vraag mij vooral af in welke categorie ze het zoekenquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:52 schreef Tarado het volgende:
Paniek zal er nu wel zijn dus het is wachten op de navenante aankopen en dat zijn meestal niet de beste keuzes in de winter.
Gaat nog moeilijk genoeg worden om die ruim 200 miljoen euro aan troep van de afgelopen twee zomers te lozen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vraag mij vooral af in welke categorie ze het zoeken
Die zijn harder afgeschreven dan Ferrari in de vangrail.quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat nog moeilijk genoeg worden om die ruim 200 miljoen euro aan troep van de afgelopen twee zomers te lozen.
Je krijgt de groeten van Bassey, al zal het nu wel wat moeilijker worden, maar het verschil met vorig seizoen dat het meer spelers voor lagere bedragen zijn dus ik zie daar geen enorme verliezen ontstaan.quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat nog moeilijk genoeg worden om die ruim 200 miljoen euro aan troep van de afgelopen twee zomers te lozen.
Zo’n Avila is niet eens 1,3 miljoen waard, laat staan 13.quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Bassey, al zal het nu wel wat moeilijker worden, maar het verschil met vorig seizoen dat het meer spelers voor lagere bedragen zijn dus ik zie daar geen enorme verliezen ontstaan.
Het gaat er eigenlijk meer om of er budget beschikbaar is nu om wat te doen, de meeste spelers hebben al voor andere club gespeeld in het seizoen dus die kan je sowieso niet verkopen in de winterstop.
Dat valt altijd mee, zo heeft het verleden bewezen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n Avila is niet eens 1,3 miljoen waard, laat staan 13.
Akpom is typisch een speler die wij bij Feyenoord 4/5 jaar gelden zouden hebben rondlopen en een cultheld zou zijn. Sympathiek, harde werker maar kan er geen tering van.quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Akpom is nou juist een speler met potentie.
Een prima pinchhitter waar je gewoon veel te veel voor hebt betaald als plan b zijndequote:Op vrijdag 22 december 2023 09:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Akpom is typisch een speler die wij bij Feyenoord 4/5 jaar gelden zouden hebben rondlopen en een cultheld zou zijn. Sympathiek, harde werker maar kan er geen tering van.
Dat vind ik wel meevallen qua prijs dan, is ook een speler die je zo weer kwijt kan in Engeland.quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Een prima pinchhitter waar je gewoon veel te veel voor hebt betaald als plan b zijnde
Is niet beter dan Kazim Richards (en net zo lomp)quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Akpom is typisch een speler die wij bij Feyenoord 4/5 jaar gelden zouden hebben rondlopen en een cultheld zou zijn. Sympathiek, harde werker maar kan er geen tering van.
@Tarado durf jij na al je post van gisteren in de feyenoord topic jezelf nog in de feyenoord topic te vertonen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen qua prijs dan, is ook een speler die je zo weer kwijt kan in Engeland.
je bedoelt paar jaarquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:03 schreef dimmak het volgende:
Die winterstop komt lekker op tijd iig. Straks even tickets boeken voor Bodo en dan ben ik wel weer ff klaar met dit Ajax voor een paar weekjes.
hij is niets waardquote:Op vrijdag 22 december 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n Avila is niet eens 1,3 miljoen waard, laat staan 13.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij is niets waard
alleen een blinde scout koopt deze speler nog
voor 2 a 3 miljoen trapt daar echt nog wel een club in.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij is niets waard
alleen een blinde scout koopt deze speler nog
Ik geef het door! Mogen ze je contacteren voor verdere vragen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:13 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax moet nu al bezig zijn met spelers voor het volgend seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Sven Botman). Bekertoernooien zijn vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 2018/2019, dus geen wonder dat we kansloos achterstaan. Nu alle pijlen richten op handhaving. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als TAYLOR meteen laten oprotten omdat die er niks van kan. Berghuis kan optiefen, Sutalo kan optiefen, net als Bergwijn en Tahirovic. Hato zal zelf wel weg willen, net als Akpom. Probeer ze te verkopen en haal echte Nederlandse aso's terug. Alles voor dat herstel.
Misschien als die Duitser ergens een nieuwe baan vindt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wellicht dat een getafe of een club uit zuid amerika er in trapt. Zou leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |