Nee, dat valt wel mee. Nu kost de opvang van een asielzoekers invl alles een paar duizend euro per maand.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:04 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
De kosten beginnen pas echt als het COA-traject is afgelopen
Echt te krankzinnig eigenlijk, wat een waanzin allemaal.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:03 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Kosten zijn astronomisch, het grootste deel van die asielzoekers zal nooit geld opbrengen, de samenleving mag alles betalen; zorg, onderwijs, politie, huisvesting, levensonderhoud, infrastructuur, etc..
In feite zijn minstens twee modale Nederlanders fulltime aan het werk om één asielzoeker te financieren..
Het zou me ook niks verbazen dat het hen ook helemaal niet interesseert hoe het in de westerse wereld dan wél werkt. Wij hebben er maar voor te zorgen dat zij gratis in luxe en weelde kunnen leven.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:33 schreef BufferOverflow het volgende:
Familie van me werkte vroeger ook met asielzoekers, en dit soort dingen hoorde ik regelmatig voorbij komen.
Zo had men van het AZC allerlei (gebruikte) spullen geregeld voor de inrichting van het huis wat iemand had toegewezen gekregen, en al die spullen lagen de volgende dag op straat omdat het tweedehands was en men wilde alleen nieuwe spullen..
Veel van die asielzoekers hebben geen flauw idee hoe het werkt, die denken dat iedereen in het westen gewoon alles krijgt toegewezen wat ze willen, alsof het een vakantie-resort is.
Mwoh, ik heb gezien wat de opvanglocaties in Zwolle bieden en het woord "luxe" is zo ongeveer het laatste wat ik ermee associeer.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:04 schreef Inbox het volgende:
[..]
Klopt. Kosten noch moeite worden gespaard. Er wordt niet scherp onderhandeld met hotels. Er wordt steevast eerst verbouwd om onze nieuwe landgenoten een mooie paleisje te geven, want het moet natuurlijk wel een luxe eisen voldoen.
Uh, de hotelkamers van de Van der Valk waar nu asielzoekers zitten zijn juist ontdaan van de luxe hotelbedden en er zijn drie basisbedden per kamer voor teruggezet.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:04 schreef Inbox het volgende:
[..]
Klopt. Kosten noch moeite worden gespaard. Er wordt niet scherp onderhandeld met hotels. Er wordt steevast eerst verbouwd om onze nieuwe landgenoten een mooie paleisje te geven, want het moet natuurlijk wel een luxe eisen voldoen.
Wat denk je dat vd Valk daar voor krijgt van het Rijk? Dat gaat om vele miljoenen hoor.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uh, de hotelkamers van de Van der Valk waar nu asielzoekers zitten zijn juist ontdaan van de luxe hotelbedden en er zijn drie basisbedden per kamer voor teruggezet.
Het punt vloog duidelijk over je hoofd heen.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat denk je dat vd Valk daar voor krijgt van het Rijk? Dat gaat om vele miljoenen hoor.
Dat basis bed zal ook prima slapen hoor. Het is niet zo dat ze ineens op een strozak hoeven te liggen.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uh, de hotelkamers van de Van der Valk waar nu asielzoekers zitten zijn juist ontdaan van de luxe hotelbedden en er zijn drie basisbedden per kamer voor teruggezet.
Misschien moet je even lezen waar ik op reageerde pipoquote:Op donderdag 21 december 2023 14:17 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat basis bed zal ook prima slapen hoor. Het is niet zo dat ze ineens op een strozak hoeven te liggen.
Yo chill een beetje, wat een frustratie allemaal.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien moet je even lezen waar ik op reageerde pipo
- Die hotelkamers moeten eerst verbouwd worden om er een luxepaleisje van te maken!
- Uh nee, de luxe wordt juist uit de kamers gehaald.
- JA MAAR DIE BEDDEN SLAPEN OOK WEL PRIMA HOOR!!!!
Zie je nou echt niet dat jouw bijdrage totaal niet ingaat op de punten die daarvoor worden gemaakt?
Nee hoor, die mensen worden opgevangen in een hotel dat nog geen 10 jaar oud is. Natuurlijk halen ze daar de normale bedden en matrassen uit, het dient simpelweg niet als hotel, maar als een opvanglocatie waar vd Valk dus rijkelijk voor beloond wordt. Het hotel wordt verder ook helemaal verbouwd en ook de omgeving wordt ingericht voor de +/- 300 asielzoekers. Al met al is het gewoon een zeer luxe onderkomen voor de mensen die daar komen te zitten.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het punt vloog duidelijk over je hoofd heen.
Oftewel, er wordt niet verbouwd om er een luxe paleisje van te maken zoals de user waar ik op reageerde stelde maar enkel om het functioneel te maken. Dat punt vloog blijkbaar over je hoofd heen.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee hoor, die mensen worden opgevangen in een hotel dat nog geen 10 jaar oud is. Natuurlijk halen ze daar de normale bedden en matrassen uit, het dient simpelweg niet als hotel, maar als een opvanglocatie waar vd Valk dus rijkelijk voor beloond wordt. Het hotel wordt verder ook helemaal verbouwd en ook de omgeving wordt ingericht voor de +/- 300 asielzoekers.
Jawel, want het is al een luxe paleisje dat puur wordt ingericht als opvanglocatie. Dat punt wil jij niet snappen blijkbaar.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oftewel, er wordt niet verbouwd om er een luxe paleisje van te maken zoals de user waar ik op reageerde stelde. Dat punt vloog blijkbaar over je hoofd heen.
quote:Op donderdag 21 december 2023 14:18 schreef KasBircok het volgende:
de rasisten zijn uit die bed zie ik
die vrouw heeft kinderen en moet dan een grote huis om daar te kun woon
dan zoek die regering maar ene grote huis voor deze vrouw of zet iemand uit die veel te groot huis heeft met geen kinderen
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt merk ik. Geeft niet, schijnt iets Nederlands te zijn las ik laatst.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jawel, want het is al een luxe paleisje dat puur wordt ingericht als opvanglocatie. Dat punt wil jij niet snappen blijkbaar.
quote:Op donderdag 21 december 2023 14:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt merk ik. Geeft niet, schijnt iets Nederlands te zijn las ik laatst.
Ik weet trouwens niet of jij wel eens in een Van der Valk hebt geslapen maar ik vond het maar vrij standaard hoor. Als dan ook nog eens die boxsprings en comfortabele stoelen eruit worden gehaald en vervangen worden met normale bedden dan is er weinig luxe meer aan.
Ik zeg toch helemaal nergens dat ze een boxspring moeten hebben? Maar de kamer gaat van luxe naar standaard en niet - zoals een user beweerde - van standaard naar luxe. Dat is mijn enige contstatering zonder daar een waardeoordeel over uit te spreken. Maar in jouw afgunstige hoofd maak je er dan gelijk van dat ik vind dat asielzoekers een boxspring moeten hebben. Man man man jij leest echt alleen maar wat je wil lezen. Laat maar, ben klaar met je domme gedoe.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]want mensen die vluchten moeten niet gewoon tevreden en blij zijn dat ze onderdak krijgen? Een kamer, met bed, douche en eten? Nee, ze moeten een luxe boxspring..
Kom je zelf uit Congo soms?
Ok kerel, denk aan je hartslagquote:Op donderdag 21 december 2023 14:28 schreef Nielsch het volgende:
Laat maar, ben klaar met je domme gedoe.
Daarbij vind ik 4 slaapkamers voor 5 kinderen helemaal niet klein. Die tweelingbaby kan sowieso bij elkaar op de kamer en twee van de oudere kinderen zullen dat dan ook moeten doen. Mijn twee oudsten hebben ook ooit (soort van noodgedwongen) een paar jaar in een stapelbed geslapen. Vonden ze eigenlijk wel leuk en ze hebben er niets aan overgehouden.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:29 schreef deedeetee het volgende:
Je vlucht niet vanuit de Congo helemaal naar Nederland, dat heet dan migreren. Als deze dame een groot huis wil zal ze terug naar Afrika moeten gaan. Hier zijn de huizen noodgedwongen klein omdat dit land al overvol zit.
1 op de duizenden die het nieuws halen. Je kan me veel vertellen, maar niet dat slechts zo weinig van onze cultuurverrijkers een geschikte woning weigeren. Ik denk dat alleen dat er weinig rechtszaken volgen.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:00 schreef grrrrg het volgende:
We hebben het hier over 1 geval op duizenden.
Moet je eens kijken hoeveel criminelen er bij de partij van Wilders zitten
Waren er maar meer rechtszaken voor de culturele zelfverrijkers van de partij van Geert Wildersquote:Op donderdag 21 december 2023 14:33 schreef Inbox het volgende:
[..]
1 op de duizenden die het nieuws halen. Je kan me veel vertellen, maar niet dat slechts zo weinig van onze cultuurverrijkers een geschikte woning weigeren. Ik denk dat alleen dat er weinig rechtszaken volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |