Vraag die voor mij altijd centraal staat;quote:
Behoorlijk retorischquote:Op woensdag 20 december 2023 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vraag die voor mij altijd centraal staat;
Is dit verzorgd door thuiszorg of heeft hij zelf staan stunten in de keuken?
Waarom vraag je dat niet gewoon aan mij? Desnoods per PM. Of doe je weer lekker interessant en semi grappig ?quote:Op woensdag 20 december 2023 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vraag die voor mij altijd centraal staat;
Is dit verzorgd door thuiszorg of heeft hij zelf staan stunten in de keuken?
Waarom zou ikquote:
En ik maar werken voor mijn geldquote:Op woensdag 20 december 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zou ikAl talloze keren gepost dat ik 5 keer per week via Uitgekookt! eet.
@onlogisch heeft gister eigenhandig zijn nieuwe koelkast de vernieling in geholpen, excuses voor zijn gedragquote:Op woensdag 20 december 2023 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet gewoon aan mij? Desnoods per PM. Of doe je weer lekker interessant en semi grappig ?
Hoest met je knieën ?quote:
Omdat ik altijd bang ben om zo'n enorme uitbrander van je te krijgen.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet gewoon aan mij?
IK.....UITBRANDERS? WEET JE WEL TEGEN WIE JE HET HEBT? &*&^%$#%^&****^%$ "quote:Op woensdag 20 december 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik altijd bang ben om zo'n enorme uitbrander van je te krijgen.
'vandaag'quote:Op woensdag 20 december 2023 12:49 schreef Tjacka het volgende:
Jemig er is weer iemand niet zo vrolijk vandaag.
De Yesilkus.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik merk een angstcultuur.
Wij zijn een platte organisatie waar je gewoon een biertje kan drinken met je baas. Verder hebben wij een ongekend goede werksfeer. Met borrels, legendarische FOK!-feesten en de leukste teamactiviteiten.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik merk een angstcultuur.
Weekendje Berghain met team KPD/SEX/DRG?quote:Op woensdag 20 december 2023 12:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij zijn een platte organisatie waar je gewoon een biertje kan drinken met je baas. Verder hebben wij een ongekend goede werksfeer. Met borrels, legendarische FOK!-feesten en de leukste teamactiviteiten.
Dit voorstel leg ik al jaren neer bij de feestcommissie maar het wordt ieder jaar met een flauw excuus afgewezen. Iets met budget of zo.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weekendje Berghain met team KPD/SEX/DRG?
Blijven donerenquote:Op woensdag 20 december 2023 13:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit voorstel leg ik al jaren neer bij de feestcommissie maar het wordt ieder jaar met een flauw excuus afgewezen. Iets met budget of zo.
@:GGMM doe hier iets aan
Blijven doneren.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5 eurie per pil moet er wel uit kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |