maar die pakketje past niet in brievenbusquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar zit de brievenbus gewoon bij de straat
Bezorger is niet verplicht naar de deur te komen, Ieniemieni komt maar nar de plek waar de brievenbus isquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar die pakketje past niet in brievenbus
Nou heb al gehad wtf. zetten ze het voor de deur, en gelukkig is het niet zo crimineel. maar gewoon in de regen buiten enzo zonder handtekening of bevestiging.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar die pakketje past niet in brievenbus
hmmm durf dat te betwijfelen, mss de bezorger niet idd, wel het bedrijf waar je het kocht om het aan je aan te leveren,,, wie is er aansprakelijk als jou pakketje voor de deur is gezet en gejat en niemand kan het terug vinden?quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Bezorger is niet verplicht naar de deur te komen, Ieniemieni komt maar nar de plek waar de brievenbus is
Maar als dat bedrijf 200 km verderop zit?quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm durf dat te betwijfelen, mss de bezorger niet idd, wel het bedrijf waar je het kocht om het aan je aan te leveren,,, wie is er aansprakelijk als jou pakketje voor de deur is gezet en gejat en niemand kan het terug vinden?
HIj moet ook nog soep maken voor Kerst Wil die doen van Aardappelen spinazie uit en knoflook doen en dan purerenquote:
ja dat is dus zo volgens recht,,, maar jij hebt al betaald. Haha ga de procedure maar eens na, voor jij het terug hebt ben je 10 jaar verder als je het al krijgt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar als dat bedrijf 200 km verderop zit?
Ja dan is het bedrijf de pineut terwijl die k**bezorger dat deed
ik op het werkquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:45 schreef kree het volgende:
echt alles wat meer waard is als 20 euro laat ik bij pakketpunten bezorgen nu.
idd slimmer idee, maarja eigenlijk is t jammer. maar komt omdat ze die bezorgers ook zwaar onderbetalen....quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik op het werk
DHL, DPD en Postnl moeten toch elke dag langs ons
de meeste zijn zzp'ers tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
idd slimmer idee, maarja eigenlijk is t jammer. maar komt omdat ze die bezorgers ook zwaar onderbetalen....
nou denk dat je nog blij mag zijn hoor als je dat krijgt. en denk moet je er heel goed in zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
de meeste zijn zzp'ers tegenwoordig.
Mijn neefje heeft het gedaan, kwam met 2500 netto thuis per maand voor 30-40 uur per week
hmms netjes hoor, ken je die docu van NPO3 erover?quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:55 schreef Mazikeen het volgende:
hij kreeg 6 maandne lang elke maand 2500 NETTO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |