Niet netjes maar het kan iets met dat opstootje te maken hebben van Brobbey, misschien dat daar de aandacht naar uitging op dat moment.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja dan kun je geen hand geven natuurlijk.
Hier had ook uw Delaney kunnen staan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sinds het vertrek van Frenkie hebben we geen behoorlijke centrale middenvelder. Dat is best kut voetballen.
Het hoeft ook niet meteen van het niveau de Jong te zijn natuurlijk. Maar degene die deze selectie (in de meeste brede zin van het woord) heeft samengesteld heeft gewoon 0,0 verstand van voetbal. Dat zou de eerste de beste supporter die je een zak geld geeft echt beter doen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sinds het vertrek van Frenkie hebben we geen behoorlijke centrale middenvelder. Dat is best kut voetballen.
Val je nou in herhaling of heb ik deze post al gedroomd?quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik hoop nu echt dat Mikautadze bij Metz veel goals gaat maken zodat iedereen ziet dat het een spits is en geen 10 of linksbuiten. Hij heeft nooit de kans gehad op die positie.
Over bombarie gesproken, dat doe je zelf nu een beetje, anders graag met wat onderliggend bewijs.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:44 schreef Solispolar het volgende:
Ook de bombarie waarmee sommige spelers werden gehaald Die Forbs, mensen deden net alsof ze bij City allemaal in zak en as zaten omdat ze het grootste talent uit hun jeugdopleiding kwijt waren geraakt
Wat was nou eigenlijk de aanleiding voor het opstootje ?quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet netjes maar het kan iets met dat opstootje te maken hebben van Brobbey, misschien dat daar de aandacht naar uitging op dat moment.
Volgens mij zei ik dit de vorige keer ook al. Nu het nieuws naar buiten is gekomen dat hij verhuurd wordt gooide ik hem er nog maar eens in.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Val je nou in herhaling of heb ik deze post al gedroomd?
Eerst maar eens zien of ze dat gaan doen, hij kan alleen naar Metz dus of dat heel interessant is voor Ajax lijkt me niet.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dit de vorige keer ook al. Nu het nieuws naar buiten is gekomen dat hij verhuurd wordt gooide ik hem er nog maar eens in.
Waarom zou dat niet interessant zijn?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of ze dat gaan doen, hij kan alleen naar Metz dus of dat heel interessant is voor Ajax lijkt me niet.
Idd nooit echt een kans gehad , maar wat ik op Youtube heb gezien van hem toen hij nog in Frankrijk speelde , ik werd er niet warm of koud van.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik hoop nu echt dat Mikautadze bij Metz veel goals gaat maken zodat iedereen ziet dat het een spits is en geen 10 of linksbuiten. Hij heeft nooit de kans gehad op die positie.
Omdat het geen verkoop is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet interessant zijn?
Besparing op loon, eventueel een huursom en een kans om zich in de kijker te spelen die hij bij Ajax niet gaat krijgen.quote:
Hij krijgt de kans om te spelen, op niveau.quote:
Dit is ook niet fair naar die jongen natuurlijk. Hij heeft gewoon de pech dat hij gehaald is terwijl Ajax verre van stabiel is. Neres werd ook voor een soortgelijk bedrag gehaald en eerst een tijdje in Jong geparkeerd. Je kan over het algemeen niet van zulke jonge jongens verwachten dat ze in een ander land op een hoger niveau direct presteren.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet meteen van het niveau de Jong te zijn natuurlijk. Maar degene die deze selectie (in de meeste brede zin van het woord) heeft samengesteld heeft gewoon 0,0 verstand van voetbal. Dat zou de eerste de beste supporter die je een zak geld geeft echt beter doen.
Ook de bombarie waarmee sommige spelers werden gehaaldDie Forbs, mensen deden net alsof ze bij City allemaal in zak en as zaten omdat ze het grootste talent uit hun jeugdopleiding kwijt waren geraakt (omdat hij lekker scoorde in de B1 van City ofzo). En dan was het argument: de hoofdscout van Ajax heeft een verleden bij City dus die zal het wel weten. Nou, dat is lekker uitgepakt zeg
Ik denk niet dat Ten Hag Sutalo en Gaaie ineens wel kan laten voetballen.quote:
Dus eigenlijk is het allemaal nog maar afwachten of hij er wat van kan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit is ook niet fair naar die jongen natuurlijk. Hij heeft gewoon de pech dat hij gehaald is terwijl Ajax verre van stabiel is. Neres werd ook voor een soortgelijk bedrag gehaald en eerst een tijdje in Jong geparkeerd. Je kan over het algemeen niet van zulke jonge jongens verwachten dat ze in een ander land op een hoger niveau direct presteren.
Die jongen is negentien, komt van jeugdvoetbal naar Eredivisie niveau. Dat heeft vaak wat tijd nodig.quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het allemaal nog maar afwachten of hij er wat van kan.
Jij bent hetquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij achterlijk of doe je het alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |