie ook aan. Dat 1/3e prijs prima is omdat het gok is wat je krijgt. Bij 50% Korting (soms 7.50 dynamisch) kun je net zo goed kiezen bij een supermarkt.
Dit is overgens wel goede waarde. 3 saucijzen=over de 6 euro. 3 gebakjes, eurootje of 7 a 8. Daarna nog een heel stokbrood en een brood a 3.20, zit je richting de 20.
Gebakjes vind ik altijd wel prima. Ik ben een vrek en durf mezelf nooit een gebak te gunnen. Dan is dit win-win. Liefst heb ik overigens gewoon 3-4 broden + iets kleins dat regelrecht de vriezer in kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet perse over de waarde, die zit vaak wel goed. Maar ik hoef geen saucijzenbroodjes en tompoucen thuis. Helemaal prima bij het EK voetbal, maar normaal eten we hier gewoon normaal..zeg maar.
Zo zie je maar weer. Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Gebakjes vind ik altijd wel prima. Ik ben een vrek en durf mezelf nooit een gebak te gunnen. Dan is dit win-win. Liefst heb ik overigens gewoon 3-4 broden + iets kleins dat regelrecht de vriezer in kan.
In Delft kom ik dat zelden tot nooit tegen. Of de bak is leeg of er staan oninteressante leftovers in. Brood sowieso nooit. Ook niet bij de AH.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:01 schreef capricia het volgende:
Op dinsdag staat die bak bij de Jumbo (Utrecht Leidsche Rijn) vaak helemaal nok-vol met alle soorten gebak. Heb je voor 2,50 een hele taart naar keuze.
Oh echt?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
In Delft kom ik dat zelden tot nooit tegen. Of de bak is leeg of er staan oninteressante leftovers in. Brood sowieso nooit. Ook niet bij de AH.
Jumbo Dasstraat: rond 10.00u-10.30u ergens wordt het opruimschap gevuld. Ook het brood en 9 van de 10x zijn heb je echt een ruime keuze daarin.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
In Delft kom ik dat zelden tot nooit tegen. Of de bak is leeg of er staan oninteressante leftovers in. Brood sowieso nooit. Ook niet bij de AH.
Filet americain aan de datum is al niet lekker meer. Dat is iets wat je echt vers dient te eten en vaak zie je dat het de tweede dag al begint te verkleuren. Beter niet eten want je zou er zomaar ziek van kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:54 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Klaar mee, tgtg is een verdienmodel geworden om nog te verdienen aan zooi die al in de prullenbak had moeten liggen.
De laatste paar keren kon ik zo alles weggooien.
Filet americain op de datum die duidelijk buiten de koeling heeft liggen wachten, lekker man
Ja en tasje lag al buiten de koeling te wachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Filet americain aan de datum is al niet lekker meer. Dat is iets wat je echt vers dient te eten en vaak zie je dat het de tweede dag al begint te verkleuren. Beter niet eten want je zou er zomaar ziek van kunnen worden.
Dat is wel heel erg slecht om dat soort eten buiten de koeling te leggen..quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja en tasje lag al buiten de koeling te wachten.
Zaten ook youghurttoetjes bij, die bakjes stonden mooi bol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |