abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2003 @ 20:27:01 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8484942
Ik lees damesbladen en kijk soaps... bovendien vraag ik om adviezen op FOK...

Wat doen jullie?

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8485050
Ik onderneem niet eens een poging..
Ik háát kabouters!!
  vrijdag 14 februari 2003 @ 20:33:10 #3
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8485057
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 20:33 schreef Camickaeze het volgende:
Ik onderneem niet eens een poging..
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 14 februari 2003 @ 20:33:25 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_8485061
Mannen zijn niet te begrijpen, dus waarom moeite doen...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_8485062
Why would I want to... .
  vrijdag 14 februari 2003 @ 20:35:45 #6
45339 GHansie2
Wie ik ben? Een k*tkloon
pi_8485110
M'n zus en zusje zijn goede informatiebronnen .
Don't think you are, know you are.
pi_8485111
niks, waarvoor zou dat nodig zijn. Ik experimenteer gewoon. "trial and error"
pi_8485134
begin een gesprek over vriendjes! met vrouwen die net hun relatie hebben beeindigt!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_8485171
umm als die relatie uit is wil dat nog niet zeggen dat ze mannen begrijpen .
Ik vind het al moeilijk genoeg om mezelf te doorgronden laat staan iemand van de andere sexe .
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 14 februari 2003 @ 20:45:17 #10
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_8485291
Ontleden, net als met kikkers tijdens de biologieles op de middelbare school.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_8485296
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 20:35 schreef Frenkie het volgende:
betweter
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_8485306
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 20:36 schreef Joene het volgende:
begin een gesprek over vriendjes! met vrouwen die net hun relatie hebben beeindigt!
en nu een betrouwbare bron?
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  vrijdag 14 februari 2003 @ 20:47:05 #13
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_8485334
Helemaal niks, ik ga er vanuit dat vrouwen mensen zijn en dus stuk voor stuk anders.

Ik kan je iig vertellen dat het voor geen meter werkt so far.

pi_8487546
Uhm veel kletsten met vriendinnen proberen je op te stellen over gevoel praten wat ik uhm met weinig vrienden doe( 2 a 3 wel)
pi_8490396
diep in de ogen kijken en dan erachter komen wat ze denkt..
| Foto's |
pi_8490639
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 02:32 schreef MeAndMyself het volgende:
diep in de ogen kijken en dan erachter komen wat ze denkt..
"...en daarmee proberen haar je wil op te leggen."

Dat was je vergeten toe te voegen volgens mij?

pi_8490672
ik lees elke dag de viva en de yes en de margriet en de break-out
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_8491064
quote:
idd ben jij een betweterig mannetje Altijd denk je het beter te weten

Zie je ondertitel

pi_8491067
Vrouwen zijn moeilijk te begrijpen. Mijn ervaring is dat ze nogal de neiging hebben om commentaar te leveren op wat mannen doen. Altijd commentaar leveren op het gedrag van het mannelijk geslacht.

En ook zijn vrouwen serieuzer dan mannen. Ze bekijken alles van de kritische en serieuze kant.

Weinig vrouwen heb ik gekent die echt alles met een korrel zout nemen.

Maar dat is weer wat er in de groep afspeelt waar ik toe behoor. Die vrouwen zijn al zo volwassen, niet normaal. En ze zijn pas 25.

zaterdag 15 februari 2003 @ 07:48:27 #20
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_8491072
Mijn vriendin en ik respecteren elkaar voor wie we zijn. Als er bij 1 van ons onbegrip is voor de reactie van de ander dan praten we daar over het komt dus voor dat we soms hele avonden aan het praten zijn Maar we komen er over het algemeen wel uit, mocht dat niet het geval zijn dan accepteren we gewoon van elkaar dat we daarin verschillen. Onze relatie is gebasseerd op eerlijkheid en we zijn dan ook altijd eerlijk tegen elkaar ook al is dat soms niet leuk om te zijn of om te horen, maar wij zijn van mening dat dit voor ons het beste werkt.
life is all about priorities
  zaterdag 15 februari 2003 @ 12:38:21 #21
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8492677
Ik filosofeer en praktiseer en schrijf mijn beste overpeinzingen op mijn site zodoende ik het altijd kan nalezen ende nooit zal vergeten.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 12:39:28 #22
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8492691
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 20:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

Wat doen jullie?

Ik praat met ze.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8492730
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 20:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wat doen jullie?
Niets. Nooit geprobeerd en zal het nooit proberen ook. De andere sexe is in bijna geen enkele hoedanigheid te doorgronden dus waarom zou je het uberhaupt willen proberen.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8492742
In de Flair en de Viva staan meer naakte vrouwen dan in de Autovisie. Dussuh...
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8492766
Ik leer ze gewoon de mannentaal: plat en direct zeggen wat je bedoelt.

Geen alleszeggende blikken of intonaties waaruit ik de werkelijke bedoeling moet achterhalen! Dat begrijpen wij mannen toch niet.

Werkt perfect!

Ik zag laatst een Marokkaans gezin lopen en dacht: "De tros is helemaal niet de grootste familie van Nederland!"
  zaterdag 15 februari 2003 @ 12:49:51 #26
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8492831
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 12:45 schreef mr_FOK het volgende:

Geen alleszeggende blikken of intonaties waaruit ik de werkelijke bedoeling moet achterhalen! Dat begrijpen wij mannen toch niet.

Werkt perfect!

zaterdag 15 februari 2003 @ 12:53:57 #27
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8492895
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 07:43 schreef yingyang het volgende:
Vrouwen zijn moeilijk te begrijpen. Mijn ervaring is dat ze nogal de neiging hebben om commentaar te leveren op wat mannen doen. Altijd commentaar leveren op het gedrag van het mannelijk geslacht.

En ook zijn vrouwen serieuzer dan mannen. Ze bekijken alles van de kritische en serieuze kant.

Weinig vrouwen heb ik gekent die echt alles met een korrel zout nemen.

Maar dat is weer wat er in de groep afspeelt waar ik toe behoor. Die vrouwen zijn al zo volwassen, niet normaal. En ze zijn pas 25.

Onzin. Er zijn inderdaad veel vrouwen die zo zijn, maar er zijn ook meisjes die niet zo negatief zijn hoor. Alleen houden die zich meest wat meer op de achtergrond heb ik zo het idee
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_8495766
Mezelf doorgronden.

Ken je jezelf, dan ken je ook de ander.

Biggest idol fan? That's me!
pi_8495789
Soaps
Je kijkt soaps om vrouwen te doorgronden?
  zaterdag 15 februari 2003 @ 15:51:49 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8495804
Ik begrijp ze denk ik goed omdat ik grotendeels ben beinvloed/opgevoed door mijn grote broer..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8495863
Ik doe niets, en dat is heel effectief.
A clean house is a sign of a wasted life.
  zondag 16 februari 2003 @ 21:00:26 #32
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_8522515
ik open iig geen topics op FOK! erover

ik maak contact met ze , en probeer gesprekken met aantrekkelijke jongedames niet over feiten en bullsjit te gaan, maar over achterliggende gevoelens (feel good principe) achter de dagelijkse beslommering. Ook observeer ik hun reacties, en kijk wat ik kan verbeteren, 'afgewezen' worden vind ik echt zo erg geen probleem, kan eigenlijk maar 2 dingen betekenen (niet geinteresseerd/bezet/geen optie of dat ik wat fout heb gedaan). Ook probeer ik zo veel mogelijk het 'laten we vrienden worden' principe te vermijden, want dan is de magie van het moment pleite, en daardoor ook de kans om elkaar beter te leren kennen (fallin in love syndroom, kinda amazing:) ). En ojah een van me favo's, ik probeer nie een 'product te verkopen aan de markt, maar ik kijk waar vraag naar is en verwerk dat in mijn product'

Volgens mij begrijp ik ze ondertussen wel 'n beetje..

... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  zondag 16 februari 2003 @ 23:32:47 #33
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_8526396
Contact hebben en praten met de andere sexe wil inderdaad wel eens helpen

Maar DOORGRONDEN gaat mij te ver. Ik vind het juist wel spannend dat de andere sexe zo moeilijk te doorgronden is (zeg maar rustig... NIET te doorgronden haha). Ik denk dat als we alles zouden begrijpen en snappen en precies weten hoe de ander in elkaar steekt en denkt, dat het dan behoorlijk saai zou worden.

Zie het als een uitdaging

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  zondag 16 februari 2003 @ 23:34:40 #34
8369 speknek
Another day another slay
pi_8526441
dieper stoten .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_8526524
zoals ik ooit ergens gelezen had,

Een man die een vrouw begrijpt is geen man. >

Ik praat met ze. werkt vooralsnog het beste.

[url=http://www.moviequotes.com/repository/titles/160993.html]crazy isn't being broken or swallowing a dark secret, its you or me amplified. [/url][br][url=http://www.lyricsfreak.com/a/anathema/64567.htm]Incessant, lustral masquerade[/url]
pi_8527847
Ik praat met elke vrouw waarmee ik maar kan, dik dun groot en klein, vraag om hun meningen, heb in de loop der jaren ook een vertrouwens positie voor relatie problemen opgebouwd zodat ik nu precies hoor wat hun vriendjes verkeerd doen, zij denken dat ik het doe om ze te helpen. Maar het is eigenlijk de beste manier om informatie te winnen en op de hoogte te blijven van vrijzellen en bezetten mensen.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_8527931
quote:
Op zondag 16 februari 2003 23:32 schreef Loesje29 het volgende:
Contact hebben en praten met de andere sexe wil inderdaad wel eens helpen

Maar DOORGRONDEN gaat mij te ver. Ik vind het juist wel spannend dat de andere sexe zo moeilijk te doorgronden is (zeg maar rustig... NIET te doorgronden haha). Ik denk dat als we alles zouden begrijpen en snappen en precies weten hoe de ander in elkaar steekt en denkt, dat het dan behoorlijk saai zou worden.

Zie het als een uitdaging

Mannen zijn heel makkelijk, mannen zeggen namelijk dingen die jullie kwetsen, alleen die zijn dan zo niet bedoeld, en het grappige dat mannen onder elkaar wel begrijpen vatten vrouwen vaak veel te serieus op.

Ook als een man bijv. zegt dat ie een geheim heeft en het niet wil vertellen dan heeft hij geen geheim want het is namelijk iets puur vrouwelijks om op die manier je aandacht te trekken, bij mannen is dit slechts om je terug te pakken/nieuwschierig te maken.

De grootste fout die vrouwen volgens mij maken is het afwijzen van een man op grond van zijn intresses die niet gelijk zijn aan die van jouw. Dan kan ik ze namelijk 1 ding vertellen. Je vind geen hetrosexuele mannen die dezelfde intresses hebben als vrouwen. Dat is het leuke van verschillende geslachten

Ow en de belangrijkste niet te vergeten, mannen kroppen hun gevoelens en frustraties meestal op en vinden het ook niet prettig om gezeur van andere mensen over hun gedrag aan te horen. dat is genetisch zo bepaald, vrouwen vinden zeuren over dingen leuk, mannen haten het

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_8530746
quote:
Op maandag 17 februari 2003 00:46 schreef GWD het volgende:
Ow en de belangrijkste niet te vergeten, mannen kroppen hun gevoelens en frustraties meestal op en vinden het ook niet prettig om gezeur van andere mensen over hun gedrag aan te horen. dat is genetisch zo bepaald, vrouwen vinden zeuren over dingen leuk, mannen haten het
Oe dan zitten er meer vrouwen hier in R&P dan ik dacht
  maandag 17 februari 2003 @ 10:27:52 #39
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_8530844
Ik weet een ding, als je denkt goed bezig te zijn met vrouwen heb je weinig succes
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_8530867
Niks eigenlijk. Sommige dingen snap ik gewoon van de andere sekse en andere dingen helemaal niet.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 17 februari 2003 @ 11:28:30 #41
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_8531840
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
Why would I want to... .
Verandering van spijs doet eten?
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  maandag 17 februari 2003 @ 11:29:26 #42
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_8531858
quote:
Hoevaak was het error dan Frenkie? Maar je hebt wel gelijk.......
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  maandag 17 februari 2003 @ 11:32:00 #43
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_8531901
Ik doe niet echt veel om ze te doorgronden, want dat lukt me toch niet...

Maar ik denk wel dat communicatie (directe communicatie, dus zeg gewoon wat je wil zeggen en zonder onderliggende gedachten) de sleutel is om ze beter te begrijpen en andersom.

Zelfkennis kan daarbij ook helpen...

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  maandag 17 februari 2003 @ 14:11:14 #44
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_8535280
Heel veel luisteren......naar wat ze te zeggen hebben
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_8535958
Ik doe niks speciaals om ze te doorgronden. Met de meeste mannen heb ik prima contact.

Er zijn echter exemplaren... Voor alle mannen die denken dat mannencommunicatie duidleijk en eerlijk is: you better think twice. Over oppervlakkige dingen zijn mannen makkelijk en duidelijk naar wat ik heb gemerkt, maar als het gaat om wat belangrijkere emotionelere dingen dan wordt het opeens een stuk moeilijker. Met name in de liefde. Dan zeggen ze niet wat ze voelen, halen zich van alles in hun hoofd etc. etc.

Mannen: als vrienden is het ontzettend gezellig en zijn meestal lekker onhypocriet, maar als vriendje/geliefde kunnnen ze ontzettend moeilijk zijn .

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8536384
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 07:38 schreef yingyang het volgende:

[..]

idd ben jij een betweterig mannetje Altijd denk je het beter te weten

Zie je ondertitel

Hate to admit, maar hij heeft wel vaak een goed onderbouwde stelling.
Lambo of Rekt
  maandag 17 februari 2003 @ 15:37:16 #47
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_8537287
Niks, ik wil niet op een vrouw lijken bovendien lijkt me dat ook minder aantrekkelijk voor een vrouw.
  maandag 17 februari 2003 @ 16:33:31 #48
1687 poep
praat geen poep
pi_8538758
helemaal niks, zie het liever andersom....
houdt van spannend...
pi_8539425
Wat me gewoon opvalt is het voortdurende "wij" en "zij", alsof we het hebben over 2 verschillende partijen. Natuurlijk zijn er verschillen, maar zijn wel tot elkaar verdoemd, hoor

IMHO is er geen "wij (de mannen") en "zij (de vrouwen"); zo verschillende zijn we echt niet, hoor. Juist door kunstmatig dat verschil te cre-eren ontstaan de problemen. Zoals bijvoorbeeld dat mannen en vrouwen niet gewoon vrienden kunnen zijn. Wat een onzin!!!

Vrouwen en mannen zijn gewoon 2 zijden van 1 muntje...we denken verschillend te zijn maar zijn eigenlijk gewoon gelijk en horen bij elkaar..

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_8622293
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 12:45 schreef mr_FOK het volgende:
Werkt perfect!
Ik doe het andersom, ik probeer de vrouwentaal te leren. (verhaaltje van mozes en de berg,maar wie nou wat is??)

Ik kijk, alleen maar kijken naar een gezicht of een uitdrukking zegt meer dan duizend woorden

Schiet mij maar neer!
pi_8622300
quote:
Op zondag 16 februari 2003 23:38 schreef dark.night het volgende:
zoals ik ooit ergens gelezen had,
Een man die een vrouw begrijpt is geen man.
Ach, een mannelijke stoere man zal ik toch nooit meer worden, daarvoor stijldans ik te veel, maar ik mag niet klagen, in tegenstelling tot wat een ander topic hier ergens zegt willen gelukkig niet alle vrouwen stoere mannen:)
Schiet mij maar neer!
pi_8622318
Echt luisteren naar wat de ander te vertellen heeft.. doe je dat,dan leer/doorgrond je de mens zowiezo.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  vrijdag 21 februari 2003 @ 10:00:32 #53
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_8623824
grote bak aarde en zo..
baf
der kop der'in..

ha ha ha, vrijdagen zijn echt leuk

Je leeft maar één keer...
  woensdag 26 februari 2003 @ 19:45:10 #54
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8736092
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 07:43 schreef yingyang het volgende:
En ze zijn pas 25.
Ga je vijftig kilometer doodschamen!!! 25 is al halverwege de 50! Dan ben je verplicht om volwassen te zijn!

12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')