Feit is dat van al die aankopen alleen Martinez wel ok is en zelfs die vind ik twijfelachtig.quote:Op zondag 24 december 2023 18:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Martinez deed het ook wel prima vorig seizoen, nu al een tijdje geblesseerd. Onana liet het na Ajax ook bij Inter zien vorig seizoen, dus die was niet enkel op basis van z’n Ajax-tijd gekocht. Maar die maakt wel heel fouten tot nu toe. Amrabat kan wel wat, maar komt in een beroerd draaiend elftal terecht. En Antony is een enorme miskoop ja..
Wat me bij Ten Hag vooral opvalt, is dat er dit seizoen 0 ontwikkeling in zit qua voetbal, terwijl je dat vorig jaar wel zag..
Hij heeft wel veel geblesseerden schijnt, maar verder ManU who cares?quote:Op zondag 24 december 2023 18:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Martinez deed het ook wel prima vorig seizoen, nu al een tijdje geblesseerd. Onana liet het na Ajax ook bij Inter zien vorig seizoen, dus die was niet enkel op basis van z’n Ajax-tijd gekocht. Maar die maakt wel heel fouten tot nu toe. Amrabat kan wel wat, maar komt in een beroerd draaiend elftal terecht. En Antony is een enorme miskoop ja..
Wat me bij Ten Hag vooral opvalt, is dat er dit seizoen 0 ontwikkeling in zit qua voetbal, terwijl je dat vorig jaar wel zag..
Want dan mag het niet? Het is gewoon in het verkeerde topic, meer niet.quote:Op zondag 24 december 2023 19:08 schreef Cupfighter het volgende:
Het over de slechte prestaties van Ten Hag hebben terwijl je net uit de beker bent geknikkerd door een kleine amateurclub
Het mag wel maar ik vind het vreemdquote:Op zondag 24 december 2023 19:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want dan mag het niet? Het is gewoon in het verkeerde topic, meer niet.
Dus als je eigen team slecht presteert mag je mindere prestaties van andere teams niet benoemen?quote:Op zondag 24 december 2023 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het mag wel maar ik vind het vreemd
Jij bent ook vreemd klagen we toch ook niet over.quote:Op zondag 24 december 2023 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het mag wel maar ik vind het vreemd
Dat mag wel hoorquote:Op zondag 24 december 2023 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent ook vreemd klagen we toch ook niet over.
Haggie heeft maanden achter Frenkie aangezeten die van meet af aan al had gezegd niet geinteresseerd te zijn. Het was essentieel dat ManU twee nieuwe middenvelders zou halen als upgrade voor McFred. In plaats van door te schakelen naar een ander target (Barella van Inter was bijvoorbeeld een goede optie geweest) is hij daar maar in blijven hangen en toen dat niet lukte heeft hij op zo'n beetje de laatste dag van de transfermarkt Antony gekocht. Niemand zat te wachten op een wisselvallige inverted winger met maniertjes maar Haggie voelde geld in zijn zak branden.quote:Op zondag 24 december 2023 17:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Tbh is Man Utd niet een club die ik actief volg. West Ham is mijn clubje haha.
Maar begreep wel dat die Amerikanen ook transfers geblokkeerd hebben die eerste keus waren en dat Ten Hag en co tevreden moest zijn met tweede keus.
aha, tjah zijn "aankopen' bij Ajax waren natuurlijk ook niet echt sterk, zoals Klaiber..quote:Op zondag 24 december 2023 19:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Haggie heeft maanden achter Frenkie aangezeten die van meet af aan al had gezegd niet geinteresseerd te zijn. Het was essentieel dat ManU twee nieuwe middenvelders zou halen als upgrade voor McFred. In plaats van door te schakelen naar een ander target (Barella van Inter was bijvoorbeeld een goede optie geweest) is hij daar maar in blijven hangen en toen dat niet lukte heeft hij op zo'n beetje de laatste dag van de transfermarkt Antony gekocht. Niemand zat te wachten op een wisselvallige inverted winger met maniertjes maar Haggie voelde geld in zijn zak branden.
Voor het middenveld is hij toen met hap-snap-oplossingen als opa Eriksen en Casemiro gekomen. Hij had ook instant nieuwe backs nodig en dan koopt hij Malacia wat geen kant-en-klaar product was. Theo Hernandez was bijvoorbeeld ook een mogelijkheid geweest.
Engelen gaan inderdaad weer zingen met een filmpje als de club aan de grond zit.quote:Op zondag 24 december 2023 20:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
aha, tjah zijn "aankopen' bij Ajax waren natuurlijk ook niet echt sterk, zoals Klaiber..
Anyway,
https://fb.watch/p8eIZlhKdh/
we komen er wel weer bovenop hoor. Kan alleen ff durenquote:Op zondag 24 december 2023 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Engelen gaan inderdaad weer zingen met een filmpje als de club aan de grond zit.
We komen er alleen bovenop als Ajax ooit weer gaat begrijpen wat een middenveld is. Dat kan even duren.quote:Op zondag 24 december 2023 20:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we komen er wel weer bovenop hoor. Kan alleen ff duren
tuurlijk, maar ook daar geloof ik wel inquote:Op zondag 24 december 2023 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We komen er alleen bovenop als Ajax ooit weer gaat begrijpen wat een middenveld is. Dat kan even duren.
De NOC-NSF ziektes moeten genadeloos gezuiverd worden . En ze moeten weer uitvinden waar de club groot mee is geworden .quote:Op zondag 24 december 2023 20:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we komen er wel weer bovenop hoor. Kan alleen ff duren
dat proces is al gestart wmb en types als hendriks gaan niet lang blijven. Scouting weer opgepakt en beuker en kroes die het uiteraard moeten laten zien maar echt wel positief kan gaan uitpakken.quote:Op zondag 24 december 2023 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De NOC-NSF ziektes moeten genadeloos gezuiverd worden . En ze moeten weer uitvinden waar de club groot mee is geworden .
Dat er geluidjes zijn dat Van Praag positief is over Maurits maakt me wel ongerust. Verder maar weer kijken of Beuker fan is van spelers die kunnen voetballen en niet van de huidige AZ-opleiding.quote:Op zondag 24 december 2023 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat proces is al gestart wmb en types als hendriks gaan niet lang blijven. Scouting weer opgepakt en beuker en kroes die het uiteraard moeten laten zien maar echt wel positief kan gaan uitpakken.
Waarom is het de schuld van Maurits Hendriks eigenlijk?quote:Op zondag 24 december 2023 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat er geluidjes zijn dat Van Praag positief is over Maurits maakt me wel ongerust. Verder maar weer kijken of Beuker fan is van spelers die kunnen voetballen en niet van de huidige AZ-opleiding.
Heeft Sven aangedragen en heeft de opinie dat alleen data de toekomst is .quote:Op zondag 24 december 2023 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom is het de schuld van Maurits Hendriks eigenlijk?
Het is ook de schuld van M.H. (bij verdachten schrijf je de naam niet voluit), er zijn er gewoon meer.quote:Op zondag 24 december 2023 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom is het de schuld van Maurits Hendriks eigenlijk?
Och, ik vind het vooral problematisch dat Mislintat roekeloos zijn gang heeft kunnen gaan en als totaal onbekende een free pass kreeg.quote:Op zondag 24 december 2023 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft Sven aangedragen en heeft de opinie dat alleen data de toekomst is .
Leuke Ajax-summit in de zomer georganiseerd door die 2 waar ze het wiel opnieuw uitvinden . Wat het Ajax-DNA nu eigenlijk is lol
Daar kun je slappeling Jan van Halst voor aanrekenen die waarschuwingen van zijn vorige club in de wind sloeg . Dat je hem geen macht moet geven onder andere want dan slaat die helemaal door. Zegt ook wel dat Ajax stuurloos is . Maar volgens Maurits was hij de gedroomde man die over de grenzen keek in tegenstelling tot Kroes.quote:Op zondag 24 december 2023 20:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Och, ik vind het vooral problematisch dat Mislintat roekeloos zijn gang heeft kunnen gaan en als totaal onbekende een free pass kreeg.
En het is voor iedere normale voetbalclub wel normaal om met data te werken. Alleen lopen clubs als Brighton en Brentford er iets meer mee te koop.
Zoals ik het stuk van NRC heb gelezen, is het gewoon volslagen debiel geweest om Mislintat te hebben in een periode dat de organisatie op zijn gat ligt. Mislintat werkt als een ongeleid projectiel, communiceert niet en kon gewoon alles doen wat hij wilde.quote:Op zondag 24 december 2023 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar kun je slappeling Jan van Halst voor aanrekenen die waarschuwingen van zijn vorige club in de wind sloeg . Dat je hem geen macht moet geven onder andere want dan slaat die helemaal door. Zegt ook wel dat Ajax stuurloos is . Maar volgens Maurits was hij de gedroomde man die over de grenzen keek in tegenstelling tot Kroes.
Ik zeg ook niet dat data slecht zijn , maar het is niet zaligmakend . Dat bijvoorbeeld een Gaaei uitstekende statistieken kan overleggen maakt het nog niet goed dat die alles te laat ziet en blijkbaar niet snapt dat je aan de binnenkant moet dekken ipv de buitenkant en zo kan je doorgaan met bijna al zijn aankopen op Branco na.
Helpt ook niet mee dat ze van clubs komen op Dinamo na waar verliezen geen ramp is en de druk lager ligt.
Als Sven dat werkelijk vindt (Of hij liegt gewoon glashard ) dan moet die hulp zoeken.quote:Op zondag 24 december 2023 21:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zoals ik het stuk van NRC heb gelezen, is het gewoon volslagen debiel geweest om Mislintat te hebben in een periode dat de organisatie op zijn gat ligt. Mislintat werkt als een ongeleid projectiel, communiceert niet en kon gewoon alles doen wat hij wilde.
En data is inderdaad niet zaligmakend, je moet er nuances in aanbrengen. Maar niemand heeft toch ooit beweerd dat we blind op data af moeten gaan? Nota bene Mislintat zelf heeft ook gezegd dat het beeld van hem als 'dataduitser' totaal niet klopt.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)maar-van-de-data-ben
Die De Galan vertrouw ik niet zo. Nooit een woord over die man gehoord, heeft opeens een boekje en staat nu aan de deur te rammelen bij de media.quote:Op zondag 24 december 2023 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Sven dat werkelijk vindt (Of hij liegt gewoon glashard ) dan moet die hulp zoeken.
Moet je je ook afvragen of De Galan er een versie van heeft gemaakt of dat hij Maurits letterlijk citeerde.
Blijft wel over dat het nog steeds een puinhoop is bij de club die Kroes en Blind op moeten zien te ruimen .
En dat kan net als bij Beenhakker vroeger jaren overheen gaan .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |