SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:30 schreef Szura het volgende:
Zeer benieuwd hoeveel er geboden wordt voor die ViaPlay experience
Die sla ik over.quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgenmiddag de meest walgelijke sessie
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Naam Gemiddelde First 9 Michael Smith 100,09 109,03 Kevin Doets 99,46 107,11 Gary Anderson 98,29 108,17 Michael van Gerwen 98,17 108,52 Gerwyn Price 98,01 110,06 Matt Campbell 96,28 107,88 Keane Barry 95,81 107,42 Luke Humphries 93,58 101,69 Joe Cullen 93,41 106,18 Lee Evans 92,33 100,62 James Wade 92,3 96,25 Dave Chisnall 90,94 101,33 Connor Scutt 88,83 92,36 Simon Whitlock 88,38 93,89 Cameron Menzies 87,32 107,46 Darren Penhall 81,24 86,74 |
Mooie dag om even lekker op kantoor echt te gaan werken dusquote:Op dinsdag 19 december 2023 23:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen een extreme trainwreck van een middagsessie. Ik denk dat ik lekker ga sporten eerst.
Monuta is ingeschakeld voor de omlijsting.quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgenmiddag de meest walgelijke sessie
Maar vanavond mag je vooral niet in slaap vallen.quote:Op woensdag 20 december 2023 07:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie dag om even lekker op kantoor echt te gaan werken dus
Deze Frass buigt voor niemandquote:Op woensdag 20 december 2023 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik buig niet voor terreur van PDC. 13.45 schakel ik gewoon netjes in
Ik ben er vanavond pas vanaf de derde wedstrijd denk ikquote:Op woensdag 20 december 2023 10:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar vanavond mag je vooral niet in slaap vallen.
Dat is absoluut niet verboden, want dan zie je Luke Littlergod.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond pas vanaf de derde wedstrijd denk ik
WILLIAM O'CONNOREDquote:Op woensdag 20 december 2023 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan eindelijk de hele dag kijken maar wat een KUT programma in den middag.
Ik heb alle vertrouwen in Piederaaitquote:Op woensdag 20 december 2023 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Peter Wright v Jim Williams, veel zin in. Omdat Williams Wright er zeer zeker uit kan kegelen, maar ook omdat:
Wright v Williams
Van Barneveld v Szaganski/Kantele
Wade 2-3 Campbell
Gilding v Littler/Kist
Hier komt één kwartfinalist uit.
Wisselvallig jaar ja maar tweede helft alweer n stuk beter dan eerste helft. Dus ik geloof ook niet dat ie er heel snel uitvliegtquote:Op woensdag 20 december 2023 12:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Piederaait
Ik erger mij meer aan Viaplay dan ik had verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 20 december 2023 13:36 schreef BB-King het volgende:
Ha ik kijk gewoon op Sky.
Kijken jullie naar Sjerrie dan kijk ik naar Emma Paton.
Die moeten gewoon lekker failliet gaan. Darts hoort op het open net.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik erger mij meer aan Viaplay dan ik had verwacht eigenlijk
Jammer dat het depressieve ‘happy’ dansje van Dimitri het niet gehaald heeft.quote:
Je kan nog stemmen!quote:Op woensdag 20 december 2023 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat het depressieve ‘happy’ dansje van Dimitri het niet gehaald heeft.
Ook alleen al de opmerking: "Op Sky", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 20 december 2023 13:36 schreef BB-King het volgende:
Ha ik kijk gewoon op Sky.
Kijken jullie naar Sjerrie dan kijk ik naar Emma Paton.
Marcel was een goede bliksemafleider voor alle andere onzin.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind weinig mis met Viaplay.
Op RTL werd ook altijd gezeurd.
Ja, de rest van de middag wordt vooral huilen.quote:
De avondsessie was he-le-maal niks aan, nee. Of nou ja, Beaton natuurlijk wel, maar daarna was er nul komma nul spanning.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de rest van de middag wordt vooral huilen.
Was het gisteren wat? Avondsessie moeten missen helaas.
quote:Op woensdag 20 december 2023 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Zijn dit de Finse Heideroosjes ofzo?
Review:quote:Op woensdag 20 december 2023 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de rest van de middag wordt vooral huilen.
Was het gisteren wat? Avondsessie moeten missen helaas.
Trage gooiers moeten gewoon dood.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet waarom men zo'n hekel heeft aan Kantele. Er loopt veel treurigers rond op de dartsvloeren.
Ik heb ewel tragere gooiers gezien. Ben ook geen groot fan maar ik vind dat er wel erger bestaat. Al mag hij deze wel verliezen, zeker.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Trage gooiers moeten gewoon dood.
quote:Op woensdag 20 december 2023 13:51 schreef Mani89 het volgende:
De áltijd nutteloze saaie verschrikkelijke niks toevoegende Kantele.
Doodsaaie Finnen vinden een Franse camping veel te overprikkelendquote:Op woensdag 20 december 2023 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Kantele is die doodsaaie burgerbuurman die elk jaar naar dezelfde camping in Frankrijk gaat als enige uitspatting.
Nou moe.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe moet hij deze set nog Kantele hihaho.
Hebben we die ook maar vast gehad.
Maar die gaan toch altijd naar de Polski Sklep?quote:Op woensdag 20 december 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:dombohetolifantje1 ze hebben een Szymanski uit de Aldi gehaald genaamd Szaganski
Duur pakket, beeldkwaliteit van stront om maar wat op te noemen.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
Maar wat is er dan precies minder aan Viaplay? Dezelfde gasten als bij RTLDarts minus Marcel en minder/geen reclames. Ik zie alleen maar voordelen.
Hebben ze ook niet het hoogste verkrachtingspercentage van Europa?quote:Op woensdag 20 december 2023 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wisten jullie dat Finnen het gelukkigste volk van de wereld zijn
En dat ze daarnaast het hoogste zelfmoordpercentage van Europa hebben
Iedereen die ongelukkig is maakt zichzelf dus van kant(ele) en zo houden ze dat gemiddelde hoog
- Terugkijken kan maar 48u, soms irritant (bij het WK niet relevant, maar bij andere toernooien/wedstrijden soms wel)quote:Op woensdag 20 december 2023 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
Maar wat is er dan precies minder aan Viaplay? Dezelfde gasten als bij RTLDarts minus Marcel en minder/geen reclames. Ik zie alleen maar voordelen.
Ziggo en ESPN zijn in principe ook best duur. D+ is dan toch wel wat goedkoper.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Duur pakket, beeldkwaliteit van stront om maar wat op te noemen.
Vast een harde werker.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:dombohetolifantje1 ze hebben een Szymanski uit de Aldi gehaald genaamd Szaganski
Dat verhoort dan weer het geluksgevoel van één kant van die situatie.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet het hoogste verkrachtingspercentage van Europa?
quote:Op woensdag 20 december 2023 14:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Duur pakket, beeldkwaliteit van stront om maar wat op te noemen.
Beeldkwaliteit is bij mij altijd 1080p. Dat was RTL ook. Buffers ook geen last van.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
- Terugkijken kan maar 48u, soms irritant (bij het WK niet relevant, maar bij andere toernooien/wedstrijden soms wel)
- Kut buffers
- Ik vind reguliere tv fijner
- Oh en kwaliteit is niet groots
Dat is het wel
Gewoon elke sport die er bestaat alleen nog maar bij D+/Eurosport, klaar is kees.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ziggo en ESPN zijn in principe ook best duur. D+ is dan toch wel wat goedkoper.
Het was natuurlijk een luxe dat deze sport zo lang op RTL te zien was
En vermoedelijk ook het zelfmoordpercentagequote:Op woensdag 20 december 2023 14:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat verhoort dan weer het geluksgevoel van één kant van die situatie.
En daarmee netto dus ook het geluksgevoel in het algemeen, topland!quote:Op woensdag 20 december 2023 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vermoedelijk ook het zelfmoordpercentage
Correlatie is nog geen causaliteit, maar dit moet wel waar zijnquote:Op woensdag 20 december 2023 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vermoedelijk ook het zelfmoordpercentage
Alles op de PLAYER genotquote:Op woensdag 20 december 2023 14:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon elke sport die er bestaat alleen nog maar bij D+/Eurosport, klaar is kees.
Ja en ze hebben ook nog allerlei 'leuke' docus, dat vind ik niet zo rullevant. Ik kijk zelf ook F1, dan scheelt het wel, maar er zijn natuurlijk ook een paar notoire haters van autootje rijden hierquote:Op woensdag 20 december 2023 14:05 schreef Doevelaer het volgende:
Vwb duur pakket; ik kijk F1, Darts & de Premier League. Daar heb ik het hele jaar 'plezier' van. Dan vallen de kosten ook wel weer mee.
Ja, ik ben hier wel voor.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon elke sport die er bestaat alleen nog maar bij D+/Eurosport, klaar is kees.
"Autootje rijden is geen sport!!quote:Op woensdag 20 december 2023 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en ze hebben ook nog allerlei 'leuke' docus, dat vind ik niet zo rullevant. Ik kijk zelf ook F1, dan scheelt het wel, maar er zijn natuurlijk ook een paar notoire haters van autootje rijden hier
Enige kleine pluspuntje van Viaplay tov de PLAYER is de bediening op de mobiele app, daar kun je bij Viaplay het knopje voor +15s gewoon twee keer snel intikken voor +30s bijvoorbeeld (waardoor je bij terugkijken van iets als darts in een paar tellen door reclames/studiogepraat en dergelijken skipt), bij Eurosport kan dat tegenwoordig niet meer en moet 'ie hem eerst even laden (op de desktop kan dat gelukkig nog wel). Maar goed, klein puntjequote:
Then again, commentaar bij het wielrennen is tegelijkertijd nergens beter dan bij Eurosport mits het godenduo Jeroen en Karsten er zitten.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier wel voor.
Al vind ik het commentaar bij wielrennen soms om te janken en schaatsen (lol) bij D+ zal ook wel tragisch zijn
Nou ja, sommige dingen mogen natuurlijk wel óók ergens anders te zien zijn, niks mis met sport op NOS, RTL ofzo, is het in elk geval beschikbaarquote:Op woensdag 20 december 2023 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier wel voor.
Al vind ik het commentaar bij wielrennen soms om te janken en schaatsen (lol) bij D+ zal ook wel tragisch zijn
Ik vind dat ook een beetje flauw ja. Vooral als je zelf liefhebber bent van Darts waarvan sommige mensen hetzelfde zeggen, maar het dan wel ineens over een andere sport te roepen.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"Autootje rijden is geen sport!!
Losers zijn het, Mex
Dit is zo'n wedstrijd die je beter uitgesteld kunt kijken, dan is het in vijf minuutjes klaar.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:08 schreef GwaiLow het volgende:
Deze mannen kunnen er helemaal niets van. Dit is niet te filmen.
De timestamp bij het terugkijken op Viaplay is echt top imho. Niet de duur van de stream maar het tijdstip waarop het live was. Dus als ik een F1 race wil terugzien schakel ik in op 14:59:00 op de streamquote:Op woensdag 20 december 2023 14:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enige kleine pluspuntje van Viaplay tov de PLAYER is de bediening op de mobiele app, daar kun je bij Viaplay het knopje voor +15s gewoon twee keer snel intikken voor +30s bijvoorbeeld (waardoor je bij terugkijken van iets als darts in een paar tellen door reclames/studiogepraat en dergelijken skipt), bij Eurosport kan dat tegenwoordig niet meer en moet 'ie hem eerst even laden (op de desktop kan dat gelukkig nog wel). Maar goed, klein puntje
Ik ga niet doorspoelen tussen de worpen, maar je zou het eigenlijk moeten doen jaquote:Op woensdag 20 december 2023 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is zo'n wedstrijd die je beter uitgesteld kunt kijken, dan is het in vijf minuutjes klaar.
Oh dat is ook echt fantastisch jaquote:Op woensdag 20 december 2023 14:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De timestamp bij het terugkijken op Viaplay is echt top imho. Niet de duur van de stream maar het tijdstip waarop het live was. Dus als ik een F1 race wil terugzien schakel ik in op 14:59:00 op de stream
Mijn vriendengroep wil heel graag met z'n allen naar een F1 race.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een beetje flauw ja. Vooral als je zelf liefhebber bent van Darts waarvan sommige mensen hetzelfde zeggen, maar het dan wel ineens over een andere sport te roepen.
Overigens word ik wel moe van het Max petjesvolk dat alleen maar op de Verstappen hypetrain is gestapt om vervolgens enkel te zuipen en vrouwen na te fluiten, maar goed dat soort figuren zijn nu eenmaal dingen die je krijgt bij succes in een sport die wat meer aantrekkingskracht heeft tot tokkies.
In leuke wedstrijden niet, maar bij dit soort partijtjes heb ik de afgelopen dagen vrij vaak de eerste 2-3 beurten van een leg geskiptquote:Op woensdag 20 december 2023 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga niet doorspoelen tussen de worpen, maar je zou het eigenlijk moeten doen ja
Wat een paupervrienden heb jijquote:Op woensdag 20 december 2023 14:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep wil heel graag met z'n allen naar een F1 race.
Ik wil prima mee, maar dan niet op de Max Verstappen tribune want ik wil als F1 liefhebber met een lichte voorkeur voor de jongens uit Maranello m'n leven graag zeker zijn wanneer ik daar naar toe ga. Mag jij raden waar al mijn vrienden, kijkend sinds 2015, per se willen zitten.
Ik ben toch iets selectiever geworden in kijken (en werd vanochtend om 7 uur gespoild dat MvG met 3-0 had gewonnen, dus toen dacht ik 'dit geloof ik wel')quote:Op woensdag 20 december 2023 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In leuke wedstrijden niet, maar bij dit soort partijtjes heb ik de afgelopen dagen vrij vaak de eerste 2-3 beurten van een leg geskipt
Doe ik liever niet, maar anders kwam ik in de knoop en ging ik echt te ver achter lopen, ik had maandag bijvoorbeeld krap een half uur in de trein om de zondagavond terug te kijken
Eens hoor. Ben 2 maanden geleden begonnen met trainen. +- 4 uur per dag probeer ik te pakken, en denk dat de kans best groot is dat ik volgend jaar op het WK sta.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik dit zo zie ga ik meteen beginnen met trainen. Samen met @:gurneyisbestoke volgend jaar naar het WK.
Gewoon de middelvinger geven en lekker naar schansspringen ofzo gaan, iedereen is vriendelijk en biedt je drank en eten aan enzoquote:Op woensdag 20 december 2023 14:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep wil heel graag met z'n allen naar een F1 race.
Ik wil prima mee, maar dan niet op de Max Verstappen tribune want ik wil als F1 liefhebber met een lichte voorkeur voor de jongens uit Maranello m'n leven graag zeker zijn wanneer ik daar naar toe ga. Mag jij raden waar al mijn vrienden, kijkend sinds 2015, per se willen zitten.
Ik wil nog een keer naar een WK Biatlon. Alleen ik ken niet al te veel mensen die mee zouden willenquote:Op woensdag 20 december 2023 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon de middelvinger geven en lekker naar schansspringen ofzo gaan, iedereen is vriendelijk en biedt je drank en eten aan enzo
Ja, een beetje zoals F1 tien jaar geleden nog was dusquote:Op woensdag 20 december 2023 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon de middelvinger geven en lekker naar schansspringen ofzo gaan, iedereen is vriendelijk en biedt je drank en eten aan enzo
Ik ken er één die er dit seizoen in principe bij gaat zijn, maar jaquote:Op woensdag 20 december 2023 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar een WK Biatlon. Alleen ik ken niet al te veel mensen die mee zouden willen
We zijn gevoelsmatig al een uur bezig en zitten nog in set twee, dus ja.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:15 schreef Doevelaer het volgende:
Ik kijk niet, maar aangezien het hier alleen maar gaat over alles behalve de middagsessie krijg ik niet de indruk dat ik iets mis
Laten we eerst maar naar Q School gaan samenquote:Op woensdag 20 december 2023 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik dit zo zie ga ik meteen beginnen met trainen. Samen met @:gurneyisbestoke volgend jaar naar het WK.
Mooi man.quote:
400 euro betalen om 45 gemiddeld te gooienquote:Op woensdag 20 december 2023 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we eerst maar naar Q School gaan samen
Maar dan staat wel je naam op dartconnect!quote:Op woensdag 20 december 2023 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
400 euro betalen om 45 gemiddeld te gooien
Duitsers
Akkoord,quote:Op woensdag 20 december 2023 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we eerst maar naar Q School gaan samen
De Nostradamus of de Pick'em?quote:
Dan gaat @wimderon je hier eventjes uitlachen door je naam te noemenquote:Op woensdag 20 december 2023 14:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar dan staat wel je naam op dartconnect!
Zul je altijd zien dat ze alles gooien tegen hemquote:Op woensdag 20 december 2023 14:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die scorende gemiddelden. Blij dat ik nog aan het sporten ben.
Als Ray hiervan verliest, moet hij ermee kappen.
Voor Ray te hopen dat die Pool wint want hij gaat dat trage gedoe van Kantele niet handelen.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij Raya kan alles.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Raya moet tegen winnaar van dezequote:Op woensdag 20 december 2023 14:36 schreef GwaiLow het volgende:
Heeft Dirk niet geloot tegen de winnaar hiervan? Wat een geweldige loting zeg. Dat kan hij zelfs zonder armen en benen niet verliezen.
Dirk moet tegen Krietsmarquote:Op woensdag 20 december 2023 14:36 schreef GwaiLow het volgende:
Heeft Dirk niet geloot tegen de winnaar hiervan? Wat een geweldige loting zeg. Dat kan hij zelfs zonder armen en benen niet verliezen.
Wat een loting voor Barney dan zeg. Aan de andere kant ook wel een heel groot risico. Stel nou dat hij toch verliest van deze lapzwansen? Dan vrees ik ernstig voor zijn leven.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raya moet tegen winnaar van deze
Dan kantelt die van de Brienenoord.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat een loting voor Barney dan zeg. Aan de andere kant ook wel een heel groot risico. Stel nou dat hij toch verliest van deze lapzwansen? Dan vrees ik ernstig voor zijn leven.
nounounouquote:Op woensdag 20 december 2023 14:51 schreef T3hTommay het volgende:
Ja Teun, doe het even voor.
En breek daarbij je nek.
Dit wordt nog 2-2 2-2quote:
Viaplay app op tvquote:Op woensdag 20 december 2023 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe loop jij 30 seconden voor?
Welke site pak je er bij ouwe reus?quote:
Gewoon niet grappigquote:Op woensdag 20 december 2023 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn grapje was te moeilijk vrees ik
Goldenarrowsshowersquote:Op woensdag 20 december 2023 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke site pak je er bij ouwe reus?
Er is maar één @Zorroquote:Op woensdag 20 december 2023 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn grapje was te moeilijk vrees ik
Gewoonweg rukquote:Op woensdag 20 december 2023 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat ze zo'n bijnaam van je af trekken.
Bepaald niet bevredigend.quote:
O dat miste ik netquote:Op woensdag 20 december 2023 15:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met zo'n vriendin heb je zo'n bijnaam toch niet meer nodig.
Leuker dan de andere Kantele-grappen.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is weer een niveautje hoor.
Jelle K is overigens meer fan van z'n zusje Jail.
Door van Gerwen is groen de nationale kleur van Ierland.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Seven Nation Army wordt gebruikt in voetbalstadions door van Gerwen
Tja
Lol. En alle Duitsers zijn zeker ook homo door van gerwenquote:Op woensdag 20 december 2023 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Seven Nation Army wordt gebruikt in voetbalstadions door van Gerwen
Tja
Door Vincent van der Voort hebben alle Nederlanders rugpijnquote:Op woensdag 20 december 2023 15:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Door van Gerwen is groen de nationale kleur van Ierland.
Zonneveld speelt zometeen pasquote:Op woensdag 20 december 2023 15:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg mooi dat die autist op weg naar huis is
Onderschat die incest-Britten nietquote:Op woensdag 20 december 2023 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Hij zoende haar vol op de mond bij zijn walk-on, dus ik neem aan dat het zijn vriendin en niet zijn zus is, heren commentatoren.
Die Norman Bates had wel meer afwijkingen anders.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Hij zoende haar vol op de mond bij zijn walk-on, dus ik neem aan dat het zijn vriendin en niet zijn zus is, heren commentatoren.
Nah gemakkelijke overwinningen voor o connor en smithquote:Op woensdag 20 december 2023 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit wordt een hele lange middag jongens
Dat is in India niet verboden.quote:
Die kan er verder ook niks aan doen dat hij steeds boven komt drijven in de gymzalen van Scandinavië terwijl hij er op tv niks van kan.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet waarom men zo'n hekel heeft aan Kantele. Er loopt veel treurigers rond op de dartsvloeren.
RTL zette al een paar jaar niks meer online om terug te kijken, terwijl ze de middagsessies van alles buiten het WK en Eurotours überhaupt niet uitzonden. Buffers heb ik eigenlijk geen last van.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
- Terugkijken kan maar 48u, soms irritant (bij het WK niet relevant, maar bij andere toernooien/wedstrijden soms wel)
- Kut buffers
- Ik vind reguliere tv fijner
- Oh en kwaliteit is niet groots
Dat is het wel
Ik spot het niet of is het dat hij hem iets soepeler terughaalt?quote:Op woensdag 20 december 2023 16:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hey, een noviteitje bij de worp van O'Connor. @:wimderon
Ik kijk ook hoor maar valt weinig over te zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben de enige die nog kijkt.
Niet vreemd
Eens.quote:
Zekerquote:Op woensdag 20 december 2023 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook.
2x 3-0 gemist?
Ja, dat. Het is vloeiender.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik spot het niet of is het dat hij hem iets soepeler terughaalt?
quote:Op woensdag 20 december 2023 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Boete voor ‘fuck’
Kinderachtig kutland
De beste darter van hun is een matchfixer achquote:Op woensdag 20 december 2023 16:47 schreef BB-King het volgende:
Indiërs kunnen het beter bij cricket houden.
Meer dan een biljoen mensen en dan dit als je beste darter sturen.
quote:Op woensdag 20 december 2023 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Boete voor ‘fuck’
Kinderachtig kutland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |