BellemanGodinquote:Op woensdag 20 december 2023 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan bij tante Sas de rechtszaak van het nazihamstertje volgen. Al is het enkel de regiezitting.
Manaus snap ik er niks meer vanquote:Op woensdag 20 december 2023 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sao Paulo is het nooit geweest, Rio wel maar als je het over economie hebt is Sao Paulo staat wel de motor en zelfs Sao Paulo stad staat in de top 5 meen ik.
Ik ben trouw luisteraar van haar podcast.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Manaus snap ik er niks meer van
Ben je in beide steden wel eens geweest? (Gok van wel)
Welke vond je leuker/interessanter?
Ik luister echt zelden podcasts eigenlijk, misschien eens wat vaker gaan doen.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben trouw luisteraar van haar podcast.
Ik ook.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik jou.
Ik ben wel alleen eenzaam met Kerst.
Wie wil mij een knuffel geven?
Leukquote:Op woensdag 20 december 2023 11:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ook.
Laten we samen Kerst vieren.
Ik doe ook meequote:Op woensdag 20 december 2023 11:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ook.
Laten we samen Kerst vieren.
Manaus een tijdje gezeten, grappige is dat je daar alleen met een vliegtuig of met een boot kan komen, hele mooie natuur midden in de amazone, maar niet te vergelijken met Sao Paulo, dat is een wereldstad, denk ook wel de enige stad waar ze zakelijk een beetje denken zoals wij, in Rio is het allemaal wat vrijblijvender, strandje, biertje, bbq en lekkere wijven.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Manaus snap ik er niks meer van
Ben je in beide steden wel eens geweest? (Gok van wel)
Welke vond je leuker/interessanter?
Wel hele diverse steden dus. Dat Rio de vrijblijvende stad is verbaast me niet op basis van beelden/verhalenquote:Op woensdag 20 december 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Manaus een tijdje gezeten, grappige is dat je daar alleen met een vliegtuig of met een boot kan komen, hele mooie natuur midden in de amazone, maar niet te vergelijken met Sao Paulo, dat is een wereldstad, denk ook wel de enige stad waar ze zakelijk een beetje denken zoals wij, in Rio is het allemaal wat vrijblijvender, strandje, biertje, bbq en lekkere wijven.
Helaas ook een beetje vogelvrij qua overvallen, schietincidenten etc.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel hele diverse steden dus. Dat Rio de vrijblijvende stad is verbaast me niet op basis van beelden/verhalen
quote:Op woensdag 20 december 2023 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik jou.
Ik ben wel alleen eenzaam met Kerst.
Wie wil mij een knuffel geven?
Noem je dat mokerhard? Vond het eerder paniekvoetbalquote:Op woensdag 20 december 2023 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forumgebruikster @:Leandra kan mokerhard uit de hoek komen ja. Daar weet @:Jippie alles van.
Ja dat geloof ik wel. Zeker in bepaalde armere wijken lijkt me.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas ook een beetje vogelvrij qua overvallen, schietincidenten etc.
Daar ben je nergens veilig al heb je in de armere wijken ook nog wel de bendeoorlogen af en toe.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Zeker in bepaalde armere wijken lijkt me.
Zelfmoord gepleegd. Vanaf een balkon.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ken je die hele goede voetballer uit Servië?
Ik hoorde dat hij veel met een Balkan.
M'n favoriete Braziliaanse clubquote:Op woensdag 20 december 2023 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sao Paulo is het nooit geweest, Rio wel maar als je het over economie hebt is Sao Paulo staat wel de motor en zelfs Sao Paulo stad staat in de top 5 meen ik.
Stamppot spinazie met ei en kipgehaktballetjes.quote:
@Skedquote:Op woensdag 20 december 2023 12:38 schreef Tjacka het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 22-12-2023 20:39. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
lekker!quote:Op woensdag 20 december 2023 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stamppot spinazie met ei en kipgehaktballetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |