quote:3FM Serious Request komt dit jaar in actie voor Stichting ALS Nederland. In de week voor Kerst van 17 t/m 24 december betreden 3FM-dj's Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen. Hier zetten ze zich samen met heel Nederland dag en nacht in om zoveel mogelijk geld in te zamelen door 24 uur per dag live radio te maken en platen te draaien tegen donaties.
Tijdens het Glazen Huis treden er meer dan dertig artiesten op. Zoals Tom Odell, S10, Chef'Special, Kraantje Pappie, De Staat en Only The Poets.
SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DraaischemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag een plaat aan
https://vraageenplaataan.npo3fm.nl/
Doneer nu
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok/doneren
Kom in Actie
https://www.npo3fm.nl/kominactie
Of doe mee met de actie van FOK!kers!
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
By @GeraldvZanten
begrijpelijk, die zal zn eigen setlist wel al gemaakt hebben.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Kraantje Pappie wil Engelbewaarder wel doen morgen maar niet in zijn eigen twintig minuten podiumtijd
Ja is ook begrijpelijk. Dat zie je bij al die optredens dat er vooraf afgesproken is wat er uitgezonden gaat worden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
begrijpelijk, die zal zn eigen setlist wel al gemaakt hebben.
voor een extraatje geven ze hem dan maar mooi extra tijd
Dit had ik nou juist graag live gezienquote:
je wordt oudquote:Op woensdag 20 december 2023 21:33 schreef Puzzie het volgende:
Fijn dat ze al zoveel geld binnen hebben geharkt maar ik vind SR niet veel meer aan, de muziek al helemaal niet
Dat sowieso ,maar de muziek is gewoon ruk,. Ik hou niet zo van die standaard muziekquote:
ja zeg ik, je wordt oud. De muziek blijft voor de doelgroep en daar val jij niet meer inquote:Op woensdag 20 december 2023 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat sowieso ,maar de muziek is gewoon ruk,. Ik hou niet zo van die standaard muziek![]()
Maar ik luister ook niet naar de radio
Ik vind het nog wel leuk om te volgen, maar muziek is wel heel matig. Ook niks dat een beetje de randjes op zoekt ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:33 schreef Puzzie het volgende:
Fijn dat ze al zoveel geld binnen hebben geharkt maar ik vind SR niet veel meer aan, de muziek al helemaal niet
Nou dat is het dus juist nietquote:Op woensdag 20 december 2023 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zeg ik, je wordt oud. De muziek blijft voor de doelgroep en daar val jij niet meer in
Ben zelf inmiddels richting radio 5 afgetakeld.
Ja dat idd!!quote:Op woensdag 20 december 2023 21:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel leuk om te volgen, maar muziek is wel heel matig. Ook niks dat een beetje de randjes op zoekt ofzo.
wat is radio 5 voor iets? bestaat dat echt?quote:Op woensdag 20 december 2023 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zeg ik, je wordt oud. De muziek blijft voor de doelgroep en daar val jij niet meer in
Ben zelf inmiddels richting radio 5 afgetakeld.
http://radio5.nlquote:Op woensdag 20 december 2023 21:41 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
wat is radio 5 voor iets? bestaat dat echt?
Het is ook gewoon een beetje hoe het nu is helaas. Randjes opzoeken, wat anders doen, is vies bah. Vooral in Nederland. Ik merk dat het hier in Zweden echt heel anders is. Hier hoor je ene moment Taylor Swift en daarna volgt Ghost of Black Sabbath en dan weer iets Zweeds en dan niet maar één keer per week per ongeluk, maar gewoon standaard dat ze dat blijven doen.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou dat is het dus juist niet
Ik hou niet van de hokjes en leeftijdsgeest![]()
muziek is heel belangrijk , maar niet die standaard rotzooi
Ze krijgen niet voor alles toestemming om uit te zenden.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:43 schreef engine het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat ze de optredens niet compleet live uitzenden want ze hebben een heel mooi programma.
Het scoort niet.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een beetje hoe het nu is helaas. Randjes opzoeken, wat anders doen, is vies bah. Vooral in Nederland. Ik merk dat het hier in Zweden echt heel anders is. Hier hoor je ene moment Taylor Swift en daarna volgt Ghost of Black Sabbath en dan weer iets Zweeds en dan niet maar één keer per week per ongeluk, maar gewoon standaard dat ze dat blijven doen.
Tuurlijk, wij worden ouder, maar toen ik die leeftijd van die mensen daar voor het huis had luisterde ik toch van alles door elkaar. Van R&B, tot pop, tot snoeiharde metal en dance.... Het is nu allemaal maar meer van hetzelfde. Algoritme muziek noem ik het.
das een oudjes zender.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:41 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
wat is radio 5 voor iets? bestaat dat echt?
Dat weet ik. Maar dat plein staat niet voor niks iedere avond vol.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze krijgen niet voor alles toestemming om uit te zenden.
Dat is het ookquote:Op woensdag 20 december 2023 21:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een beetje hoe het nu is helaas. Randjes opzoeken, wat anders doen, is vies bah. Vooral in Nederland. Ik merk dat het hier in Zweden echt heel anders is. Hier hoor je ene moment Taylor Swift en daarna volgt Ghost of Black Sabbath en dan weer iets Zweeds en dan niet maar één keer per week per ongeluk, maar gewoon standaard dat ze dat blijven doen.
Tuurlijk, wij worden ouder, maar toen ik die leeftijd van die mensen daar voor het huis had luisterde ik toch van alles door elkaar. Van R&B, tot pop, tot snoeiharde metal en dance.... Het is nu allemaal maar meer van hetzelfde. Algoritme muziek noem ik het.
das eigenlijk gewoon een tweede Qquote:
Precies. Ben wel een metalhead, maar kan ook veel andere genres waarderen als het gewoon goed is gemaakt.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het ook![]()
Daarom struin ik liever naar alternatievere muziek in de breedste zin van het woord.
Muziek is net als kunst persoonlijk en authentiek: het raakt of doet je niets, je vind het mooi of je vind het bagger
Zoiets zeg maar
Ik heb ook een zeer brede smaak , enige waar ik niet naar luister is schlager muziekquote:Op woensdag 20 december 2023 21:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies. Ben wel een metalhead, maar kan ook veel andere genres waarderen als het gewoon goed is gemaakt.
maar dan met ouwere muziekquote:Op woensdag 20 december 2023 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
das eigenlijk gewoon een tweede Q
inclusief tijdelijk nog dezelfde presentatoren ook
truequote:
indrinken voor het nederlandse feessiequote:
Haha, wat?quote:Op woensdag 20 december 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft ooit Yvon Jaspers volgeblaft uit vrije wil... opdat wij nooit vergeten
quote:Op woensdag 20 december 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft ooit Yvon Jaspers volgeblaft uit vrije wil... opdat wij nooit vergeten
Die zanger van Abel is de ex van Yvon Jaspersquote:
dezequote:Op woensdag 20 december 2023 22:39 schreef Vlinder het volgende:
Het geld is al binnen. Maar ik heb geen idee welk nummer dat is
Hoogste binnenkomer in de Top 2000... Nederland, smakeloos etc.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:39 schreef Vlinder het volgende:
Ik vind het knap dat je dit gemist hebt.. elke kroeg in Nederland draait dit nummer 10x per avond.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:39 schreef Vlinder het volgende:
Ik kom niet meer in de kroeg en dit is ècht mn genre nietquote:Op woensdag 20 december 2023 22:42 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je dit gemist hebt.. elke kroeg in Nederland draait dit nummer 10x per avond.
snap idd echt niet dat dit zo aan sloeg. Oke ja de beat maakt dat het om op te hossen dus dat zal wel de reden zijnquote:Op woensdag 20 december 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Misschien wel de meest verrassende hit van het jaar. Toen ik 'm met carnaval hoorde nooit gedacht dat dit zo'n succes zou worden
Zegt ie nou steeds "hoer"?quote:Op woensdag 20 december 2023 22:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoogste binnenkomer in de Top 2000... Nederland, smakeloos etc.
Had dat ook een beetje met Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht, maar dat kwam nog door de Oranje-vrouwenquote:Op woensdag 20 december 2023 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap idd echt niet dat dit zo aan sloeg. Oke ja de beat maakt dat het om op te hossen dus dat zal wel de reden zijn
Zo rollen we in Nederland, je moet er wel een goedkope snollenversie van kunnen makenquote:Op woensdag 20 december 2023 22:44 schreef Nizno het volgende:
euh dus...
ik wist bij hazes wel dat hoer er tussen kwam.... bij hielp ik je daarom uit de goot... maar bij deze....
ja dat had idd nog een reden... geen goeie reden maar toch een redenquote:Op woensdag 20 december 2023 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had dat ook een beetje met Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht, maar dat kwam nog door de Oranje-vrouwen
studentenkoosquote:Op woensdag 20 december 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo rollen we in Nederland, je moet er wel een goedkope snollenversie van kunnen maken
Hij doet dat met liefdequote:Op woensdag 20 december 2023 22:45 schreef Vlinder het volgende:
Heb gewoon medelijden met Alex dat ie dit moet gaan zingen. Wat een gedrocht.
Feesttent is nu ook niet echt Grammy-waardig hequote:Op woensdag 20 december 2023 22:45 schreef Vlinder het volgende:
Heb gewoon medelijden met Alex dat ie dit moet gaan zingen. Wat een gedrocht.
mocht ie willequote:
ik heb het even gemist.. wie gaat er optreden?quote:Op woensdag 20 december 2023 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Deze zanger had altijd zo'n dode cavia op het hoofd in de jaren 2000
IOSquote:Op woensdag 20 december 2023 22:50 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
ik heb het even gemist.. wie gaat er optreden?
Is Ook Schitterendquote:Op woensdag 20 december 2023 22:50 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
ik heb het even gemist.. wie gaat er optreden?
Voltooid Verleden Tijdquote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt wel leuker als je overal klakkeloos "hoer" achter plakt
"Das war einmal"quote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Er is altiijd wel iemand die meer aan je denkt, hoer!
Zie je wel
Godverquote:Op woensdag 20 december 2023 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Zie je wel
volgens mij is het stinkhoerquote:Op woensdag 20 december 2023 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Zie je wel
Trustenquote:Op woensdag 20 december 2023 23:14 schreef Nizno het volgende:
humz.... dan ga ik zo ook maar eens even kijken of mijn bedje nog net zo lekker ligt als voor dat mn wekker vanmorgen ging.
Veel plezier nog!
Bedje lag hier heerlijkquote:Op woensdag 20 december 2023 23:14 schreef Nizno het volgende:
humz.... dan ga ik zo ook maar eens even kijken of mijn bedje nog net zo lekker ligt als voor dat mn wekker vanmorgen ging.
Veel plezier nog!
Same herequote:
watte?quote:Op donderdag 21 december 2023 12:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Van wie was dit leidt die ook alweer?
Je kan 'm ook gewoon nog terugkijken: https://www.npo3fm.nl/ser(...)023-12-18%2022:00:00quote:Op donderdag 21 december 2023 13:10 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Effe wat vorige topics doorgescrolld maar helaas hardstyle uurtje gemist.
zingend ookquote:
en geld brengendquote:
ik hoorde het iddquote:Op donderdag 21 december 2023 17:18 schreef engine het volgende:
Zoontje van Barend vraagt zich af hoe hij van binnen geld door de brievenbus krijgt
ben maar gewoon via 3fm.nl site aan het kijken op de laptop.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:04 schreef engine het volgende:
Lang geleden dat ik zo vaak het jeugdjournaal gekeken heb
Ja ik ben nu ook maar weer gewisseld.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben maar gewoon via 3fm.nl site aan het kijken op de laptop.
vind het ook echt irritant dat je om 7 en 8 uur ineens jeugd en gewoon journaal tussendoor krijgt.
heel netjesquote:
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:47 schreef PjotterFRL het volgende:
M'n request is gedraaid om half 4 's nachts
en zit morgenvroeg weer zonder stemquote:
Nu alquote:Op donderdag 21 december 2023 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zit morgenvroeg weer zonder stem
hij scheen vanmorgen helemaal weg te zijnquote:
ik heb er nog wel 1 voor je.quote:
Ja net in de reclame van de Mediamarkt hadden ze het over een popcornmachine cadeau doen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1 voor je.
enige nadeel is dat hij films niet meer uit kan pakken.
of bedoel je die ene popcornmachine die maiskorrels uit elkaar schiet?
ja ik hoorde de reclame... maar ze wilden home alone... das een film...quote:Op donderdag 21 december 2023 20:07 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ja net in de reclame van de Mediamarkt hadden ze het over een popcornmachine cadeau doen.een maiskorrel schieter bedoelde ik.
Heb een half uur terug verse zoute popcorn gemaakt
quote:
ik weet nu al dat ik die niet hoef te horenquote:
Seriuous Request heeft de weg omhoog weer gevondenquote:Op donderdag 21 december 2023 19:54 schreef Viv het volgende:
Mooie tussenstand! En vette beelden van zo'n vol plein, oude tijden herleven!
Als je toch al een flink bedrag wilt doneren. Dan kan je net zo goed op een item bieden krijg je er nog wat voor terug ookquote:Op donderdag 21 december 2023 20:16 schreef Nizno het volgende:
zou niet weten waarom ik zou bieden op die box. Kun je gewoon in de winkel kopen.. tis nou niet dat er handtekening op staat ofzo
straks nog de angelkeeperquote:Op donderdag 21 december 2023 20:37 schreef rodetoemaat het volgende:
neeeee laten ze dit niet meer horen![]()
![]()
![]()
Daar hebben mensen voor gedoneerd. Dat gaan ze wel uitzenden.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:37 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
mag hopen dat ze dat wel uitzenden
Hier thuis hadden we net hetzelfde gesprekquote:Op donderdag 21 december 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Daar hebben mensen voor gedoneerd. Dat gaan ze wel uitzenden.
dan heb je nooit eerder SR gekekenquote:
ben er wel eens geweestquote:Op donderdag 21 december 2023 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je nooit eerder SR gekeken
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:53 schreef Nizno het volgende:
klein stukje?!
wauw dat zou echt slecht zijn
maar ze zitten nog maar op 295 euroquote:Op donderdag 21 december 2023 21:54 schreef engine het volgende:
In de reclameblokken de hele dag iets over dat het beter is om alcoholgebruik bij jongeren uit te stellen. 3FM heeft een actie om Roxy een halve liter bier te laten atten
Komt Roxy goed wegquote:Op donderdag 21 december 2023 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ze zitten nog maar op 295 euro
Nu al 405.quote:
420.quote:
Hij kan dit nummer eigenlijk gewoon niet meer zingenquote:Op donderdag 21 december 2023 22:25 schreef Nizno het volgende:
zn stem is in al die jaren wel veranderd...
truequote:Op donderdag 21 december 2023 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hij kan dit nummer eigenlijk gewoon niet meer zingenMaar hij doet het wel voor het goede doel
Ja, pfoeh.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hij kan dit nummer eigenlijk gewoon niet meer zingenMaar hij doet het wel voor het goede doel
ach ja hij moest zn vrouw weer ophalen dus was er tochquote:
naar linksquote:
naar rechtsquote:
quote:Op donderdag 21 december 2023 22:45 schreef engine het volgende:
Het komt daar met bakken uit de lucht
quote:
SPOILER: oepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
wat dat betreft ben ik wel fan van dr ongeloofquote:Op donderdag 21 december 2023 22:48 schreef PjotterFRL het volgende:
Hahaha, gewoon complete verbazing dat mensen haar nummer kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |