abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211713263

3FM Serious Request 2023
quote:
3FM Serious Request komt dit jaar in actie voor Stichting ALS Nederland. In de week voor Kerst van 17 t/m 24 december betreden 3FM-dj's Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen. Hier zetten ze zich samen met heel Nederland dag en nacht in om zoveel mogelijk geld in te zamelen door 24 uur per dag live radio te maken en platen te draaien tegen donaties.

Tijdens het Glazen Huis treden er meer dan dertig artiesten op. Zoals Tom Odell, S10, Chef'Special, Kraantje Pappie, De Staat en Only The Poets.
SPOILER: Line-up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Draaischema
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vraag een plaat aan
https://vraageenplaataan.npo3fm.nl/
*G*
Doneer nu
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok/doneren
*G*
Kom in Actie
https://www.npo3fm.nl/kominactie
*G*
Of doe mee met de actie van FOK!kers!
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
*G*

By @GeraldvZanten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211713266
Dit is wel iets teveel Memories jongens :D
pi_211713269
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 02:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik ook wel weer merk is dat deze hele DJ-ploeg ook wel weer echt vrienden van elkaar zijn. Dat was in de tijd van Ekdom, Veenstra etc ook zo.. dat is ook een hele tijd niet zo geweest volgens mij.
Wijnand en Barend zijn altijd maten gebleven.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_211713270
Veenstra en Ekdom. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_211713273
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 02:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik ook wel weer merk is dat deze hele DJ-ploeg ook wel weer echt vrienden van elkaar zijn. Dat was in de tijd van Ekdom, Veenstra etc ook zo.. dat is ook een hele tijd niet zo geweest volgens mij.
Ik moet zeggen, ik kende ze niet, volg niet alle zenders, maar ze komen wel prettig over en leuk om nu te volgen.
pi_211713274
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 02:28 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Wijnand en Barend zijn altijd maten gebleven.
Ja klopt, maar je merkt het ook met de rest. Andres, Olivier en Luc zijn bijvoorbeeld ook erg goede vrienden van elkaar en je merkt het ook aan de rest.
pi_211713275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 02:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel iets teveel Memories jongens :D
Wel leuk om te horen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_211713279
Net gedoneerd voor een plaatje. *O*
pi_211713282
Ik vond de combi Giel ,Gerard en Claudia de mooiste.
pi_211713289
Zo rustig dit kunnen vertellen.Knap hoor.
pi_211713294
Zeker.
pi_211713298
pi_211713300
Hee dat ben ik zegt Pa. O+
pi_211713303
Wat heb je aangevraagd @Shii ?
pi_211713304
K3 dus.
pi_211713306
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
K3 dus.
O-)

Nee geen K3, maar zeg ook niet welke dan wel, want heb natuurlijk m'n echte naam ingevuld. Maar ik betwijfel of het vannacht nog voorbijkomt. Ik ga er ook niet op wachten denk ik. Misschien morgen overdag nog een ander plaatje aanvragen. *O*
pi_211713307
510 voor het ontbijtje.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_211713318
pi_211713320
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 02:54 schreef Shii het volgende:

[..]
O-)

Nee geen K3, maar zeg ook niet welke dan wel, want heb natuurlijk m'n echte naam ingevuld. Maar ik betwijfel of het vannacht nog voorbijkomt. Ik ga er ook niet op wachten denk ik. Misschien morgen overdag nog een ander plaatje aanvragen. *O*
Wel leuk dat je er bent.Ik ga het plaatje raden.
pi_211713322
Deze zou ik zomaar aangevraagd kunnen hebben. Mooi nummer. ;( O+
pi_211713323
Nu ga ik even helemaal stuk.
pi_211713327
pi_211713328
Mooi die twee met vaders. O+
pi_211713329
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
Nu ga ik even helemaal stuk.
*;
pi_211713334
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 03:04 schreef Shii het volgende:

[..]
*;
Blijft altijd een ding.Maar weer door...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')