Dat dacht ik een paar weken geleden ook maar dit is toch wel weer een klapje voor ze, net als tegen Pec toch wel een vreemde opstelling maar tegen zo'n ploeg als dit mag zelfs dat geen problemen geven.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:12 schreef Perrin het volgende:
Vanaf hier kan het alleen maar beter worden.
Ja ik weet niet hoe het met fitheid zit maar om dan zo'n Gooijer en Avila te laten starten is niet heel slim. Ook zo'n Mikhautadze die alleen nog maar voor zichzelf loopt te spelen in deze situatie, het komt het teamproces allemaal niet ten goede. Desalniettemin moet je dan nog steeds winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dacht ik een paar weken geleden ook maar dit is toch wel weer een klapje voor ze, net als tegen Pec toch wel een vreemde opstelling maar tegen zo'n ploeg als dit mag zelfs dat geen problemen geven.
Klapje? Dit is gewoon een dreun natuurlijk.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dacht ik een paar weken geleden ook maar dit is toch wel weer een klapje voor ze, net als tegen Pec toch wel een vreemde opstelling maar tegen zo'n ploeg als dit mag zelfs dat geen problemen geven.
Je speelde vandaag tegen accountants, dakdekkers en callcentermedewerkersquote:Op donderdag 21 december 2023 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben allemaal een betere opleiding genoten dan de hele selectie dus. Incident.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Je speelde vandaag tegen accountants, dakdekkers en callcentermedewerkers
Een klapje
Had Anthony ook, maar daar was het vrouwen eerst als er klappen werden uitgedeeldquote:
Verliezen van amateursquote:Op vrijdag 22 december 2023 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is me allemaal wat he meid
ben je supporter af?quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vraag me eens of het me wat boeit.
Het boeit jequote:Op vrijdag 22 december 2023 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe harder iemand zegt dat iets hem niet boeit, hoe meer het diegene boeit.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boeit het je iets?quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat sommige dingen belangrijker zijn dan voetbal.quote:Op vrijdag 22 december 2023 07:04 schreef vrijgevochten het volgende:
Waarom zit de coach in Australië
Parodie op een topclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |