Je moet het niet op standje "maximaal" zetten nee, kloptquote:Op donderdag 19 september 2024 21:58 schreef AnneX het volgende:
Zo ver ik weet, is het onverstandig om met een hogedrukreiniger hout te reinigen.
Iets met de vezels open spuiten, waardoor die nog sneller verrotten…
fwiw
Binnen 10 jaar water en riool
Eerder proefondervindelijk vastgesteld toen we de splinters zagen verschijnen op standje maximaal.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:14 schreef AnneX het volgende:
Ach, natuurlijk had je dat wel uitgezocht.
Nog even een recap vanaf mei dan.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:14 schreef AnneX het volgende:
Overigens: (meer) regelmatige updates worden op prijs gesteld. 🇸🇪
Niet helemaal, het is een ode aan de Zweedse hard rock en metal scene, vanaf de eerste rockband in 1969. Maar de titel zal inderdaad geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:32 schreef Managarm het volgende:
Hammerfall heeft een nummer gemaakt over Sweden Rock:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:53 schreef Barreltje het volgende:
en ik scrolde door de foto's heen ( als een echte fokker van beneden naar boven) en was impressed dat jullie zo'n enorme kas hebben dat er zelfs een waterlelie in kon groeien![]()
![]()
In welk opzicht?quote:zijn jullie al klaar voor de winter nu ?
genoeg hout voor de verwarming?quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:42 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Nee, het is een kleine kas waar we 6 van die houten moestuinbakken in gezet hebben.
[..]
In welk opzicht?
Onze houtschuur ligt alvast vol inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
genoeg hout voor de verwarming?![]()
wij zijn hier nu druk bezig om alvast "in te slaan"
Haha Ik deed hetzelfde, ben nota bene IRL bij hun kas geweest en ik had zoiets van huh?? hij was toch niet zo groot?quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:53 schreef Barreltje het volgende:
Ghost!![]()
en ik scrolde door de foto's heen ( als een echte fokker van beneden naar boven) en was impressed dat jullie zo'n enorme kas hebben dat er zelfs een waterlelie in kon groeien![]()
![]()
zijn jullie al klaar voor de winter nu ?
Deze gaan de wereld niet veroveren hoor.quote:
Vind dat zo typisch Nederlands. Maximale winst met gebakken lucht. Haat dat echt aan landgenotenquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Deze gaan de wereld niet veroveren hoor.![]()
Het was eigenlijk gewoon gęnant. Ze bleek franchisenemer te zijn van een bedrijf dat ooit is opgezet door een Nederlander die stroopwafels in Frankrijk ging verkopen. Ze opereren nog steeds onder die Franse bedrijfsnaam.
Sta je daar op een braderie op het platteland in Zweden, met Gaufres d'or boven je kraam, te doen alsof je zelfgemaakte Nederlandse stroopwafels verkoopt.
Deze is ook leuk, die heb ik: https://www.amazon.nl/-/e(...)8-11#customerReviewsquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Onze houtschuur ligt alvast vol inderdaad.Via Facebook een leverancier gevonden.
@:evenstar gaat binnenkort een Kindling Cracker bestellen, daarmee kan je makkelijk aanmaakhoutjes maken van grotere stukken hout:
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind dat zo typisch Nederlands. Maximale winst met gebakken lucht. Haat dat echt aan landgenoten
22 euro voor 2 Stroopwafels, 2 Gevulde koeken, stukje Boterkoek, 2 worstenbroodjes, 2 roze koeken. tikt best aanquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
In de regio zit ook een dame die wél alles zelf maakt, stroopwafels en andere Nederlandse lekkernijen:
https://koekies.se/
Yup! Mooi kerstplaatje nu alquote:Op donderdag 21 november 2024 15:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik krijg prachtige foto's van een witte wereld in Uppsala. Een oud-collega is zelfs ingesneeuwd en kon niet op het werk komen. Is er bij jullie ook zo veel gevallen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |