ik hoorde het iddquote:Op donderdag 21 december 2023 17:18 schreef engine het volgende:
Zoontje van Barend vraagt zich af hoe hij van binnen geld door de brievenbus krijgt
ben maar gewoon via 3fm.nl site aan het kijken op de laptop.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:04 schreef engine het volgende:
Lang geleden dat ik zo vaak het jeugdjournaal gekeken heb
Ja ik ben nu ook maar weer gewisseld.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben maar gewoon via 3fm.nl site aan het kijken op de laptop.
vind het ook echt irritant dat je om 7 en 8 uur ineens jeugd en gewoon journaal tussendoor krijgt.
heel netjesquote:
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:47 schreef PjotterFRL het volgende:
M'n request is gedraaid om half 4 's nachts
en zit morgenvroeg weer zonder stemquote:
Nu alquote:Op donderdag 21 december 2023 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zit morgenvroeg weer zonder stem
hij scheen vanmorgen helemaal weg te zijnquote:
ik heb er nog wel 1 voor je.quote:
Ja net in de reclame van de Mediamarkt hadden ze het over een popcornmachine cadeau doen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1 voor je.
enige nadeel is dat hij films niet meer uit kan pakken.
of bedoel je die ene popcornmachine die maiskorrels uit elkaar schiet?
ja ik hoorde de reclame... maar ze wilden home alone... das een film...quote:Op donderdag 21 december 2023 20:07 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ja net in de reclame van de Mediamarkt hadden ze het over een popcornmachine cadeau doen.een maiskorrel schieter bedoelde ik.
Heb een half uur terug verse zoute popcorn gemaakt
quote:
ik weet nu al dat ik die niet hoef te horenquote:
Seriuous Request heeft de weg omhoog weer gevondenquote:Op donderdag 21 december 2023 19:54 schreef Viv het volgende:
Mooie tussenstand! En vette beelden van zo'n vol plein, oude tijden herleven!
Als je toch al een flink bedrag wilt doneren. Dan kan je net zo goed op een item bieden krijg je er nog wat voor terug ookquote:Op donderdag 21 december 2023 20:16 schreef Nizno het volgende:
zou niet weten waarom ik zou bieden op die box. Kun je gewoon in de winkel kopen.. tis nou niet dat er handtekening op staat ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |