Nee, want cv-houtkachel. Maar we hoeven heel weinig te verwarmen, met twee graden vorst is het in het huis in de ochtend nog 14 graden. We hopen dat als straks in de winter de massa van het huis is opgewarmd (en dat is nogal wat) dat we dan een keer per dag een uur de kachel aan moeten steken om warm water te krijgen.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:10 schreef Shivo het volgende:
Heb je vast al eens uitgelegd maar is jullie huis straks klimaat neutraal?
Bij nieuwbouw wel, ik had sowieso een bidet neergezet.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Een bidet in een badkamer is verplicht in Portugal?
Alles goed, ze kan haar hand weer helemaal bewegen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 08:06 schreef Seven. het volgende:
Goedemorgen! Hoe is het met Liesbeth's hand? Zij kan wel goed behangen, zeg!
Die vuren bij de kerk.
Wat is je originele account danquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:45 schreef Managarm het volgende:
Nog steeds hard bezig aan het stuken, zal volgende week foto's maken.
Vandaag eens gekeken hoelang ik al op Fok aanwezig ben, mijn eerste reïncarnatie heb ik geregistreerd op 28 Oktober 2001.
Meeste is ezelvoer, we hopen het terrein iets meer te verrijken met wat groen.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nice! Is dat allemaal voer voor de ezels? Of meer voor de mooi?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:14 schreef Managarm het volgende:
Onze weg is weer compleet naar de gallemiezen na de regen van de afgelopen dagen. Ze hadden het keurig gerepareerd met grind maar dat is allemaal weer weggespoeld.
Ben benieuwd, zal ongetwijfeld veel vliegend spul aantrekken ookquote:Op zondag 21 januari 2024 18:31 schreef Managarm het volgende:
[..]
Meeste is ezelvoer, we hopen het terrein iets meer te verrijken met wat groen.
Is het niet mogelijk om hier en daar een barrière in de weg te leggen zodat het niet (helemaal) wegspoelt?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:14 schreef Managarm het volgende:
Onze weg is weer compleet naar de gallemiezen na de regen van de afgelopen dagen. Ze hadden het keurig gerepareerd met grind maar dat is allemaal weer weggespoeld.
Niet mijn weg, is van de gemeente, ze zullen het binnenkort wel weer repareren. Voorzichtig rijden dan komt het goed.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:08 schreef Zedi het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om hier en daar een barrière in de weg te leggen zodat het niet (helemaal) wegspoelt?
Ze repareren het elke keer, structurele oplossing doen ze niet echt veel, alleen als het heel slecht wordt.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:33 schreef Zedi het volgende:
De gemeente fixt het elke keer weer? Zullen ze nog een keer een structurelere oplossing proberen of vinden ze het wel best zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |