dat proces is al gestart wmb en types als hendriks gaan niet lang blijven. Scouting weer opgepakt en beuker en kroes die het uiteraard moeten laten zien maar echt wel positief kan gaan uitpakken.quote:Op zondag 24 december 2023 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De NOC-NSF ziektes moeten genadeloos gezuiverd worden . En ze moeten weer uitvinden waar de club groot mee is geworden .
Dat er geluidjes zijn dat Van Praag positief is over Maurits maakt me wel ongerust. Verder maar weer kijken of Beuker fan is van spelers die kunnen voetballen en niet van de huidige AZ-opleiding.quote:Op zondag 24 december 2023 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat proces is al gestart wmb en types als hendriks gaan niet lang blijven. Scouting weer opgepakt en beuker en kroes die het uiteraard moeten laten zien maar echt wel positief kan gaan uitpakken.
Waarom is het de schuld van Maurits Hendriks eigenlijk?quote:Op zondag 24 december 2023 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat er geluidjes zijn dat Van Praag positief is over Maurits maakt me wel ongerust. Verder maar weer kijken of Beuker fan is van spelers die kunnen voetballen en niet van de huidige AZ-opleiding.
Heeft Sven aangedragen en heeft de opinie dat alleen data de toekomst is .quote:Op zondag 24 december 2023 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom is het de schuld van Maurits Hendriks eigenlijk?
Het is ook de schuld van M.H. (bij verdachten schrijf je de naam niet voluit), er zijn er gewoon meer.quote:Op zondag 24 december 2023 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom is het de schuld van Maurits Hendriks eigenlijk?
Och, ik vind het vooral problematisch dat Mislintat roekeloos zijn gang heeft kunnen gaan en als totaal onbekende een free pass kreeg.quote:Op zondag 24 december 2023 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft Sven aangedragen en heeft de opinie dat alleen data de toekomst is .
Leuke Ajax-summit in de zomer georganiseerd door die 2 waar ze het wiel opnieuw uitvinden . Wat het Ajax-DNA nu eigenlijk is lol
Daar kun je slappeling Jan van Halst voor aanrekenen die waarschuwingen van zijn vorige club in de wind sloeg . Dat je hem geen macht moet geven onder andere want dan slaat die helemaal door. Zegt ook wel dat Ajax stuurloos is . Maar volgens Maurits was hij de gedroomde man die over de grenzen keek in tegenstelling tot Kroes.quote:Op zondag 24 december 2023 20:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Och, ik vind het vooral problematisch dat Mislintat roekeloos zijn gang heeft kunnen gaan en als totaal onbekende een free pass kreeg.
En het is voor iedere normale voetbalclub wel normaal om met data te werken. Alleen lopen clubs als Brighton en Brentford er iets meer mee te koop.
Zoals ik het stuk van NRC heb gelezen, is het gewoon volslagen debiel geweest om Mislintat te hebben in een periode dat de organisatie op zijn gat ligt. Mislintat werkt als een ongeleid projectiel, communiceert niet en kon gewoon alles doen wat hij wilde.quote:Op zondag 24 december 2023 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar kun je slappeling Jan van Halst voor aanrekenen die waarschuwingen van zijn vorige club in de wind sloeg . Dat je hem geen macht moet geven onder andere want dan slaat die helemaal door. Zegt ook wel dat Ajax stuurloos is . Maar volgens Maurits was hij de gedroomde man die over de grenzen keek in tegenstelling tot Kroes.
Ik zeg ook niet dat data slecht zijn , maar het is niet zaligmakend . Dat bijvoorbeeld een Gaaei uitstekende statistieken kan overleggen maakt het nog niet goed dat die alles te laat ziet en blijkbaar niet snapt dat je aan de binnenkant moet dekken ipv de buitenkant en zo kan je doorgaan met bijna al zijn aankopen op Branco na.
Helpt ook niet mee dat ze van clubs komen op Dinamo na waar verliezen geen ramp is en de druk lager ligt.
Als Sven dat werkelijk vindt (Of hij liegt gewoon glashard ) dan moet die hulp zoeken.quote:Op zondag 24 december 2023 21:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zoals ik het stuk van NRC heb gelezen, is het gewoon volslagen debiel geweest om Mislintat te hebben in een periode dat de organisatie op zijn gat ligt. Mislintat werkt als een ongeleid projectiel, communiceert niet en kon gewoon alles doen wat hij wilde.
En data is inderdaad niet zaligmakend, je moet er nuances in aanbrengen. Maar niemand heeft toch ooit beweerd dat we blind op data af moeten gaan? Nota bene Mislintat zelf heeft ook gezegd dat het beeld van hem als 'dataduitser' totaal niet klopt.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)maar-van-de-data-ben
Die De Galan vertrouw ik niet zo. Nooit een woord over die man gehoord, heeft opeens een boekje en staat nu aan de deur te rammelen bij de media.quote:Op zondag 24 december 2023 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Sven dat werkelijk vindt (Of hij liegt gewoon glashard ) dan moet die hulp zoeken.
Moet je je ook afvragen of De Galan er een versie van heeft gemaakt of dat hij Maurits letterlijk citeerde.
Blijft wel over dat het nog steeds een puinhoop is bij de club die Kroes en Blind op moeten zien te ruimen .
En dat kan net als bij Beenhakker vroeger jaren overheen gaan .
Boekje was ook wel heel erg een Maurits-kijkt-ernaar-en-verbaasd-zich-over-alles-gehalte. Zelfs heilige Sven kwam er niet goed vanaf .quote:Op zondag 24 december 2023 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die De Galan vertrouw ik niet zo. Nooit een woord over die man gehoord, heeft opeens een boekje en staat nu aan de deur te rammelen bij de media.
Ik verwacht verder ook dat de puinhoop nog wel even aanhoudt. Zolang Ajax zo'n terrormiddenveld heeft, hoeven we niet teveel verwachten.
Tegen PEC Zwolle en Hercules met een tweemansmiddenveld aantreden waarvan je weet dat Taylor een hersenbloeding krijgt omdat hij overprikkeld raaktquote:Op zondag 24 december 2023 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boekje was ook wel heel erg een Maurits-kijkt-ernaar-en-verbaasd-zich-over-alles-gehalte. Zelfs heilige Sven kwam er niet goed vanaf .
Ziggo had gisteren een nieuw programma om half 11 . Ik zeg maar niks meer over handschoen bij 10 graden Taylor of Mourinho-talent Tahirovic die Alvarez op Pirlo laat lijken .
De nummer 10 moet je ook niet laten voetballen of beslissingen laten nemen als het niks met afwerken te maken heeft. Taylors benen stoppen inderdaad met werken en is de scheids zijn gesprekspartner net zoals met Deefie vroeger.quote:Op zondag 24 december 2023 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tegen PEC Zwolle en Hercules met een tweemansmiddenveld aantreden waarvan je weet dat Taylor een hersenbloeding krijgt omdat hij overprikkeld raakt.
quote:Op maandag 25 december 2023 09:35 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Daar hoorden zij Engelen zingen.......
Ik heb goeie jaren meegemaakt met maar maar zo'n 10k gemiddeldquote:Op maandag 25 december 2023 02:38 schreef Simmertje het volgende:
Op naar een beter jaar mede Ajacieden!
Om toch met een positieve noot te eindigen. Ik heb een aantal echt dramatische jaren meegemaakt in de afgelopen 30 jaar. Maar nooit heb ik zoveel passie en support gezien bij de fans in zo'n slecht jaar als deze. Heb slechte jaren meegemaakt met hoogstens 30.000 man in de arena. Was even bang dat dit zou terugkeren, maar elke week zit het gewoon weer vol.
Liever in de RvC dan als directeur of manager. Dat gevaar is nu uit te lucht. Prima zo.quote:
Transfermarkt is toch ook nog niet open?quote:Op woensdag 27 december 2023 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
Voor de rest wel al dagen heel stil rondom in en uitgaande transfers. Alleen die Mikautadze loan die niet doorging.
Klopt, maar dan kunnen er wel deals gemaakt worden die 1 januari ingaan. Of op zijn minst wat geruchten de ronde gaan.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Transfermarkt is toch ook nog niet open?
Mwah, hoef niet perse geruchten. Zie liever gewoon ineens goede transfers.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kunnen er wel deals gemaakt worden die 1 januari ingaan. Of op zijn minst wat geruchten de ronde gaan.
Dat hebben we nog nooit meegemaakt. Wel wat transfers uit het niets, maar die kwamen toen uit de koker van Sven (bijv Tahirovic)quote:Op woensdag 27 december 2023 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, hoef niet perse geruchten. Zie liever gewoon ineens goede transfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |