Prachtig interview weerquote:Op vrijdag 22 december 2023 05:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.nu.nl/darts/6(...)jgen-is-ie-raak.html
Van Barneveld: 'Als ze tegen mij een pijl op de dubbel krijgen, is-ie raak'
quote:"Het blijft moeilijk. Ik blijf m'n kop ook gek maken door het continu wisselen van pijlen en set-ups. Dan valt het op trainingen altijd waanzinnig en op het podium weer niet. Ja, dat zorgt natuurlijk voor de nodige storingen in je hoofd."
quote:Dat moet ook een eenzaam gevoel geven.
"Dat is ook echt zo. En ik probeer ademhalingsoefeningen te doen, ik probeer van alles, mediteren. Ik probeer dat toe te passen op het podium, maar uiteindelijk ligt het ook aan je tegenstander of dat zin heeft. Als je tegen een snelle speler als Michael Smith gooit, gaat je hartslag automatisch omhoog. Omdat je mee moet gaan in dat ritme."
#VIESDIK graag!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 december 2023 23:51 schreef leolinedance het volgende:
Zijn er nog FOKkers die dit jaar naar Ally Pally gaan?
We moeten het in alle rust over ons heen laten komen en laten gebeuren.quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Het idee dat Littler eindelijk de eerste superbandwagon kan worden zonder addertje onder het gras maakt me emotioneel. Maar juist daarom moeten we kalm blijven.
Dat is nooit zo geweest. Je loenst.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:14 schreef Nober het volgende:
Ik zie dat Hitler vanavond niet tegen Wattimena gooit, wat is daar gebeurd?
Oh okee, toen sliep ik zeker al danquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:21 schreef Pino112 het volgende:
Dikke pad zei dat zelf in het interview maar WE zeiden meteen al dat dat niet klopt.
Hij dacht dat hij tegen Hitler moest maar het blijkt Schindler te zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:21 schreef Pino112 het volgende:
Dikke pad zei dat zelf in het interview maar WE zeiden meteen al dat dat niet klopt.
Dat duurt rustig 1.5 uurquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dolan - Mansell oogaids sla ik even over vanmiddag. Kijk daarna wel mee.
Oskar past drie keer in Littlerquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij tegen Hitler moest maar het blijkt Schindler te zijn.
Kleine stap.
Ga je dan naar Aquaman and the Lost Kingdom?quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:07 schreef Wereldgozer het volgende:
De middag kan niet snel genoeg komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |