Net als die van je moederquote:Op zondag 24 december 2023 09:31 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Tjacka zat vuistdiep in de REET van STEIJN
Weet weer waarom ik zelden post in dit topic.quote:
Daar kunnen we alleen maar omquote:Op zondag 24 december 2023 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet weer waarom ik zelden post in dit topic.
Die man die 8ste staat in de BPL idd? Als je even wacht kun je hem gratis oppikken inderdaad. Toppertje hoor!quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:51 schreef Scorpie het volgende:
Ten Hag gaat in 2024 gewoon weer bij Ajax aan de slag.
Ik zou er voor tekenen maar zie het niet gebeuren, tenminste niet komend seizoen, misschien over een jaar of 5 wel weer een keer.quote:Op zondag 24 december 2023 13:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die man die 8ste staat in de BPL idd? Als je even wacht kun je hem gratis oppikken inderdaad. Toppertje hoor!
Ik zou hem niet het transferbeleid laten bepalen in ieder gevalquote:Op zondag 24 december 2023 13:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die man die 8ste staat in de BPL idd? Als je even wacht kun je hem gratis oppikken inderdaad. Toppertje hoor!
Die heeft zich zo vreselijk vergist in het niveau van de PL. Die dacht dat Ajax bijna Europese top was in zijn tijd en heeft toen de conclusie getrokken dat de topspelers van Ajax dan wel Europese topspelers zouden zijn.quote:Op zondag 24 december 2023 13:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze geen geld kunnen uitgeven daar. Dus je kan wel janken over de Amerikaanse eigenaar maar bijna alle aankopen van EtH en scouting zijn waardeloos.quote:Op zondag 24 december 2023 17:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
Man Utd is nog rotter dan ons. Ben benieuwd wie daar nog aan de slag wilt zolang die Amerikanen de baas zijn daar.
Tbh is Man Utd niet een club die ik actief volg. West Ham is mijn clubje haha.quote:Op zondag 24 december 2023 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze geen geld kunnen uitgeven daar. Dus je kan wel janken over de Amerikaanse eigenaar maar bijna alle aankopen van EtH en scouting zijn waardeloos.
Amrabat, Antony, licha en Onana lijken toch wel uit de koker van EtH te komen.quote:Op zondag 24 december 2023 17:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Tbh is Man Utd niet een club die ik actief volg. West Ham is mijn clubje haha.
Maar begreep wel dat die Amerikanen ook transfers geblokkeerd hebben die eerste keus waren en dat Ten Hag en co tevreden moest zijn met tweede keus.
Martinez deed het ook wel prima vorig seizoen, nu al een tijdje geblesseerd. Onana liet het na Ajax ook bij Inter zien vorig seizoen, dus die was niet enkel op basis van z’n Ajax-tijd gekocht. Maar die maakt wel heel fouten tot nu toe. Amrabat kan wel wat, maar komt in een beroerd draaiend elftal terecht. En Antony is een enorme miskoop ja..quote:Op zondag 24 december 2023 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Amrabat, Antony, licha en Onana lijken toch wel uit de koker van EtH te komen.
Feit is dat van al die aankopen alleen Martinez wel ok is en zelfs die vind ik twijfelachtig.quote:Op zondag 24 december 2023 18:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Martinez deed het ook wel prima vorig seizoen, nu al een tijdje geblesseerd. Onana liet het na Ajax ook bij Inter zien vorig seizoen, dus die was niet enkel op basis van z’n Ajax-tijd gekocht. Maar die maakt wel heel fouten tot nu toe. Amrabat kan wel wat, maar komt in een beroerd draaiend elftal terecht. En Antony is een enorme miskoop ja..
Wat me bij Ten Hag vooral opvalt, is dat er dit seizoen 0 ontwikkeling in zit qua voetbal, terwijl je dat vorig jaar wel zag..
Hij heeft wel veel geblesseerden schijnt, maar verder ManU who cares?quote:Op zondag 24 december 2023 18:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Martinez deed het ook wel prima vorig seizoen, nu al een tijdje geblesseerd. Onana liet het na Ajax ook bij Inter zien vorig seizoen, dus die was niet enkel op basis van z’n Ajax-tijd gekocht. Maar die maakt wel heel fouten tot nu toe. Amrabat kan wel wat, maar komt in een beroerd draaiend elftal terecht. En Antony is een enorme miskoop ja..
Wat me bij Ten Hag vooral opvalt, is dat er dit seizoen 0 ontwikkeling in zit qua voetbal, terwijl je dat vorig jaar wel zag..
Want dan mag het niet? Het is gewoon in het verkeerde topic, meer niet.quote:Op zondag 24 december 2023 19:08 schreef Cupfighter het volgende:
Het over de slechte prestaties van Ten Hag hebben terwijl je net uit de beker bent geknikkerd door een kleine amateurclub
Het mag wel maar ik vind het vreemdquote:Op zondag 24 december 2023 19:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want dan mag het niet? Het is gewoon in het verkeerde topic, meer niet.
Dus als je eigen team slecht presteert mag je mindere prestaties van andere teams niet benoemen?quote:Op zondag 24 december 2023 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het mag wel maar ik vind het vreemd
Jij bent ook vreemd klagen we toch ook niet over.quote:Op zondag 24 december 2023 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het mag wel maar ik vind het vreemd
Dat mag wel hoorquote:Op zondag 24 december 2023 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent ook vreemd klagen we toch ook niet over.
Haggie heeft maanden achter Frenkie aangezeten die van meet af aan al had gezegd niet geinteresseerd te zijn. Het was essentieel dat ManU twee nieuwe middenvelders zou halen als upgrade voor McFred. In plaats van door te schakelen naar een ander target (Barella van Inter was bijvoorbeeld een goede optie geweest) is hij daar maar in blijven hangen en toen dat niet lukte heeft hij op zo'n beetje de laatste dag van de transfermarkt Antony gekocht. Niemand zat te wachten op een wisselvallige inverted winger met maniertjes maar Haggie voelde geld in zijn zak branden.quote:Op zondag 24 december 2023 17:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Tbh is Man Utd niet een club die ik actief volg. West Ham is mijn clubje haha.
Maar begreep wel dat die Amerikanen ook transfers geblokkeerd hebben die eerste keus waren en dat Ten Hag en co tevreden moest zijn met tweede keus.
aha, tjah zijn "aankopen' bij Ajax waren natuurlijk ook niet echt sterk, zoals Klaiber..quote:Op zondag 24 december 2023 19:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Haggie heeft maanden achter Frenkie aangezeten die van meet af aan al had gezegd niet geinteresseerd te zijn. Het was essentieel dat ManU twee nieuwe middenvelders zou halen als upgrade voor McFred. In plaats van door te schakelen naar een ander target (Barella van Inter was bijvoorbeeld een goede optie geweest) is hij daar maar in blijven hangen en toen dat niet lukte heeft hij op zo'n beetje de laatste dag van de transfermarkt Antony gekocht. Niemand zat te wachten op een wisselvallige inverted winger met maniertjes maar Haggie voelde geld in zijn zak branden.
Voor het middenveld is hij toen met hap-snap-oplossingen als opa Eriksen en Casemiro gekomen. Hij had ook instant nieuwe backs nodig en dan koopt hij Malacia wat geen kant-en-klaar product was. Theo Hernandez was bijvoorbeeld ook een mogelijkheid geweest.
Engelen gaan inderdaad weer zingen met een filmpje als de club aan de grond zit.quote:Op zondag 24 december 2023 20:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
aha, tjah zijn "aankopen' bij Ajax waren natuurlijk ook niet echt sterk, zoals Klaiber..
Anyway,
https://fb.watch/p8eIZlhKdh/
we komen er wel weer bovenop hoor. Kan alleen ff durenquote:Op zondag 24 december 2023 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Engelen gaan inderdaad weer zingen met een filmpje als de club aan de grond zit.
We komen er alleen bovenop als Ajax ooit weer gaat begrijpen wat een middenveld is. Dat kan even duren.quote:Op zondag 24 december 2023 20:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we komen er wel weer bovenop hoor. Kan alleen ff duren
tuurlijk, maar ook daar geloof ik wel inquote:Op zondag 24 december 2023 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We komen er alleen bovenop als Ajax ooit weer gaat begrijpen wat een middenveld is. Dat kan even duren.
De NOC-NSF ziektes moeten genadeloos gezuiverd worden . En ze moeten weer uitvinden waar de club groot mee is geworden .quote:Op zondag 24 december 2023 20:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we komen er wel weer bovenop hoor. Kan alleen ff duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |