abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211756199
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2023 10:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Jij oude rebel
Het is gewoon triest, zo een site trekt waarschijnlijk meer lezers dan de NOS en de grote kranten..
Als er dan ideologisch gedreven zaken gecensureerd wordt lijkt me dat geen goede zaak. Je moet wel een beetje kunnen vertrouwen op je nieuws immers.

Sowieso haalt naar mijn indruk slechts 20% van mijn comments uberhaupt publicatie op die website _O-

Zo erg is mijn geluid toch ook weer niet!?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211756242
Mijn vermoeden is dat er gewoon heel veel mensen gelijk hate-speech denken en op rapporteren klikken als je Hamas een terroristische organisatie noemt die primair de blaam treft dat het zo een zooitje is in Gaza.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 26 december 2023 @ 11:08:15 #273
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_211756361
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 10:59 schreef ludovico het volgende:
Mijn vermoeden is dat er gewoon heel veel mensen gelijk hate-speech denken en op rapporteren klikken als je Hamas een terroristische organisatie noemt die primair de blaam treft dat het zo een zooitje is in Gaza.
Wtf ik ben het met je eens ;).
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_211756561
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 11:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Wtf ik ben het met je eens ;).
Dan verdient u het gecensureerd te worden op nu.nl ;)
  dinsdag 26 december 2023 @ 11:21:01 #275
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211756592
BREAKING: Hundreds of pro-Palestine protesters are wreaking havoc in New York City in what appears to be a war on Christmas.

Some chanted “Christmas is canceled here” as they reportedly threw fake blood on a nativity scene.

Others sparred with the NYPD which triggered a Level Three Mobilization call as noted by @rawsalerts.

“Long live the intifada,” shouted some as they called for a “rebellion” or “uprising.”
twitter
  dinsdag 26 december 2023 @ 11:22:08 #276
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 26 december 2023 @ 11:26:23 #277
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211756680
Israeli PM Netanyahu put only 3 conditions for peace:
1. Hamas must be crushed
2. Gaza demilitarized
3. Palestinians deradicalized

How do you deradicalize a whole culture?
See Germany and Japan, from 1945 to the present day.

The problem with this is that at the end of WWII, the rest of the world didn't think of Germany and Japan as "underdogs who are being colonized"... the West is giving Gazans way too much room for terrorism and radicalization to thrive half a world away from them.

Also, the issue with places like Palestine and Afghanistan is that they don't have a strong sense of nationality like Germany and Japan.

Afghanistan specifically is a great case study on this. The average citizen doesn't care about the country, most people in the Middle East are more loyal to their religion than their country.

We saw recently in Afghanistan, that the US spent 20 years and a trillion dollars to replace the Taliban with the Taliban.

It's a matter of philosophy, ethics, and morals, the humanization of the other, liberal ideas that need to flourish for a state and society to function properly but for that, you need a new national identity that doesn't rely on Islam as a unifier, that is the problem that exists within the middle east, the only nationalism that exists is under Islamism, so anyone who isn't a Muslim or the right brand of Muslim gets excluded, that's why there are a few dozens different Islamic terrorist groups, one more radical than the other trying to destroy the other 90% as heretic.

Basically, until Islamic society doesn't deconstruct Islamism the same way most of Europe deconstructed Christianity, then no one can be free.
twitter
pi_211756811
Tja, het blijft natuurlijk hartstikke raar, al decennialang een genocidale oorlog voeren tegen een land waarvan men het bestaan niet eens wil erkennen. Hier ook gewoon open over zijn. En dan alsnog de rol van 'underdog' en 'gekoloniseerden' toegespeeld (kortom: slachtoffers). Dit is weer eens het resultaat van Westers, progressief en links gedachtegoed.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211756924
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 december 2023 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, het blijft natuurlijk hartstikke raar, al decennialang een genocidale oorlog voeren tegen een land waarvan men het bestaan niet eens wil erkennen. Hier ook gewoon open over zijn. En dan alsnog de rol van 'underdog' en 'gekoloniseerden' toegespeeld (kortom: slachtoffers). Dit is weer eens het resultaat van Westers, progressief en links gedachtegoed.
Maar hoe the fuck kan het!?

Dat is de vraag, het is een symptoom van extreme losgeslagen indoctrinatie.
pi_211757246
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 december 2023 10:35 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Iran: "I DECLARE WAR!"
Israël: "Not now, we're busy. Also, say goodbye to your general."
Iran: "Okay ;( "
Intolerant voor intolerantie
pi_211757306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 10:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is gewoon triest, zo een site trekt waarschijnlijk meer lezers dan de NOS en de grote kranten..
Als er dan ideologisch gedreven zaken gecensureerd wordt lijkt me dat geen goede zaak. Je moet wel een beetje kunnen vertrouwen op je nieuws immers.

Sowieso haalt naar mijn indruk slechts 20% van mijn comments uberhaupt publicatie op die website _O-

Zo erg is mijn geluid toch ook weer niet!?
Zegt meer over de site zelf
Je opmerking was verder spot on :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211757313
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2023 11:57 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Iran: "I DECLARE WAR!"
Israël: "Not now, we're busy. Also, say goodbye to your general."
Iran: "Okay ;( "
Vroeg of laat zal Iran een keer toehappen lijkt mij

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 26-12-2023 12:17:00 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 26 december 2023 @ 12:04:58 #283
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211757346
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 11:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maar hoe the fuck kan het!?

Dat is de vraag, het is een symptoom van extreme losgeslagen indoctrinatie.
Deze komt vanuit een onverwachte hoek, voor mij tenminste. Russische propaganda. :o

Het is namelijk een soortgelijk verhaal als wat er over Cuba werd verteld, over Castro, over Che Guevara enzovoorts. Het boze, rijke westen komt het arme proletariaat overheersen en koloniseren. Sta op en kom in verzet! :( :( :(

Hetzelfde geldt voor dit conflict. Het negeert de islamitische haat en focust zich op de westerse kolonie Israël en de overheersing of verdrijving van de oorspronkelijke (ware) bevolking!!!

Zo kan het. :{
Twee aparte takken van extremistisch gedachtegoed, de islam en extreem-links vinden elkaar feilloos. Wat ik wel raar vind is dat extreem-links zo blind is voor de islamitische haat. Die ogen zouden geopend moeten worden, maar extremisten kunnen niet met rationele argumenten worden overtuigd. Dat kan niet; die zitten nog vaster in hun fabeltjesfuiken gevangen dan complotdenkers.
Intolerant voor intolerantie
pi_211757379
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:05 schreef Cuendillar het volgende:
Zo kan het.
Twee aparte takken van extremistisch gedachtegoed, de islam en extreem-links vinden elkaar feilloos. Wat ik wel raar vind is dat extreem-links zo blind is voor de islamitische haat. Die ogen zouden geopend moeten worden, maar extremisten kunnen niet met rationele argumenten worden overtuigd. Dat kan niet; die zitten nog vaster in hun fabeltjesfuiken gevangen dan complotdenkers.
Vanuit hun emo denken zijn er ook reele aanknopingspunten voor hun overtuigingen.

Bij complotdenkers vraag ik me toch echt af waarom je denkt dat iemand opeens een hagedis is, ik mis daar de aanleiding helemaal compleet.
pi_211757439
Triest maar waar

twitter
  Moderator dinsdag 26 december 2023 @ 12:12:50 #287
8781 crew  Frutsel
pi_211757441
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Vroeg of laat zal Iran een keer toepannen lijkt mij
Toepannen??

Met WO3 als gevolg als de Amerikanen dan terugslaan naar Iran?
pi_211757468
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:12 schreef Ali_boo het volgende:
Triest maar waar

[ twitter ]
Zou het? Lijkt me niet.
pi_211757476
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:12 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Toepannen??

Welke idioot kiest er voor Iran dan?
  dinsdag 26 december 2023 @ 12:16:47 #290
3542 Gia
User under construction
pi_211757514
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 11:21 schreef slashdotter3 het volgende:
BREAKING: Hundreds of pro-Palestine protesters are wreaking havoc in New York City in what appears to be a war on Christmas.

Some chanted “Christmas is canceled here” as they reportedly threw fake blood on a nativity scene.

