abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211716121
People of the darkness be like: als wij nou maar blijven roepen dat het slecht gaat met IDF offensief, dan zal dat vanzelf wel zo zijn.

twitter

Maar nee; 134 dode soldaten.

Gaza is geen oekraine. Geen hond helpt ze. En als pauper met een AK leg je het uiteindelijk altijd af tegen een leger met pantser voertuigen en vliegtuigen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211716208
artikel over hoe de israelis altijd liegen tegen zichzelf. met quotes over de gaza operatie in 2021 waar de israelis trots vertellen hoe ze de hamas tunnels bijna volleidg hebben uitgeschakeld en de zogenaamde asset van hames omgevormd hebben tot een massagraf.

en nu is het natuurlijk niet anders:

"We're winning," the writing blared on the virtual wall of Channel 12's main Friday night news program a few weeks ago. For good measure, anchorman Dany Cushmaro gave an emotional speech. It's more fun to say we're winning than treading water.

You can understand the human inclination to believe that everything is good, not bad, to want to hear about the air force's amazing planes, the artificial intelligence, the cyberhackers and the special forces.
It's fun to think about the wily agents in the Shin Bet security service who are getting stones to talk and are sitting inside Yahya Sinwar's phone. It's reassuring to dream about the Mossad assassinating the head of the ayatollahs' nuclear program in the middle of Iran.

It's much more fun to wake up to happy analysts than to doomsaying pundits telling us that the IDF is unprepared for the escalation on the way, that we aren't strong the way we'd like to be, that our leaders are somewhere between mediocre and failed.

Substance abuse comes with a price. The day the substance runs out is an opportunity for rehab.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211716245
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:47 schreef Slayage het volgende:
the people of light be like, look at us, we are the good guys

[ twitter ]
[ twitter ]
Niet om het een of ander maar sinds wanneer gaat het ICJ ook over foute grappen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 23 december 2023 @ 13:53:38 #29
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211716376
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Niet om het een of ander maar sinds wanneer gaat het ICJ ook over foute grappen?
Op zich...
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211716413
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:29 schreef ExTec het volgende:
People of the darkness be like: als wij nou maar blijven roepen dat het slecht gaat met IDF offensief, dan zal dat vanzelf wel zo zijn.

[ twitter ]

Gaza is geen oekraine. Geen hond helpt ze. En als pauper met een AK leg je het uiteindelijk altijd af tegen een leger met pantser voertuigen en vliegtuigen.
Dat is ook zo. Die 'bloederige' straatgevechten die zo opgehyped werden voor de invasie sloegen nergens op.

Hamas is geen enkele partij voor de IDF. Probleem is meer dat er meer terroristen zullen opstaan over een paar jaar.
pi_211716437
Haaretz, is dat de Israëlische versie van radicaal progressieve weg-met-ons krant?
pi_211716455
People of the darkness be like: daar moet een piemol in, boeiend dat het 12 is.

twitter
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211716487
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:58 schreef ReplaR het volgende:
Haaretz, is dat de Israëlische versie van radicaal progressieve weg-met-ons krant?
Maar dat flankeert al die hamas kritische publicaties die vanuit de palestijnen komen zo mooi.

Ow, wacht, die zijn er gewoon niet :')
pi_211716742
Interessant aspect van de zwaar falende VS buitenland politiek.

twitter

Andere landen hebben geen zin in de sitting duck uithangen in de rode zee, alleen omdat VS' NSC allergisch is voor 'escaleren'. Andere landen, zoals FR, zijn van plan gewoon terug te schieten als ze vuur trekken. En dat mag niet, als je moet luisteren naar de VS marine.

Veel succes, VS, you are on your own. Ga maar fortuinen kapotslaan aan anti-air raketten om alles wat de houthi's afvuren af te vangen. De rest heeft daar, m.i. terecht, geen zin in.
pi_211716775
quote:
Je hebt er een aantal weg-met-ons columnisten zoals Gideon Levy, maar ook centrum en niet radicale linkse geluiden.
pi_211716867
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:29 schreef ExTec het volgende:

[ twitter ]

Ik mag toch wel hopen dat niet alleen de laagste rangen onder het Hamas terroristengespuis gedecimeerd worden, maar dat de Mossad ook een waar slachtveld gaat aanrichten onder de coke snuivende en hoeren neukende top van Hamas in allerlei peperdure Qatarese hotels.
pi_211717068
Video - Waarom de hele wereld naar dit stukje zee kijkt
https://nos.nl/op3/video/(...)dit-stukje-zee-kijkt

Raketten, drones, helikopters: schepen in de Rode Zee worden al weken door Houthi-rebellen aangevallen als ze in de buurt van Jemen komen. Wie is de groep achter deze aanvallen en waarom hebben ze het gemunt op onschuldige (vracht)schepen?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211717263
quote:
Jazeker. En helemaal de Engelstalige versie is nog radicaler dan de Hebreeuwse. Het is niet zonder reden dat veel mensen die uitgesproken anti-Israël zijn, juist graag Haaretz lezen. En dit is ook precies waarom Haaretz als eerst wordt gequote door veel Linkse media in het Westen en bijvoorbeeld niet The Jerusalem Post, Times of Israel of Ynet.

