quote:
Lunchdamesquote:
quote:
Gaat prima, daar in het Limburg dan?quote:
gruwelijk nat, maar bijna weekendquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat prima, daar in het Limburg dan?
Hier nog droog..quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gruwelijk nat, maar bijna weekend
denk niet dat dat vandaag nog gaat gebeurenquote:
Even hard blazenquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat dat vandaag nog gaat gebeuren
Hier gaat het goed, bezig met schoonmaken en opruimenquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Maar hoeist met de leuke mensen hier?
Ik weet niet of ik meegerekend wordt, maar hier helemaal prima. nog een uurtje werken en dan 5 dagen weekendquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Hier goedquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Altijdquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik meegerekend wordt, maar hier helemaal prima. nog een uurtje werken en dan 5 dagen weekend
Kerstboodschappen in huis en een blije baby aan m’n tiet. Tosti wordt zo geserveerd, ik heb niet te klagenquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, bezig met schoonmaken en opruimen
Straks nog even frisse neus halen
Hoe is t daar?
Goed goed! Hoe is het met de muppetquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier goed![]()
Hoe gaat het met het gezinnetje?
Die zie ik morgen weer zodra we terug zijn van onze vakantie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed goed! Hoe is het met de muppet?
Ah dat is mooi op tijd, ik moet morgen nog de laatste dingen halen.. ( hopelijk valt de drukte mee )quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kerstboodschappen in huis en een blije baby aan m’n tiet. Tosti wordt zo geserveerd, ik heb niet te klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |