Uiteindelijk is Overmars het probleem geweest en Mislintat één van de gevolgen ervan maar er wordt wat te makkelijk over vorig seizoen heen gestapt terwijl het toen al fout ging.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk is Mislintat wel het grote probleem geweest, of natuurlijk het feit dat hij alle sleutels van de club heeft gekregen. Steijn aanstellen en vervolgens dit selectiebeleid doorvoeren blijft vreemd.
Alhoewel ik had verwacht dat Steijn er nog een soort van Dickieball in zou kunnen slijpen maar die jongens bleven maar naar voren rennen, dat leek een soort van zelfsabotage.
Wie stapt er makkelijk overheen? Zo'n baantjesjager als van Praag is even desestreus bezig. Flikker die Hendriks er uit. Liever wachten op één of ander onderzoek. Hoeft ie z'n vingers niet te branden. Walgelijke vent.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is Overmars het probleem geweest en Mislintat één van de gevolgen ervan maar er wordt wat te makkelijk over vorig seizoen heen gestapt terwijl het toen al fout ging.
Naam docuquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Deze GIF blijft zo goed. Geweldige docu
Akkoord.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is Overmars het probleem geweest en Mislintat één van de gevolgen ervan maar er wordt wat te makkelijk over vorig seizoen heen gestapt terwijl het toen al fout ging.
Wie zei dit precies? En nu wel eens met voorbeelden kopen chef Colombia.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:19 schreef Caland het volgende:
Een pragmatische straatvechter, precies wat we nodig hebben!
-Ajacieden een half jaar gelden
Het blijkt inmiddels ook wel hoe gehyped die one trick pony is.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Antony had ook maar een bijzonder matig rendement voor een buitenspeler in de eredivisie bij zo’n dominant team. Speeltuinvoetballer
Kort voorbeeldje van iemand die er HELEMAAL NAAST zatquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zei dit precies? En nu wel eens met voorbeelden kopen chef Colombia.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Steijn gaat het vast en zeker beter neerzetten dan die 2 van vorig seizoen.
Ja je hebt gelijk maar dat heeft vrij weinig te maken met wat jij claimt?quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Kort voorbeeldje van iemand die er HELEMAAL NAAST zat
[..]
niet serieus te nemen dus.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:24 schreef wimderon het volgende:
Henk Spaan heeft de oplossing voor het middenveld: Proper, Rosario of Riedewald.
De Hard Gras podcast moet je dan ook luisteren zonder het serieus te nemen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:24 schreef wimderon het volgende:
Henk Spaan heeft de oplossing voor het middenveld: Proper, Rosario of Riedewald.
Antony heeft in 33 wedstrijden in de PL welgeteld 1x gescoord. Ik weet wel zeker dat een Noa Lang meer zou hebben gescoord.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig is hij nog wel minder dan Antony, die was bij Ajax gewoon goed en dat moet Lang nog maar eens bij PSV laten zien.
Dat komt uit een interview van Ajaxshowtime?quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Hard Gras podcast moet je dan ook luisteren zonder het serieus te nemen.
Nou we gaan het meemaken als hij eens een stap omhoog zet ipv omlaagquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Antony heeft in 33 wedstrijden in de PL welgeteld 1x gescoord. Ik weet wel zeker dat een Noa Lang meer zou hebben gescoord.
Zelfs Weghorst heeft betere statistieken dan Antony. Zwaar gehyped dus die gast.quote:Op zondag 31 december 2023 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou we gaan het meemaken als hij eens een stap omhoog zet ipv omlaag
En er toch 100 miljoen voor vangenquote:Op zondag 31 december 2023 07:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zelfs Weghorst heeft betere statistieken dan Antony. Zwaar gehyped dus die gast.
Beste verkoop ooit geweest!quote:Op zondag 31 december 2023 07:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En er toch 100 miljoen voor vangen#ajaxgoden
Dat is echt de meest bizarre transfer ooit inderdaad.. En letterlijk de enige reden die ik ook zag was: hij deed het zo goed in de CL. De statistieken overall waren ook niet echt top ofzo.quote:Op zondag 31 december 2023 07:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En er toch 100 miljoen voor vangen#ajaxgoden
Frenkie wilde niet, daar heeft Ten Hag tot het laatste moment achteraan gezeten. Toen heeft hij op de eennalaatste dag van de transfermarkt Antony maar gekocht want hij had toch nog geld over.quote:Op zondag 31 december 2023 11:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is echt de meest bizarre transfer ooit inderdaad.. En letterlijk de enige reden die ik ook zag was: hij deed het zo goed in de CL. De statistieken overall waren ook niet echt top ofzo.
Die Antony wordt echt door alles en iedereen met een rood-wit hart uitgekotst ookquote:Op zondag 31 december 2023 12:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frenkie wilde niet, daar heeft Ten Hag tot het laatste moment achteraan gezeten. Toen heeft hij op de eennalaatste dag van de transfermarkt Antony maar gekocht want hij had toch nog geld over.
Hij doet wel zijn best, dat moet gezegd worden.quote:Op zondag 31 december 2023 12:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die Antony wordt echt door alles en iedereen met een rood-wit hart uitgekotst ookIk vind het ergens ook wel sneu ofzo, die jongen speelt momenteel echt met 0 vertrouwen terwijl hij best aardig kan ballen natuurlijk. Zonde. Kan me de laatste keer dat hij überhaupt een mannetje gepasseerd heeft niet heugen (en ik kijk best wat potjes mee).
Geen speler om 100 mio voor te betalen, maar daar zijn ze in Manchester inmiddels ook al wel achter.quote:Op zondag 31 december 2023 12:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die Antony wordt echt door alles en iedereen met een rood-wit hart uitgekotst ookIk vind het ergens ook wel sneu ofzo, die jongen speelt momenteel echt met 0 vertrouwen terwijl hij best aardig kan ballen natuurlijk. Zonde. Kan me de laatste keer dat hij überhaupt een mannetje gepasseerd heeft niet heugen (en ik kijk best wat potjes mee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |