abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juni 2024 @ 09:54:48 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213856000
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2024 09:51 schreef Tink89 het volgende:
Ik snap wel waarom, dit vind ik ook een matige opbrengst voor 3 euro...
Dat is het ook. Ik kocht hem alleen omdat het kon :+ De inhoud was misschien 6,50 waard.

De andere pakketten die er stonden waren wel beter maar niet met spullen waar ik iets mee kon op dat moment.
Spoilers!
  zaterdag 15 juni 2024 @ 11:56:36 #252
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_213916441

Gister Flink pakket, voor 5 euro weten te scoren ipv 7euro

paar smoothies
vitamine shots
watermeloen
vanille toetje

Ik denk dat ik een tijdje stop met Flink Too good to goes. Heb er voorgaande weken ook een paar gehaald maar niks over gepost omdat het gewoon niks bijzonders was.
Je kan er geen maaltijd van maken, of het is allemaal niet zo lekker.. vorige week had ik dingen die al over de datum waren gekregen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_213917042
Ik haal alleen bij de bakker een keer in de zoveel weken maar nu heb ik al twee keer gehad dat die afhaalcode bij hun niet in het systeem/blaadje stond. Heeft 1 van jullie dit ook weleens gehad ?
pi_213917182
Ik heb nog nooit gehad dat ze ergens een afhaalcode gingen controleren. ik laat mijn scherm zien, zij swipen en klaar.

Onze 2e bakker heeft inmiddels ook een dynamische prijs en de 3e stopt ermee :'(
  zondag 16 juni 2024 @ 16:54:31 #255
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_213936180
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 13:01 schreef Sorella het volgende:
Ik haal alleen bij de bakker een keer in de zoveel weken maar nu heb ik al twee keer gehad dat die afhaalcode bij hun niet in het systeem/blaadje stond. Heeft 1 van jullie dit ook weleens gehad ?
Ga je dan wel naar de goeie bakker?
Bij mij checken ze alleen of ik hem swipe en dan pakken ze de spullen.
en ik heb ook een auto.
pi_213938789
Er is maar 1 bakker die meedoet dus die is populair.
Ik open de app en dan ga ik naar de bakker en daar staat dan een nummer en die stond dus 2 x niet in het systeem.
Ik krijg wel mee maar het is wel ongemakkelijk.
  zondag 16 juni 2024 @ 22:28:41 #257
370431 drakin
vurig typje
pi_213941136
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 11:56 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

Gister Flink pakket, voor 5 euro weten te scoren ipv 7euro

paar smoothies
vitamine shots
watermeloen
vanille toetje

Ik denk dat ik een tijdje stop met Flink Too good to goes. Heb er voorgaande weken ook een paar gehaald maar niks over gepost omdat het gewoon niks bijzonders was.
Je kan er geen maaltijd van maken, of het is allemaal niet zo lekker.. vorige week had ik dingen die al over de datum waren gekregen.
Dat is niet veel :o

Hier wordt flink ook steeds minder, deze week toch eindelijk weer een keer er geweest en kreeg vooral yoghurt en vlees mee dus wel tevreden
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_214222965
Topic is niet zo popi meer...zijn mensen er een beetje klaar mee of hebben we de pakketten ondertussen wel gezien ? ;)

Bakker vandaag. Nog nipt dynamische prijsstelling (dus 5.99 ipv 4.99)

beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator dinsdag 9 juli 2024 @ 17:52:47 #259
236264 crew  capricia
pi_214223186
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:37 schreef Knipoogje het volgende:
Topic is niet zo popi meer...zijn mensen er een beetje klaar mee of hebben we de pakketten ondertussen wel gezien ? ;)

[ afbeelding ]
Ja klopt. Ik doe het ook al een tijdje niet meer.
De bakker was best aan het geld voor wat je kreeg. En veel supermarkten hebben tegenwoordig het brood van gisteren voor 25 tot 50 cent. Kun je kiezen welk brood je wil.
En dan nog zo'n gigantische bak bij de Jumbo XL hier. Met alles voor minstens 50% korting, wat vandaag op moet.

Er is eigenlijk gewoon meer aanbod qua 'minder verspillen' gekomen. Waar ik wel kan uitkiezen wat ik wil. :D

Jouw foto bijvoorbeeld, dat is het qua geld echt super waard. Hele goede waarde. Maar zelf zou ik dat bij een vrije keuze niet gekozen hebben.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 9 juli 2024 @ 17:54:14 #260
299769 SoS87
FC Utereg
pi_214223202
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:37 schreef Knipoogje het volgende:

[ afbeelding ]
Klaar mee, tgtg is een verdienmodel geworden om nog te verdienen aan zooi die al in de prullenbak had moeten liggen.

De laatste paar keren kon ik zo alles weggooien.
Filet americain op de datum die duidelijk buiten de koeling heeft liggen wachten, lekker man :P
pi_214223218
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:52 schreef capricia het volgende:
Ja klopt. Ik doe het ook al een tijdje niet meer.
De bakker was best aan het geld voor wat je kreeg. En veel supermarkten hebben het brood van gisteren voor 25 tot 50 cent. Kun je kiezen welk brood je wil.
En dan nog zo'n gigantische bak bij de Jumbo XL hier. Met alles voor minstens 50% korting, wat vandaag op moet.
Daarom ging ik de discussie ook aan. Dat 1/3e prijs prima is omdat het gok is wat je krijgt. Bij 50% Korting (soms 7.50 dynamisch) kun je net zo goed kiezen bij een supermarkt.
Dit is overgens wel goede waarde. 3 saucijzen=over de 6 euro. 3 gebakjes, eurootje of 7 a 8. Daarna nog een heel stokbrood en een brood a 3.20, zit je richting de 20.
  Moderator dinsdag 9 juli 2024 @ 17:57:40 #262
236264 crew  capricia
pi_214223247
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Daarom ging ik de discussie ook aan. Dat 1/3e prijs prima is omdat het gok is wat je krijgt. Bij 50% Korting (soms 7.50 dynamisch) kun je net zo goed kiezen bij een supermarkt.
Dit is overgens wel goede waarde. 3 saucijzen=over de 6 euro. 3 gebakjes, eurootje of 7 a 8. Daarna nog een heel stokbrood en een brood a 3.20, zit je richting de 20.
Het gaat me ook niet perse over de waarde, die zit vaak wel goed. Maar ik hoef geen saucijzenbroodjes en tompoucen thuis. Helemaal prima bij het EK voetbal, maar normaal eten we hier gewoon normaal..zeg maar. _O-

En er is al zoveel alternatief wat wel je eigen keuze is met 35 of 50% korting.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214223266
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Het gaat me ook niet perse over de waarde, die zit vaak wel goed. Maar ik hoef geen saucijzenbroodjes en tompoucen thuis. Helemaal prima bij het EK voetbal, maar normaal eten we hier gewoon normaal..zeg maar. _O-
Gebakjes vind ik altijd wel prima. Ik ben een vrek en durf mezelf nooit een gebak te gunnen. Dan is dit win-win. Liefst heb ik overigens gewoon 3-4 broden + iets kleins dat regelrecht de vriezer in kan.
  Moderator dinsdag 9 juli 2024 @ 18:01:27 #264
236264 crew  capricia
pi_214223293
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Gebakjes vind ik altijd wel prima. Ik ben een vrek en durf mezelf nooit een gebak te gunnen. Dan is dit win-win. Liefst heb ik overigens gewoon 3-4 broden + iets kleins dat regelrecht de vriezer in kan.
Zo zie je maar weer. Smaken verschillen. O+

Op dinsdag staat die bak bij de Jumbo (Utrecht Leidsche Rijn) vaak helemaal nok-vol met alle soorten gebak. Heb je voor 2,50 een hele taart naar keuze.

Bij de TGTG heb je gewoon geen idee wat je krijgt. Heb wel eens een hele zak croissants gekregen. Ik had gewoon liever een paar goede broden.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214223311
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:01 schreef capricia het volgende:
Op dinsdag staat die bak bij de Jumbo (Utrecht Leidsche Rijn) vaak helemaal nok-vol met alle soorten gebak. Heb je voor 2,50 een hele taart naar keuze.
In Delft kom ik dat zelden tot nooit tegen. Of de bak is leeg of er staan oninteressante leftovers in. Brood sowieso nooit. Ook niet bij de AH.
  Moderator dinsdag 9 juli 2024 @ 18:04:28 #266
236264 crew  capricia
pi_214223330
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:02 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
In Delft kom ik dat zelden tot nooit tegen. Of de bak is leeg of er staan oninteressante leftovers in. Brood sowieso nooit. Ook niet bij de AH.
Oh echt?
Vooral de Vomar en de Jumbo hebben hier echt zo veel brood van gisteren. Zelfs van dat bakkersbrood.
Halfje 25 cent. Een heel 50 cent.

(Er zal een reden zijn dat de Jumbo niet goed gaat)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214223879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:02 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Jumbo Dasstraat: rond 10.00u-10.30u ergens wordt het opruimschap gevuld. Ook het brood en 9 van de 10x zijn heb je echt een ruime keuze daarin.

Dat brood van gisteren wat een paar uur later nog niet verkocht is verdwijnt later op de dag wel uit de winkel.

Nadat ik een paar keer s' ochtends daar binnen was gelopen en het steeds niet zag, heb ik het maar gevraagd of zij geen 'brood van gisteren hadden'? Waarop het antwoord kwam 'daar is ze nu mee bezig was en dat dat zo wel in de winkel zou komen'.

Waar het ene filiaal het al direct bij opening klaar heeft liggen, begint een ander filiaal op een later tijdstip pas met de datum controle en afprijzen. Dat wisselt dus per filiaal.
pi_214223947
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:54 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Klaar mee, tgtg is een verdienmodel geworden om nog te verdienen aan zooi die al in de prullenbak had moeten liggen.

De laatste paar keren kon ik zo alles weggooien.
Filet americain op de datum die duidelijk buiten de koeling heeft liggen wachten, lekker man :P
Filet americain aan de datum is al niet lekker meer. Dat is iets wat je echt vers dient te eten en vaak zie je dat het de tweede dag al begint te verkleuren. Beter niet eten want je zou er zomaar ziek van kunnen worden.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  dinsdag 9 juli 2024 @ 18:58:17 #269
299769 SoS87
FC Utereg
pi_214224125
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:44 schreef lojanda het volgende:

[..]
Filet americain aan de datum is al niet lekker meer. Dat is iets wat je echt vers dient te eten en vaak zie je dat het de tweede dag al begint te verkleuren. Beter niet eten want je zou er zomaar ziek van kunnen worden.
Ja en tasje lag al buiten de koeling te wachten.
Zaten ook youghurttoetjes bij, die bakjes stonden mooi bol. _O-
pi_214226165
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:58 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Ja en tasje lag al buiten de koeling te wachten.
Zaten ook youghurttoetjes bij, die bakjes stonden mooi bol. _O-
Dat is wel heel erg slecht om dat soort eten buiten de koeling te leggen..
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_214230849
Sinds die dynamische prijzen koop ik bijna nooit meer wat. Je kreeg al steeds minder en nu met die dynamische prijzen is het de moeite niet echt meer waard. Duurt nu ook veel langer tot de pakketten zijn uitverkocht.
Haal nu alleen nog af en toe een broodpakket van de Dirk, dat zijn wel erg goede pakketten.
  woensdag 10 juli 2024 @ 07:33:13 #272
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_214230851
Ik vind het niet weten wat je krijgt vooral irritant, als ze nou een fototje erbij gooien in de app als de pakketten gemaakt zijn ofzo. En vaak krijg je dingen die totaal niet bij elkaar passen dus kan je er nog geen maaltijd van maken.
En zo goed zijn de deals niet hier, de hoeveelheden die sommige mensen krijgen hebben ze hier nog nooit van gehoord, vaak krijg je maar 4/5/6 producten.
Laatst een overblijver van de AH gehaald, maar zelfs dat was teleurstellend. 4 producten waarvan ik er 2 kon weggooien omdat ik dat niet eet, weet niet meer wat het was.
en ik heb ook een auto.
pi_214231707
- Het hele punt van die pakketten is dat je krijgt wat er aan het eind van de dag overblijft, dus bij reserveren weten ze nog helemaal niet wat dat is
- Als je niks lust is het geen strak plan om zo'n pakket te doen, want je weet niet wat je gaat krijgen.

Ik eet geen vlees en lust geen bladerdeeg. Dus ik haal alleen pakketten waar bij staat dat er geen vlees in zit (bv groente en fruit) en ik haal geen broodpakketten omdat mijn ervaring is dat daar vaak saucijzenbroodjes of appelflappen in zitten. :s)

AH Groente en Fruit Overblijver ben ik het meest tevreden mee. Voor ¤3 krijg je een portie fruit, een portie groente, en een verspakket waar je 3-4 keer van kan eten. Altijd vegetarisch en nooit bladerdeeg ^O^
pi_214232974
Net even naar de Jumbo geweest.
Broodjes: 12st. 50ct
Halfje brood: 25ct
Macaroni groente 400gr, 50ct
Italiaanse groenten basismix 600gr, 50ct
Fijne soepgroenten 400gr, 50ct

Daar kan zo'n TGTG-pakket niet tegenop.
pi_214233004
Ik was ook een beetje klaar met TGTG sinds Lidl is gestopt, en omdat de app vervelend deed. Maar heb net geupdated en vond warempel de groente en fruit pakketten van Veggiebox, ophaalplek in de buurt. Blij *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')