Momenteel gebruiken veel Westerse media zelfs uitsluitend Haaretz en 972+ voor hun bronnen uit Israël. Dan pak je dus twee extreemlinkse media outlets, dat is natuurlijk veelzeggend en totaal geen evenredige afspiegeling van het land.

Ik vind zelfs dat de Israëlische overheid wel eens wat mag doen aan de berichtgeving van Haaretz, want op dit moment is die krant oprecht bijna staatsgevaarlijk te noemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211717361
ik heb het altijd fascinerend gevonden, hoe politici kunnen liegen en liegen en liegen, alsof het de normaalste zaak van de wereld is en dan nog steeds hunzelf in de spiegel kunnen aankijken.
ruttes "geen actieve herinneringen hebben" over dat "functie elders" gesprek over omtzigt is natuurlijk een klassieker ondertussen of een clinton met zijn, "i did not have sex with that woman, miss lewinski" of een recente wilders leugen die stelt dat hij de premier van alle nederlanders zal zijn, "ook moslims!" terwijl hij er tegelijkertijd bij zegt dat "de anti islam standpunten in zijn DNA zit".
en dan hebben we blinken die in deze video prachtige woorden heeft over "dat we elkaars medemenselijkheid moeten vinden en dat we dan bruggen kunnen bouwen om al onze problemen op te lossen" terwijl hij tegelijkertijd israels genocidale campagne overal in de wereld verdedigt.
overigens is liegen in woord makkelijker dan dat de woorden die je met je mond oppert ook met je lichaamstaal uitstraalt. je ziet aan zijn lichaamstaal dat hij niks gelooft van wat hij hier zegt. ik geef hem geen ongelijk.

en in het onderstaande video beschrijft angelina jolie, die jarenlang voor de UNHCR heeft gewerkt, waarom dat is.

twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211717538
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:18 schreef ExTec het volgende:
Interessant aspect van de zwaar falende VS buitenland politiek.

[ twitter ]

Andere landen hebben geen zin in de sitting duck uithangen in de rode zee, alleen omdat VS' NSC allergisch is voor 'escaleren'. Andere landen, zoals FR, zijn van plan gewoon terug te schieten als ze vuur trekken. En dat mag niet, als je moet luisteren naar de VS marine.

Veel succes, VS, you are on your own. Ga maar fortuinen kapotslaan aan anti-air raketten om alles wat de houthi's afvuren af te vangen. De rest heeft daar, m.i. terecht, geen zin in.
Ben ik het mee eens. De VS heeft echter zijn eigen problemen en ik denk dat we volgend jaar niet meer op ze hoeven te rekenen. Die krijgen dan misschien Trump weer.

Die Houthi's moeten gewoon in de pan gehakt worden en eigenlijk zou ik wel eens een Europees geleide strijdmacht willen zien.
Intolerant voor intolerantie
pi_211717560
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:58 schreef Slayage het volgende:
ik heb het altijd fascinerend gevonden, hoe politici kunnen liegen en liegen en liegen, alsof het de normaalste zaak van de wereld is en dan nog steeds hunzelf in de spiegel kunnen aankijken.
ruttes "geen actieve herinneringen hebben" over dat "functie elders" gesprek over omtzigt is natuurlijk een klassieker ondertussen of een clinton met zijn, "i did not have sex with that woman, miss lewinski" of een recente wilders leugen die stelt dat hij de premier van alle nederlanders zal zijn, "ook moslims!" terwijl hij er tegelijkertijd bij zegt dat "de anti islam standpunten in zijn DNA zit".
en dan hebben we blinken die in deze video prachtige woorden heeft over "dat we elkaars medemenselijkheid moeten vinden en dat we dan bruggen kunnen bouwen om al onze problemen op te lossen" terwijl hij tegelijkertijd israels genocidale campagne overal in de wereld verdedigt.
overigens is liegen in woord makkelijker dan dat de woorden die je met je mond oppert ook met je lichaamstaal uitstraalt. je ziet aan zijn lichaamstaal dat hij niks gelooft van wat hij hier zegt. ik geef hem geen ongelijk.
:D
pi_211717709
quote:

en in het onderstaande video beschrijft angelina jolie, die jarenlang voor de UNHCR heeft gewerkt, waarom dat is.

[ twitter ]
[ twitter ]
Israël voert helemaal geen genocidale campagne, de Palestijnse terroristen wel. En dat wordt in allerlei Islamtische en Westerse kringen goedgepraat, terwijl men tevens oproept voor vrede en een staak-het-vuren nu de terroristen aan het verliezen zijn. Vanuit dat oogpunt bekeken, lijkt wat je hier allemaal zegt erg op projectie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 23 december 2023 @ 15:36:47 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211717809
quote:

[ twitter ]
[ twitter ]
Je ziet pijnlijk hoe simpel deze actrice in haar gedachten is. Misschien kan ze beter films maken dan nadenken over het wel en wee in geopolitiek en goed doen voor haar zielepijn.

Dit is net zoals dat je het meisje bij de kaasboer laat uitspreken hoe een perfecte operatie bij hersenkanker eruit zou moeten zien, of het inrichten van een maanstation
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 december 2023 @ 15:40:01 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211717842
Als ik een tekst die juridisch en politiek 300 keer doorgeakkerd en geoefend is moet gaan voorlezen kom ik ook niet zo gek spontaan en sympathiek over

Tsja

Echt, het niveau van beredeneren...

Ik kies ook mijn accountant niet uit op zijn kleur bril of humor zeg maar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211718320
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:40 schreef Molo het volgende:
Als ik een tekst die juridisch en politiek 300 keer doorgeakkerd en geoefend is moet gaan voorlezen kom ik ook niet zo gek spontaan en sympathiek over

Tsja

Echt, het niveau van beredeneren...

Ik kies ook mijn accountant niet uit op zijn kleur bril of humor zeg maar
Ik verwacht dat @Slayage hier een sterk weerwoord op heeft.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211718547
Tja ...

twitter
pi_211718847
zou een teleurstellende naqba 2.0 zijn als netanyahu de natte droom van veel israelis, zoals ben shapiro, niet kan waarmaken door minimaal 100.000en palestijnen te verdrijven ;( maar hij heeft de hoop nog steeds niet opgegeven kennelijk.

"If you believe that the Jewish state has a right to exist, then you must allow Israel to transfer the Palestinians and the Israeli-Arabs from Judea, Samaria, Gaza and Israel proper. It's an ugly solution, but it is the only solution." (Ben Shapiro, 2003) He went on to say that, if Israelis don't openly avow this goal, it's "because they are afraid that if they expel the Arabs, they will be called Nazis." It seems that Israelis are no longer afraid. Indeed, senior Israeli officials have called for wiping out "Amalek" and making Gaza "uninhabitable." Is it okay, Mr. Shapiro, to now call them Nazis?

https://web.archive.org/web/2015022013

twitter

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211718894
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:36 schreef Molo het volgende:
Misschien kan ze beter films maken dan nadenken over het wel en wee in geopolitiek en goed doen voor haar zielepijn.
Het bono syndroom.
pi_211718991
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 17:14 schreef Slayage het volgende:
zou een teleurstellende naqba 2.0 zijn als netanyahu de natte droom van veel israelis, zoals ben shapiro, niet kan waarmaken door minimaal 100.000en palestijnen te verdrijven ;( maar hij heeft de hoop nog steeds niet opgegeven kennelijk.

"If you believe that the Jewish state has a right to exist, then you must allow Israel to transfer the Palestinians and the Israeli-Arabs from Judea, Samaria, Gaza and Israel proper. It's an ugly solution, but it is the only solution." (Ben Shapiro, 2003) He went on to say that, if Israelis don't openly avow this goal, it's "because they are afraid that if they expel the Arabs, they will be called Nazis." It seems that Israelis are no longer afraid. Indeed, senior Israeli officials have called for wiping out "Amalek" and making Gaza "uninhabitable." Is it okay, Mr. Shapiro, to now call them Nazis?

https://web.archive.org/web/2015022013

[ twitter ]

[ twitter ]
[ twitter ]
Een quote van maar liefst twintig jaar geleden. Finkelstein is ook een bijzondere propagandist. En op het moment dat iemand dat durft te zeggen komt hij meteen met 'Ja, maar mijn ouders zijn overlevenden van de Holocaust'. Alsof dat enige legitimiteit geeft aan zijn antizionistische retoriek.
pi_211719267
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 17:14 schreef Slayage het volgende:

De enige nazi's in dat gebied worden momenteel opgeruimd. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')