Others sparred with the NYPD which triggered a Level Three Mobilization call as noted by @:rawsalerts.

“Long live the intifada,” shouted some as they called for a “rebellion” or “uprising.”
[ twitter ]
Dus wij mogen geen Kerst vieren omdat daar oorlog is?
Vieren ze zelf 9 april ook geen suikerfeest?
pi_211757526
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Vroeg of laat zal Iran een keer toepannen lijkt mij
Die holbewoners weten ook wel dat ze geen partij zijn voor het Westen en haar superieure overmacht.
  Moderator dinsdag 26 december 2023 @ 12:18:39 #292
8781 crew  Frutsel
pi_211757548
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Welke idioot kiest er voor Iran dan?
Rusland en China natuurlijk en de gehele moslimwereld
pi_211757576
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:12 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Toepannen??

Toehappen, was nog niet echt wakker :@

Mocht Iran zich in het conflict mengen dan breekt alle hell los idd
pi_211757637
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Rusland en China natuurlijk en de gehele moslimwereld
Rusland bijt zich nu al stuk op Oekraïne die verliezen veel te hard als ze NATO lastigvallen, ook zegt Poetin daarover al "Zijn we knettertjekrankjorum dan!?"

Dan moet Turkije zich dus eigenlijk al tegen NATO gaan keren en China ook mee willen werken met Rusland voordat dat zinvol is.

China, wat willen zij? Rusland overnemen ofzo? Die zit met kernwapens, ik zie geen nut voor China.
Nee er komt geen WO3.

Alleen Iran dat dom genoeg is om vanuit extremisme wat te willen.
pi_211757658
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zou het? Lijkt me niet.
De Evangelische gemeenschap staat 100% hierachter
pi_211757714
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:20 schreef Ali_boo het volgende:

Mocht Iran zich in het conflict mengen dan breekt alle hell los idd
gaat niet gebeuren, ondanks dat de israelis het wel zouden willen. ze lobbyen al jaren in washington om iran aan te pakken. met het afknallen van die iraanse hoge pief in syrie hadden ze ongetwijfeld gehoopt op een reactie van iran waardoor irans reactie zouden kunnen gebruiken om hun plan toe te passen, zoals ze nu 7 oktober als excuus gebruiken voor hun genicidale wraak campagne met het volledog verdrijven van de palestijnen van gaza door gaza onleefbaar te maken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211757810
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:12 schreef Ali_boo het volgende:
Triest maar waar

[ twitter ]
wat jaartjes teurg hadden ze hier in nederland ook een onderzoek gedaan onder protestanten, waar de stelling was "steun je de joden of de christenen in palestina?" deze christenen steunden de joden overwegend.

in die preek die ik eerder had gepost vraagt de palestijnse priester zich af hoe het komt dat mede christenen hen verraden of dit komt door zijn huidskleur of doordat de palestijnen zich bevinden aan de "wrong side of a political equation?"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211757843
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2023 10:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
iSlaMiSaTiE!!11!
wilders weer 10 zetels erbij! :B
-Rabia Al-Basri
pi_211757900
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 21:55 schreef Discombobulate het volgende:
Benieuwd wat Iran gaat doen. Het lijkt steeds meer te escaleren naar een regionale oorlog.
hoe zie jij de escalatie gebeuren? het is duidelijk dat zowel hezbollah als israel elkaar speldenprikjes uitdelen, maar dat ze het niet willen laten escaleren.
-Rabia Al-Basri
pi_211757916
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:27 schreef Slayage het volgende:

[..]
gaat niet gebeuren, ondanks dat de israelis het wel zouden willen. ze lobbyen al jaren in washington om iran aan te pakken. met het afknallen van die iraanse hoge pief in syrie hadden ze ongetwijfeld gehoopt op een reactie van iran waardoor irans reactie zouden kunnen gebruiken om hun plan toe te passen, zoals ze nu 7 oktober als excuus gebruiken voor hun genicidale wraak campagne met het volledog verdrijven van de palestijnen van gaza door gaza onleefbaar te maken.
Je onderschat de macht van de Israel lobby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')